• The Tomorrow People: Homo Superior
    RPG soundtrack






    Teleportatie, telekinese en telepathie. De drie T’s. Iedere homo superior bevat deze gaven. Ze houden zich schuil onder de grond in een verlaten metrostation en moeten overleven met elkaar. Ze worden gezocht door Ultra, een groep die hun gave af wil pakken omdat ze denken dat ze een gevaar vormen voor de mens. Het liefst vermoordt Ultra de Superiors, maar sommige blijven gespaard en krijgen een gewoon leven, zonder gaven. Hoewel Ultra de Superiors uit de weg wil ruimen, hebben ze er zelf een aantal in dienst om hun eigen soort te zoeken. Ze gelden als lokaas.
    De Superiors leven onder de grond omdat ze boven niet meer kunnen leven. Voor hun familie en vrienden zijn ze dood of weggelopen en voor Ultra zijn ze op de vlucht en mogen ze niet ontdekt raken. Want als hun identiteit wordt ontdekt zijn ze niet meer veilig en is er een mogelijkheid dat ze de andere in gevaar brengen.
    Echter zijn er ook verloren Superiors die buiten rondlopen en hun gaven misbruiken of net ontdekken. Als ze worden gespot door Ultra, worden ze opgejaagd en als ze in de knel zitten, vermoord of gevangen. De ondergrondse Superiors willen ze helpen, zodat ze niet in de handen van Ultra vallen en ze naar hun veilige ondergrondse plek brengen.
    Maar wat als Ultra steeds verder groeit en dichter bij de Superiors komen en wat als de Superiors het zat raken onder de grond te leven. Is er dan überhaupt mogelijkheid om te overleven? Of valt elke Superior in de handen van Ultra en sterft het perfecte menselijke ras uit…

    Trailer van de serie om een beeld te geven

    Belangrijk:
    • Superiors kunnen niet moorden. Wanneer ze er ook maar aan denken om iemand te vermoorden krijgen ze een black-out
    • Ultra kan de Superiors opsporen door activiteitenmeters. Ze kunnen echter niet onder de grond ‘kijken’
    • De lokale chinees (restaurant) kan niet gezien worden door activiteitenmeters. Superiors kunnen hier dus afspreken met elkaar
    • Telepathie werkt overal, waar de anders ook is
    • Er bestaan zogeheten D-chips. Deze chips schakelen de gaven van de Superiors uit. Hierdoor kunnen ze niet meer de drie T’s gebruiken
    • Wanneer Ultra ervoor kiest een Superior te laten leven, spuiten ze een goedje in waardoor hun gaven worden gewist
    • Als beiden ouders Superior zijn ben je een Synergist.
    • Water is een zwakte voor Telepathie. Het is dus niet tot nauwelijks te gebruiken bij water in de buurt.

    Personages:
    Superiors:
    Abstergo Leider - Howard "Howie" Dwight - 25 -
    Scira - Mike Joel Harvey - 26 -
    Ninuturu - Lucas "Luke" Mist - 21 -
    Sciles - Vrouw

    Verloren Superiors:
    Backbiter - Man
    HalfBloodPrince - Hale "The Shadow" Stern - 24 -
    Mikko - Sile Daphne Starbright - 15 -
    Morgen - Valene Pieterszoon - 19 -

    Ultra:


    Ultra Superiors:
    VaIe - Ziva Hayes - 17 -

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: Variatie a.u.b!
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Beste T: Voor de Superiors. Welke T werkt het beste.
    Geschiedenis: Superiors: Hoe heeft hij/zij de gaven ontdekt en wat deed hij/zij toen. Ultra: Waarom werkt hij/zij bij Ultra.
    Extra's:


    Regels:
    • Reserveer je rol vooraleer je hem invult
    • Twee rollen maximaal, verschillend
    • Minimaal 200 woorden, 400 als je twee personage hebt
    • Leeftijden variërend. Als er teveel -20 zijn komt er een stop op
    • Mannen en vrouwen gelijk houden
    • Meldt het wanneer je personage af is, quote hem niet, maar kopieer en plak hem in een nieuwe post en verwijder de oude
    • Wees vriendelijk tegen elkaar buiten het RPG. Ruzie vecht je maar uit in elkaars gastenboek
    • In het RPG mogen ruzies natuurlijk. Het doden van een personage mag alleen met toestemming van de maker van de rol als die bijv. stopt
    • Alleen meedoen als je zeker weet dat je mee blijft doen. Reservatie is ook een bedenkfase, als je daarin bedenkt niet meer mee te willen doen zeg je dit eerlijk en verlaat je het topic. Als je je personage gemaakt hebt, ga ik er van uit dat je meedoet en niet meer afhaakt, ook niet na 2 posts
    • Je hoeft de serie niet te kennen om deel te nemen, dit is een RPG op zich

    Topics:
    Praattopic
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 20:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Ja maak hem dan ipv het te herhalen :')


    Sorry ik wist niet of je het gezien had. Ik zal zo snel mogelijk beginnen.


