• Al een hele tijd zoek ik naar spullen van Michael Kors aan een goedkopere prijs, ik vind het nogal duur voor wat het maar is. Toen kwam ik plots op de site Ali express.. Het ziet er wel betrouwbaar uit, een beetje zoals Miniinthebox. Dus heb ik wat recensie's opgezocht en kwam veel verschillende tegen, sommige positief, andere negatief. Ik heb namelijk ookal gehoort dat ze je pakketje kunnen tegenhouden bij de douane en dat je het 4 dubbele mag gaan betalen. Dus heeft er iemand positieve/negatieve ervaringen met Ali Express?

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 19:52 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik bestel er nog wel eens wat. Net een paar telefoonhoesjes besteld, haha.

    Natuurlijk kunnen ze het tegen houden bij de douane, dat kan met alles wat je besteld en dan moet je er gewoon belasting over betalen, of iets dergelijks. Maar dat is vanaf 21 euro, geloof ik. Hou er wel rekening mee dat die Michael Kors waarschijnlijk wel nep is.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik bestel er nog wel eens wat. Net een paar telefoonhoesjes besteld, haha.

    Natuurlijk kunnen ze het tegen houden bij de douane, dat kan met alles wat je besteld en dan moet je er gewoon belasting over betalen, of iets dergelijks. Maar dat is vanaf 21 euro, geloof ik. Hou er wel rekening mee dat die Michael Kors waarschijnlijk wel nep is.


    Ja dat dacht ik wel al hoor (:
    Het zou me namelijk verben als je voor 20 euro een echte zou kunnen krijgen :')

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 19:52 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Zoals bij Ebay & Miniinthebox gewoon onder de 21 (of 25? Ik weet het niet zeker) euro blijven. Volgens mij doen ze niet moeilijk met counterfeit producten, dus zolang je onder dat bedrag blijft hoef je denk ik niks extras te betalen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zelfs als je niet onder de 21 euro blijft betekent het niet meteen dat je moet betalen, alleen dat je er aan moet denken dat het kan gebeuren (en of je het dan niet beter hier kunt halen). Anyway, AliExpress is geweldig. Gebruik het zovaak! :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een vriendin van mij had daar iets van gekocht ja. Schijnt wel lang te duren voordat het aankomt. Maar dus geen verzendkosten.


    In the end, we only regret the chances we didn't take.

    Ik heb goeie ervaringen met AliExpress.

    Al heb ik wel een aantal keer een pakje niet binnen gekregen, en word een pakketje op stop gezet vanwege verdachte activiteiten, maar dat wordt dan geregeld door AliExpress en krijg je gewoon je geld terug.

    Wel zou ik goed op de feedbacks letten en op de verkoper, hoeveel lintjes of diamanten die heeft.
    De verzendkosten zijn meestal gratis, maar het duurt redelijk lang tot iets aan komt. Al kan het er ook al binnen 2 weken zijn. (:


    Life is a beautiful struggle