• The Tomorrow People: Homo Superior
    RPG soundtrack






    Teleportatie, telekinese en telepathie. De drie T’s. Iedere homo superior bevat deze gaven. Ze houden zich schuil onder de grond in een verlaten metrostation en moeten overleven met elkaar. Ze worden gezocht door Ultra, een groep die hun gave af wil pakken omdat ze denken dat ze een gevaar vormen voor de mens. Het liefst vermoordt Ultra de Superiors, maar sommige blijven gespaard en krijgen een gewoon leven, zonder gaven. Hoewel Ultra de Superiors uit de weg wil ruimen, hebben ze er zelf een aantal in dienst om hun eigen soort te zoeken. Ze gelden als lokaas.
    De Superiors leven onder de grond omdat ze boven niet meer kunnen leven. Voor hun familie en vrienden zijn ze dood of weggelopen en voor Ultra zijn ze op de vlucht en mogen ze niet ontdekt raken. Want als hun identiteit wordt ontdekt zijn ze niet meer veilig en is er een mogelijkheid dat ze de andere in gevaar brengen.
    Echter zijn er ook verloren Superiors die buiten rondlopen en hun gaven misbruiken of net ontdekken. Als ze worden gespot door Ultra, worden ze opgejaagd en als ze in de knel zitten, vermoord of gevangen. De ondergrondse Superiors willen ze helpen, zodat ze niet in de handen van Ultra vallen en ze naar hun veilige ondergrondse plek brengen.
    Maar wat als Ultra steeds verder groeit en dichter bij de Superiors komen en wat als de Superiors het zat raken onder de grond te leven. Is er dan überhaupt mogelijkheid om te overleven? Of valt elke Superior in de handen van Ultra en sterft het perfecte menselijke ras uit…

    Trailer van de serie om een beeld te geven

    Belangrijk:
    • Superiors kunnen niet moorden. Wanneer ze er ook maar aan denken om iemand te vermoorden krijgen ze een black-out
    • Ultra kan de Superiors opsporen door activiteitenmeters. Ze kunnen echter niet onder de grond ‘kijken’
    • De lokale chinees (restaurant) kan niet gezien worden door activiteitenmeters. Superiors kunnen hier dus afspreken met elkaar
    • Telepathie werkt overal, waar de anders ook is
    • Er bestaan zogeheten D-chips. Deze chips schakelen de gaven van de Superiors uit. Hierdoor kunnen ze niet meer de drie T’s gebruiken
    • Wanneer Ultra ervoor kiest een Superior te laten leven, spuiten ze een goedje in waardoor hun gaven worden gewist
    • Als beiden ouders Superior zijn ben je een Synergist.
    • Water is een zwakte voor Telepathie. Het is dus niet tot nauwelijks te gebruiken bij water in de buurt.

    Personages:
    Superiors:
    Abstergo Leider - Howard "Howie" Dwight - 25 -
    Scira - Mike Joel Harvey - 26 -
    Ninuturu - Lucas "Luke" Mist - 21 -
    Sciles - Vrouw

    Verloren Superiors:
    Backbiter - Man
    HalfBloodPrince - Hale "The Shadow" Stern - 24 -
    Mikko - Sile Daphne Starbright - 15 -
    Morgen - Valene Pieterszoon - 19 -

    Ultra:


    Ultra Superiors:
    VaIe - Ziva Hayes - 17 -

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: Variatie a.u.b!
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Beste T: Voor de Superiors. Welke T werkt het beste.
    Geschiedenis: Superiors: Hoe heeft hij/zij de gaven ontdekt en wat deed hij/zij toen. Ultra: Waarom werkt hij/zij bij Ultra.
    Extra's:


    Regels:
    • Reserveer je rol vooraleer je hem invult
    • Twee rollen maximaal, verschillend
    • Minimaal 200 woorden, 400 als je twee personage hebt
    • Leeftijden variërend. Als er teveel -20 zijn komt er een stop op
    • Mannen en vrouwen gelijk houden
    • Meldt het wanneer je personage af is, quote hem niet, maar kopieer en plak hem in een nieuwe post en verwijder de oude
    • Wees vriendelijk tegen elkaar buiten het RPG. Ruzie vecht je maar uit in elkaars gastenboek
    • In het RPG mogen ruzies natuurlijk. Het doden van een personage mag alleen met toestemming van de maker van de rol als die bijv. stopt
    • Alleen meedoen als je zeker weet dat je mee blijft doen. Reservatie is ook een bedenkfase, als je daarin bedenkt niet meer mee te willen doen zeg je dit eerlijk en verlaat je het topic. Als je je personage gemaakt hebt, ga ik er van uit dat je meedoet en niet meer afhaakt, ook niet na 2 posts
    • Je hoeft de serie niet te kennen om deel te nemen, dit is een RPG op zich

    Topics:
    Praattopic
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 20:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kom op mensen, ik wil rollen zien! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Kom op mensen, ik wil rollen zien! (:


    Ik zal proberen morgen of overmorgen mijn rol af te hebben (:
    Hebbde hoeveelheid huiswerk een beetje verkeerd ingeschat :')


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Kom op nou mensen!
    Ben bang dat dit rpg niet open kan op deze manier. Ook al zijn alle rollen ingevuld, ik heb nog altijd maar één Ultra (heb mijn rol weggehaald) en zonder die kunnen we niets. Mits we alleen de Superiors gaan volgen..

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 16:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat Ziva zo wel af is?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Waar is haar innerlijk dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal proberen om mijn rol in het klad te maken, zodat ik het daarna hier snel kan uittypen.


    16 - 09 - '17

    Twee toevoegingen bij belangrijk:
    • Als beiden ouders Superior zijn ben je een Synergist.
    • Water is een zwakte voor Telepathie. Het is dus niet tot nauwelijks te gebruiken bij water in de buurt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat als een van de ouders een superior is?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    Wat als een van de ouders een superior is?


    Dan ben je gewoon een Superior, niet iets anders ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil wel, maar weet niet of ik vaak kan posten. (misschien maar 1 of 2 keer per week door mijn studie) Is dat een probleem?

    (als dit geen probleem is zou ik graag een vrouwelijke verloren superior willen hebben)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 15:08 ]


    In my defense, I was left unsupervised.

    ik reserveer de leider van ultra


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mijn rol is af, pagina twee.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 14:48 ]


    16 - 09 - '17

    Ik wil woensdag rond 20:00 uur beginnen met het speeltopic. Maak a.u.b je rollen af. Wanneer deze niet af zijn doe je niet mee met de rol die niet ingevuld is.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 8:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morgen schreef:
    Ik wil wel, maar weet niet of ik vaak kan posten. (misschien maar 1 of 2 keer per week door mijn studie) Is dat een probleem?

    (als dit geen probleem is zou ik graag een vrouwelijke verloren superior willen hebben)


    In my defense, I was left unsupervised.

    Ja maak hem dan ipv het te herhalen :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.