    In my defense, I was left unsupervised.

    Valene Pieterszoon

    Sometimes suffering is just suffering. It doesn’t make you stronger. It doesn’t build character. It only hurts.






    Rol: Verloren superior
    Naam: Valencia Isabeau "Valene" Pieterszoon
    Leeftijd: 19
    Innerlijk:
    Afstandelijk: Valene legt niet snel contact met andere mensen. Ze houd zich meestal afzijdig van gesprekken of geeft anders sarcastisch commentaar.
    Eerlijk: Valene zou nooit tegen iemand liegen. Ze zal je altijd de waarheid vertellen, ook al wil je het liever niet horen.
    Koppig: Valene is niet snel beïnvloed door anderen. Als je haar verteld dat ze iets niet kan of iets moet doen, zal ze blijven doen wat ze zelf wil of als beste ziet.
    Eenzaam: Ondanks het feit dat ze mensen van zich afhoud is ze vaak best wel eenzaam. Mensen begrijpen haar gedachtes of acties niet of hebben direct een beeld van haar door haar kleding of kennis over haar verleden. Deze eenzaamheid uit ze vaak in schilderen.
    Creatief: Valene schildert abstracte kunst. Ook denkt ze vaak op een andere manier dan de mensen om haar heen en heeft ze behoorlijk creatieve oplossing op problemen. Of ze die oplossingen ook deelt met anderen is een ander verhaal.
    Uiterlijk + foto: Faceclaim: Natasha Negovanlis Valene heeft donker bruin, bijna zwart, haar en bruine ogen. Ze is niet heel groot, maar zeker niet klein. Ze heeft een uitstraling die er voor zorgt dat de meeste mensen met een boogje om haar heen lopen. Ze draagt haast altijd zwarte kleding met veel leer. Ze is dol op haar versleten combatboots. Ze glimlacht haast nooit voluit, als ze lacht is het meestal klein of nep. Ze heeft vaak een onverschillige uitstraling of ze geeft je het idee dat je in de weg staat of haar tijd verspilt.
    Beste T: Ze weet niet wat ze is en probeert de dingen die rond haar gebeuren te rationaliseren (ze heeft zichzelf nog nooit geteleporteerd).
    Geschiedenis: Valencia en Alexander werden geboren op 21 mei 1996 in een gezin met oudere zus. Toen de tweeling net 5 was reed de familie terug van een verjaardagsfeestje op het platteland over een achterweggetje naar huis. Valencia herinnerd zich het auto-ongeluk niet. Wel herinnert ze zich dat ze buiten de auto zat midden op de straat naast haar vader. Hoe ze uit de auto was gekomen weet ze niet, wel weet ze dat ze niet begreep waarom haar vader niet bewoog, haar niet omhelsde, haar uit legde wat er gebeurd was, haar vertelde waarom ze onder het bloed zat. Ze herinnerd zich dat een boer haar daar de volgende ochtend vond midden op de weg naast het lijk van haar vader. Ze herinnert zich vaag de begrafenis van haar familie.
    Ze kwam tijdelijk in een tehuis terecht en werd uiteindelijk geadopteerd. Kort na die adoptie werd ze weer terug gebracht. De ouders konden haar niet aan. Ze hadden en lief klein meisje met Bambi ogen verwacht en niet geluisterd naar de waarschuwingen van de maatschappelijk werkers. Ze hadden niet gerekend op een beschadigd kind, dat dagen lang stil voor zich uit te staren zat en ’s nachts de longen uit haar lijf schreeuwde tot ze geen stem meer had en doodmoe in slaap viel.
    Dit gebeurde niet een keer, maar vier keer. Tot Valencia het zat was en op haar twaalfde haar haar liet uitgroeien tot een wilde bos die voor haar gezicht viel en ze weigerde iets anders dan zwarte kleding te dragen. Geen ouder wilde haar nog hebben. Ze paste niet in hun plaatje van het perfecte gezinnetje. Valencia bracht grotendeels haar jeugd door met pleeggezinnen en psychologen. Op haar vijftiende werd ze weer geadopteerd deze keer door een gezin dat wel luisterde naar de waarschuwingen en er rekening mee hielden, maar Valencia had geen hoop dat het deze keer goed zou komen. Ze deed zich niet voor als iemand die ze niet was en deed niet haar best om dit gezin verliefd op haar te laten worden, zoals ze wel gedaan had toen ze nog klein was. Ze was kortaf, sprak niet met ze als ze dat niet wilde en bracht haar tijd grotendeels alleen door. Toch stuurden ze haar niet weg. Ze bleven haar uitnodigen om mee te gaan op familie uitstapjes of om beneden te komen. Nicholas haar “broer” was uiteindelijk de gene die het voor elkaar kreeg haar over te halen om mee te gaan zwemen. In het water vond Valencia haar rust en Nicholas haalde haar over om net als hem wedstrijd te gaan zwemmen. Hoewel ze niet veel socialer werd naar Nicholas hadden ze nu iets om samen te doen en soms over te praten. Via Nicholas werd haar relatie met de rest van het gezin iets beter. De moeder, Jessica, nam soms een dag vrij van haar drukke baan zodat zij en Valencia konden gaan winkelen en liet Valencia zelf bepalen welke kleding ze wilde. De vader Thomas was de gene die haar Valene begon te noemen. Valencia werd Valene, een jonge vrouw die haar verleden niet haar toekomst meer liet bepalen. Thomas was ook de gene die haar introduceerde aan het schilderen. Het was een uitlaat klep voor haar verleden en haar emoties. Rond haar zeventiende begon Valene soms rare dingen te horen of kon soms zweren dat spullen om haar heen zich verplaatsten als ze niet keek. Weer vond ze in het water de rust en ze begon steeds vaker te zwemmen. Ze was goed, heel goed, goed genoeg om een beurs te krijgen als ze voor een universiteit ging zwemmen. Ze studeert nu antropologie en heeft een klein appartementje op de universiteit's campus dat ze deelt met een andere studente (Savannah).
    Extra's: Valene valt zowel op vrouwen als op mannen, maar heeft nog nooit een romantische relatie gehad.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 13:46 ]


