• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mensen die op mijn reageerde:

    Het is op het moment wel mijn schuld. Ik heb mijn mond open getrokken over iets wat ik niet had moeten doen. Het deed me gewoon pijn en dat wilde ik kwijt, maar omdat ik het verkeerde speculeerde escaleerde het en werd het ruzie. Ik had ook moeten wachten met dit naar boven halen, mijn vader is net terug van een gezellig weekend, maar daar ging het ook weer over. Ik vind het gewoon heel moeilijk om mijn vader gelukkig te zien op foto's en dat hij thuis met een streshoofd rondloopt en met moeite lacht. Ik wilde dat duidelijk maken, maar ik deed het verkeerd. Daardoor was het plotsklaps ruzie en liep me moeder met de hond weg en rende hij huilend naar boven...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Ik hoop voor je dat het snel weer goed komt.

    Yess, kom alsjeblieft morgen!


    Your make-up is terrible

    Geen zin in morgen.

    Moe zijn of een leuk internetavondje. Life struggles.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh well, ik ga maar niet meer reageren hierop. Ik blijf er bij dat borstvoeding geven volkomen normaal en natuurlijk is. (:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 23:13 ]

    Goddamn right, you should be scared of me!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Serqet schreef:
    Oh well, ik ga maar niet meer reageren hierop. Ik blijf er bij dat borstvoeding geven volkomen normaal en natuurlijk is. (:
    Natuurlijk is dat normaal en natuurlijk. Dafuck?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Natuurlijk is dat normaal en natuurlijk. Dafuck?

    Niet dan? Borsten zijn alleen voor borstvoeding. Dat het door de jaren heen geërotiseerd is is jammer, maar dat neemt de functie niet weg. Dus ja, het is natuurlijk. Waar komt de melk anders vandaan?

    // Lel, got ya. Do you feel the burn?

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 23:39 ]

    Waarom moet ik nou bet geschiedenis morgen missen :c

    - sommige mensen :')

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 23:46 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    A real butthurt.

    Geweldig, de schrijver van een van mijn studieboeken maakt droge opmerkingen. Dit maakt mij blij (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Google heeft een nieuw kapsel lol


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    BlueJays schreef:
    Geweldig, de schrijver van een van mijn studieboeken maakt droge opmerkingen. Dit maakt mij blij (:


    Het is niet toevallig statistiek? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mamma is thuis en pap ligt te slapen, nu kan ik ook gaan slapen... klaar met deze dag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.