• noun
    1. a theory that explains an event as being the result of a plot by a covert group or organization; a belief that a particular unexplained event was caused by such a group.
    2. the idea that many important political events or economic and social trends are the products of secret plots that are largely unknown to the general public.


    Oké, dus stiekem vind ik conspiracy theories erg interessant. 8D Ik geloof er niet perse in, maar het is leuk om uit te zoeken en door te lezen. Misschien zitten er nog meer mensen op Quizlet die deze mening met mij delen, of je er nou in gelooft of niet. Daarom leek het me wel leuk om er een groot topic voor te openen! Hier kan je dus alle theorieën bespreken, van hoaxes tot red flags en ga zo maar door.


    9/11


    Boston Marathon
    The woman in red

    Chemtrails


    Aliens

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 15:23 ]


    Your make-up is terrible

    Dit is interessant. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ah, leuk! Dit ga ik even volgen. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Conspiracy 9/11 Ik deel deze link wel, hoewel ik hierzelf over neutraal blijf. Dit betekend niet dat ik dit geloof. Ik ben toevallig hier een keer opgestoten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik vind het interessant en sommigen hebben goede argumenten.

    Mag het ook een filmpje zijn waarin een complottheorie word vertelt?


    Physics is awesome

    Morticia schreef:
    Ah, dit is heel interessant Nikki. Super idee! Ik ga dit in de gaten houden.:Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Quokka schreef:
    Ik vind het interessant en sommigen hebben goede argumenten.

    Mag het ook een filmpje zijn waarin een complottheorie word vertelt?


    Ja, natuurlijk!


    Your make-up is terrible

    Ledecky schreef:
    Dit is interessant. :3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ledecky schreef:
    Dit is interessant. :3


    26 - 02 - '16

    Dat alles met driehoeken met de illuminati te maken heeft? Those guys are just plain idiots if you ask me.


    No growth of the heart is ever a waste

    En wat dan van de conspiracy dat men expres het bestaan van aliens geheim houd?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    En wat dan van de conspiracy dat men expres het bestaan van aliens geheim houd?


    Daar ben ik sowieso van overtuigd. En ik ben dol op alle theorieën die met aliens te maken hebben. :Y)

    Nog meer mensen die geïnteresseerd zijn in aliens?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Tokugawa schreef:
    Dat alles met driehoeken met de illuminati te maken heeft? Those guys are just plain idiots if you ask me.


    Alles wat met illuminatie te maken heeft vind ik ook zeer interessant.


    26 - 02 - '16

    Woodhouse schreef:
    (...)

    Daar ben ik sowieso van overtuigd. En ik ben dol op alle theorieën die met aliens te maken hebben. :Y)

    Nog meer mensen die geïnteresseerd zijn in aliens?


    Ik denk niet dat er aliens zijn die onze aarde bezoeken. Onze overheid is sowieso niet ver genoeg geavanceerd om het bestaan van wezens verborgen te houden die zo'n geweldige technologie hebben dat ze door de ruimte onze planeet kunnen bezoeken. Als ze al die moeite doen om tot hier te komen, kunnen ze zich vast wel kenbaar maken bij de hele bevolking. Tenzij ze dat zelf niet willen natuurlijk x)
    Ik ben er wel van overtuigd dat we niet de enigen zijn in het heelal en dat er vast culturen kunnen zijn die al verder zijn dan ons, maar dat is natuurlijk geen zekerheid. Ik vind het een heel fascinerend idee om er over na te denken hoeveel mogelijkheden er kunnen zijn. Wie weet zitten er in een sterrenstelsel verderop wel wezens die ongeveer in onze oerfase zitten of zijn er planeten met alleen maar dieren. Ik hoop dat ik lang genoeg mag leven om op z'n minst de ontdekking van een planeet met leven (al zijn het maar bacterieën) mee te maken.


    What would Emma do?

    En hoe denken jullie over Nostradamus?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Woodhouse schreef:
    En hoe denken jullie over Nostradamus?


    Dat als je vaag genoeg bent, je bijna alles in de toekomst kan voorspellen. Want duidelijk wil ik die man toch niet noemen.

    Maar aan de andere kant, moet ik wel toegeven dat sommige interpretaties geloofwaardig overkomen. De voorspelling van zijn eigen dood, vind ik wel griezelig, maar misschien voelde hij het aankomen of had een dokter het hem vertelt aangezien hij ziek was.


    Physics is awesome