• Disney Descendants



    "No one is too old for a fairytale."



    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 13:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Okay, tof! Hij weet dus nog van niks, wil je dat ze het hem al snel vertelt of dat er eerst geruchten verspreiden of zo? Of dat hij iets vermoedt?


    Voor mij is alles goed (:


    kindness is never a burden.

    Greedling schreef:
    (...)

    Voor mij is alles goed (:


    Misschien komen ze elkaar tegen en raken ze aan de praat (ookal mogen ze elkaar niet) en vallen alle puzzelstukjes in elkaar?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Misschien komen ze elkaar tegen en raken ze aan de praat (ookal mogen ze elkaar niet) en vallen alle puzzelstukjes in elkaar?


    Ik denk tbh niet dat Facilier zo ver zou denken om haar 'ziekte' van een jaar in verband te brengen met hun one night stand. (He's a guy, guys are idiots) Dus tenzij zij het hem rechtstreeks zegt óf hij één of andere roddel te horen krijgt, denk ik niet dat hij meteen zou doorhebben dat ze zwanger was van zijn kind (':


    kindness is never a burden.

    Greedling schreef:
    (...)

    Ik denk tbh niet dat Facilier zo ver zou denken om haar 'ziekte' van een jaar in verband te brengen met hun one night stand. (He's a guy, guys are idiots) Dus tenzij zij het hem rechtstreeks zegt óf hij één of andere roddel te horen krijgt, denk ik niet dat hij meteen zou doorhebben dat ze zwanger was van zijn kind (':


    Nou ja, de roddels gaan natuurlijk wel rond zodra ze het meerdere mensen heeft verteld. En ze hebben natuurlijk lessen samen, misschien komen er steeds meer hints? [Like, de achtergrond van haar telefoon. Als het zijn kindje is - is ze niet zo bleek als Stella, dan heeft ze een getintere huid.] En dat in combinatie met een gesprek tussen de twee, misschien klikt het ineens? Of iemand vraagt het aan hem, iemand die weet dat zij ooit iets hebben gedaan?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Nou ja, de roddels gaan natuurlijk wel rond zodra ze het meerdere mensen heeft verteld. En ze hebben natuurlijk lessen samen, misschien komen er steeds meer hints? [Like, de achtergrond van haar telefoon. Als het zijn kindje is - is ze niet zo bleek als Stella, dan heeft ze een getintere huid.] En dat in combinatie met een gesprek tussen de twee, misschien klikt het ineens? Of iemand vraagt het aan hem, iemand die weet dat zij ooit iets hebben gedaan?


    Goed plan. Ik denk dat zodra het uitkomt (or something idk) dat zij een kindje heeft, hij zich wel zou beginnen afvragen of het zijn kind zou kunnen zijn.


    kindness is never a burden.

    Greedling schreef:
    (...)

    Goed plan. Ik denk dat zodra het uitkomt (or something idk) dat zij een kindje heeft, hij zich wel zou beginnen afvragen of het zijn kind zou kunnen zijn.


    Precies, maar hij weet natuurlijk niet hoe oud haar kindje is en hoe haar liefdesleven is, dus hij heeft geen idee of hij de enige kandidaat is of dat er meerdere zijn.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Precies, maar hij weet natuurlijk niet hoe oud haar kindje is en hoe haar liefdesleven is, dus hij heeft geen idee of hij de enige kandidaat is of dat er meerdere zijn.


    Well, obvs (:


    kindness is never a burden.

    Greedling schreef:
    (...)

    Well, obvs (:


    Okiii, ik ga het haar nu nog niet laten vertellen maar het komt langzaam, stukje bij beetje. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Iemand voor Zuleika?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    We zijn echt een stelletje spammers <3
    Als je perso niemand heeft zijn jullie welkom om Teddy/Fallon en of Bran/Arianna te crashen c:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 21:06 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yup :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT! Verder nog iemand voor Celeste?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Is het tegenwoordig (ben lange tijd niet meer op Q geweest) om er een foto etc naast te zetten in het speeltopic, of mag ik ook enkel de naam van mijn personage gebruiken en dan beginnen met typen? Ik heb namelijk een chromebook en al die plaatjes verpesten de lay-out compleet, haha.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Is het tegenwoordig (ben lange tijd niet meer op Q geweest) om er een foto etc naast te zetten in het speeltopic, of mag ik ook enkel de naam van mijn personage gebruiken en dan beginnen met typen? Ik heb namelijk een chromebook en al die plaatjes verpesten de lay-out compleet, haha.

    Dat mag je helemaal zelf weten, je hoeft geen hele lay out te doen ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    Dat mag je helemaal zelf weten, je hoeft geen hele lay out te doen ^^


    Ik stam nog uit de tijd dat '-*naam en eventueel soort personage*- ' genoeg was en je dan kon typen. :Y)
    Maar fijn om te weten dat het geen must is! Dan ga ik zo maar eens beginnen aan een eerste post, daar heb ik zo'n hekel aan, die zijn het lastigst.


    everything, in time