• zeurtopic
    Ik voel me op dit moment echt even eenzaam, en ik weet dat het eigenlijk nergens op slaat.
    Ik zit namelijk nu op mijn kamer in Tilburg en ik heb morgen mijn eerste schooldag op de uni.
    Morgen word ik ook 18, en oef ik heb nu echt even heimwee. Ik vind het gewoon erg moeilijk dat ik straks alleen wakker word, pas in de middag les heb en waarschijnlijk niemand me in real life gaat feliciteren. En ja ik heb het vandaag al voor mijn familie gevierd, maar eigenlijk was iedereen het vergeten.
    Ik kreeg van mijn broers uiteindelijk drie paar oortjes en mannen winterhandschoenen. Deze dingen lagen echt al maanden in de kast en waren niet voor mij gekocht. Het boeit me op zich niks, maarja toen zij jarig waren stond ik wel mooi in de Mediamarkt twee playstation spellen voor ze af te rekenen. Ook is er een ruzie in mijn vriendinnengroep dus van mijn verjaardag vieren voor hen komt waarschijnlijk ook niks te recht, omdat niemand elkaar wil zien of het ook maar uitpraten. Al met al had ik gewoon verwacht dat ik op een andere manier achttien zou worden, maar ik voel ook weer zo kinderachtig dat ik het me zo aantrek.

    Sorry voor mijn gezeur, maar ik moest het even kwijt

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 18:56 ]


    Can't control my second personality

    Ik snap je frustratie en eenzaamheid. Het is niet leuk als jij zoveel moeite doet voor iedereen en je er niets voor terugkrijgt wanneer je jarig bent. Misschien krijg je morgen wel allemaal belletjes van je familieleden die je zullen feliciteren en waarschijnlijk kun je je verjaardag ook op een andere dag vieren voor je familie.
    Waarom heb je ruzie met je vriendinnengroep? Kun je dat echt niet uitpraten? Misschien is het juist goed om het te vieren, zo komen jullie weer samen met een goede reden en kunnen jullie het misschien goedmaken en het alsnog erg leuk en gezellig maken.

    Het komt wel goed morgen met je eerste schooldag. Ik vond dat vorig jaar ook erg spannend toen ik ging studeren, maar het is allemaal meegevallen en als je iets doet wat je leuk vindt, komt het helemaal in orde! Heel veel sterkte meis (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat vervelend! Ik herken het helemaal, ik was vorig jaar ook jarig op mijn eerste dag op kamers, en kende nog niet veel studie genoten. Gelukkig had ik een hele lieve huisgenoot die pannekoeken voor me ging bakken! Laat morgen gewoon 'per ongeluk' vallen dat je jarig bent in de klas, en geniet van de felicitaties!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    nerveus schreef:
    Ik snap je frustratie en eenzaamheid. Het is niet leuk als jij zoveel moeite doet voor iedereen en je er niets voor terugkrijgt wanneer je jarig bent. Misschien krijg je morgen wel allemaal belletjes van je familieleden die je zullen feliciteren en waarschijnlijk kun je je verjaardag ook op een andere dag vieren voor je familie.
    Waarom heb je ruzie met je vriendinnengroep? Kun je dat echt niet uitpraten? Misschien is het juist goed om het te vieren, zo komen jullie weer samen met een goede reden en kunnen jullie het misschien goedmaken en het alsnog erg leuk en gezellig maken.

    Het komt wel goed morgen met je eerste schooldag. Ik vond dat vorig jaar ook erg spannend toen ik ging studeren, maar het is allemaal meegevallen en als je iets doet wat je leuk vindt, komt het helemaal in orde! Heel veel sterkte meis (flower)


    Jammer genoeg heb ik zelf met niemand individueel ruzie, maar hebben verschillende meiden met elkaar ruzie. Twee hebben zelf al aangegeven dat als een bepaalde vriendin komt zij niet willen komen.


    Can't control my second personality

    Chandler schreef:
    Wat vervelend! Ik herken het helemaal, ik was vorig jaar ook jarig op mijn eerste dag op kamers, en kende nog niet veel studie genoten. Gelukkig had ik een hele lieve huisgenoot die pannekoeken voor me ging bakken! Laat morgen gewoon 'per ongeluk' vallen dat je jarig bent in de klas, en geniet van de felicitaties!