    In my defense, I was left unsupervised.

    Ik moet even kijken of ik nog tijd ga hebben. Toen ik me inschreef dacht ik dat twee andere rpgs niet door zouden gaan omdat de ts ze liet liggen maar nu gaan ze toch door.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morgen schreef:
    (...)

    Sorry ik wist niet of je het gezien had. Ik zal zo snel mogelijk beginnen.


    Haha, zolang ik niet zeg dat het niet mag is het goed (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Ik wil woensdag rond 20:00 uur beginnen met het speeltopic. Maak a.u.b je rollen af. Wanneer deze niet af zijn doe je niet mee met de rol die niet ingevuld is.


    Mag het iets later? Ik heb tot half 8 stage :3


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Mag het iets later? Ik heb tot half 8 stage :3


    Als hij maar wel komt (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben bezig het uiterlijk ook uit te schrijven ipv alleen de steekwoorden die ik had.
    Hopelijk lukt het me voor woensdag :3


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Heb er zin in (: Hoop wel dat de andere karakters wel op tijd af komen, ze lijken me leuk.
    Oh mijn rol is nu wel heel naïef xD


    obsessive rage

    Ik zal vandaag proberen mn rol te maken (gezien ik daar vandaag eindelijk de tijd voor heb. Of naja, eigenlijk niet maar oke). Alleen zal ik er morgen niet zijn met openen speeltopic want dan zit ik in de bios hehe (TMR marathon :Y) )


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nog niet heel uitgebreid I'm sorry
    Heb de inspiratie er op moment niet voor :/

    Naam:
    Ryan Jones

    Leeftijd:
    16

    Innerlijk:
    - Over het algemeen vriendelijk
    - Niet snel onder de indruk
    - Sarcastisch
    - Onhandig
    - Wispelturig
    - Onzeker
    - Soms wat druk

    Uiterlijk + foto:
    [fc: Dylan O'Brien]

    Beste T:
    Telekinese

    Geschiedenis:
    Hij is opgegroeid met zijn beide ouders en zijn oudere zus, al boterde het totaal niet met haar. Ze heeft hem altijd maar vreemd gevonden en vond het vreselijk als ze eens op hem moest passen. Ze heeft het hem dan ook niet altijd makkelijk gemaakt, waardoor hij opgegroeid is met een minderwaardigheidscomplex. Dit heeft het voor hem niet makkelijker op gemaakt, omdat hij werd gezien als een vrij makkelijk doelwit en hierdoor wel eens is gepest. Dit heeft uiteindelijk geleid tot het persoon dat hij nu is: een op zich vriendelijke jongen, die soms wat fel kan zijn in een poging van zich af te bijten.

    Extra's:


    Misschien dat ik nog wel een ultra vrouw aanmaak, dat dat die zus is waar ik het in "geschiedenis" over heb. Er zijn namelijk nog steeds niet veel ultra's.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."




    John Constantine






    Rol: Leider van Ultra
    Leeftijd: 43
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra's:




    Ik zal proberen om hier nog aan verder te werken deze week maar ik moet ook kijken wie hoe en wat met school/ stage maar ik ga het proberen.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:



    John Constantine


    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAh die serie was echt geweldig!! Zo jammer dat het gestopt is!


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    (...)

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAh die serie was echt geweldig!! Zo jammer dat het gestopt is!


    I know!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vrees dat ik hier geen tijd meer voor ga hebben :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    I know!


    Hij als personage komt nog wel in Arrow seizoen 4 voor, maar ik weet niet of de andere personages ook terug komen.


    In my defense, I was left unsupervised.