    Aah wat lief van je huisgenootje! Ik zit in een studio dus ik ben bang dat ik ze dan echt zelf moet bakken (luiheid hier). Haha ik heb morgen twee hoorcolleges dus ik denk dat ik weinig bekende ga zien waarbij ik het subtiel kan laten weten.


    Can't control my second personality

    Het komt allemaal in orde, dat is gewoon de overgang. Ik was de eerste dagen/weken/maanden ook heel erg eenzaam. Maar je leert sowieso wel nieuwe mensen kennen! Niet dat je er geen last van zult hebben, maar het waait wel over. Gewoon een fase. (:
    En ik vind niet dat je zeurt, gooi het er uit. En nog een gelukkige verjaardag en veel succes toegewenst! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik kan me nog goed herinneren dat ik de eerste dag op mijn kot alleen ook ontzettend eenzaam was en me niet thuis voelde, maar nu na een heel jaar daar geweest te zijn en een hele zomer niet, miste ik het toch wel daar. Je moet gewoon nog wennen aan alleen op kot zitten en niet bij je familie zijn. Maar het is natuurlijk nog vervelender dat je eigen familie je verjaardag was vergeten en dat je op je verjaardag alleen moet zitten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind helemaal niet dat je zeurt. Ik kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Ik woon nog niet op mezelf, maar toen ik in de vakantie twee weken helemaal alleen thuiszat, was ik het heel snel ook goed zat. Eenzaamheid is echt vreselijk. :/ Ik hoop dat de heimwee snel wat minder wordt en alvast gefeliciteerd!


    Caution first, always.

    Allereerst: je zeurt niet. Uitwonen is voor niemand gemakkelijk in het begin, en zeker niet als je dan ook nog eens bijna direct jarig bent. Daarnaast vind ik het echt vreselijk voor je dat ze het als het ware 'vergeten' waren... En van je vriendengroep; ja, daar ga ik maar niet al te diep op in. Ik wil alleen zeggen dat ik het wat "laag" van ze vindt misschien dat ze elkaar niet willen zien, ook niet op de verjaardag van een (goede) maat. Maar goed, ik weet ook niet wat er precies gebeurd is dus daar kan ik verder niet over oordelen.

    Dan zou ik nog even willen zeggen dat je altijd bij mij terecht kunt en dat ik altijd wil praten (:

    OHOHOH. EN: GEFELICITEED <3

    Heel veel sterkte <3x


    I don't understand that reference. - Castiel

    Dit noem ik alles behalve zeuren! Ik heb me eenzaam gevoeld voor minder, rot gevoel.

    Ik zou zoals eens was vermeld inderdaad laten vallen dat je jarig bent. Je kan toevallig niet een vriendin benaderen en vragen of ze even iets wilt gaan drinken voor je verjaardag? Zoiets kan deugd doen!

    Anyways, ik hoop dat je je toch nog wat kan amuseren en reuze gefeliciteerd uiteraard!


    effort never betrays you

    Kan het ene deel van je vrienden niet in de middag komen en de andere in de avond?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Kan het ene deel van je vrienden niet in de middag komen en de andere in de avond?


    O jaa dat is misschien wel een goed idee, dat ik het ene deel zaterdag uitnodig en da zondag t andere. Bedankt voor tip!

    Iedereen sowieso bedankt voor de lieve berichtjes


    Can't control my second personality

    Hoe ging het vandaag? (En nog gefeliciteerd! )


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Hoe ging het vandaag? (En nog gefeliciteerd! )

    Ik ken nog niet zo veel mensen dus vandaag wist niemand dan ook dat ik jarig was (vond ook zo moeilijk om het zo maar te zeggen). Maar gelukkig belde mijn ouders en een vriendin me de net nog en ga ik denk ik proberen om het apart te vieren voor mijn vriendinnen. En ik leef en ben gezond (en de lieve berichtjes hier) maakt het al met al nog een altijd een fijne verjaardag (:


    Can't control my second personality