• Royal Palace

    Vanuit de hele wereld komen adellijke jongvolwassenen bijeen in het Royal Palace in Waikiki in Hawaii. Daar zullen ze een jaar lang verblijven, elk om hun eigen redenen. De ene wordt erheen gestuurd door zijn/haar ouders, de andere gaat er vrijwillig heen. Hoe het uiteindelijk allemaal zal gaan verlopen is natuurlijk nog de vraag.


    R O L L E N


    Jongens
    1. Flash
    2. Voldemortx ~ Raffael Alfonso Riccardo Valenti || Italië
    3.
    4.
    5.
    Werknemers jongens
    6.
    7.


    Meisjes
    1. Daggers ~ Charlotte Adelia Solange Deveraux - Alerue || Frankrijk
    2. VaIe ~ Malencia 'Cia' Prior || UK
    3. EthereaI ~ Anne Sophie Clarkson || Amerika
    4. Voldemortx ~ Katharina Emma Annelie Jönssen || Zweden
    5.
    6.
    Werknemer meisjes
    7. GusWaters || Schoonmaakster
    8. Kilig || Kokkin ~ Melany Sawyer
    9. LanieH || Stalknecht ~ Lily Aspyn Campbell


    Informatie

    Datum:
    Zaterdag 5 September


    Regels

    - Alleen ik maak topics aan.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - And above all; have fun!


    Welcome home

    Iedereen neemt de koetsen naar het paleis waar een groot feest op zich staat te wachten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 15:40 ]

    MT


    take me back to the basics and the simple life

    MT (:


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    EthereaI schreef:
    MT


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    MT, wanneer ik weer achter me laptop zit zal ik posten (:
    En de rollen die er nu nog bij zouden komen kunnen later ook makkelijk inspringen toch? (:


    Little do you know

    {Ja Hoor}

    Katharina (Kath) Emma Annelie Jönssen


    Met een zelfverzekerende glimlach stap ik uit de privéjet. Mijn familie had al afscheid van me genomen in Zweden dus hoefde dat nu niet te gebeuren, aangezien ik hier nu alleen aan kom. Enkel een jongeman die mijn koffers met zich mee droeg was aan mijn zijde.
    Met een handtas aan mijn arm loop ik richting de uitgang van het vliegveld, de jongen met een rek koffers achter mij aan lopend en twee mannen van hier die naast mij lopen 'ter bescherming'. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in die bescherming, ik heb het toch niet nodig? Juist als ik er zo bij loop zullen mensen me opmerken. Niet dat ik de aandacht niet heerlijk vind, maar het is gewoon niet het slimste denk ik.
    Voor bij de weg staat een koets klaar, twee prachtige paarden staan rustig te wachten tot ze weer moeten werken. Om eerlijk te zijn kan ik het niet laten om de paarden een aai te geven, en ik doe dat dan ook meteen. De jongeman laad mijn koffers in en dan word mij verzocht om ook in te stappen. Samen met de twee bodyguards. De jongen die mijn koffers had gedragen zou weer terug gaan naar zweden met de jet.
    De paarden beginnen te lopen en het belooft een lange stille rit te worden als ik de mannen in pak een vraag stel-gewoon een conversatie starter- maar ze niet reageren en doods voor zich uit staren. Geweldig dat... ik hoop dat die mensen in het paleis wat meer vriendelijk zijn.

    Na een lange rit komen we eindelijk aan bij een geweldig groot gebouw met enorm veel tuin en natuur er omheen. Het is een prachtige plek om de tijd door te brengen, een geweldige plek om tot rust te komen.
    Voor zover ik kan zien zijn er nog geen anderen aangekomen en ben ik dus alleen met het personeel. Nu maar hopen dat de rest snel komt en ik snel kennis kan maken met ze.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 21:16 ]


    Little do you know

    MT


    all because i liked a girl






    Charlotte Adelia Solange Deveraux-Alerue
    "The first time you fall in love, it changes you forever."
    • French princess • Nineteen years old • Don't enjoy this • OutfitHairstyle




    ''Whatever,'' mompelde ik zachtjes. Mijn moeder rolde haar ogen en begon in het Frans afspraken met mij te maken over van alles en ik knikte maar wat. Uiteindelijk gaf ze me een knuffel en een kus op mijn kruin. Na dit knuffelde ik mijn pa kort. Hierna nam ik één voor één een moment met mijn broers. William een knuffel. Phillipe een hand en Louis ook een knuffel. Nicholas en ik omhelsden elkaar ietsjes langer, voordat ik mij naar mijn beste vriend keerde. Mam wilde niet dat hij mee ging, maar William zei dat het beter zou zijn, omdat we elkaar anders een jaar niet zouden zien. Dus omhelsden Andrew en ik elkaar, waarna ik een snelle kus op zijn lippen drukte en mij grijnzend om keerde, wetende dat mijn vader het niet zou goedkeuren. Andrew was de zoon van een doodgewoon gezin, beide ouders verdienden niet erg veel en hij moest zelf ook werken om hen te helpen en zijn eigen appartement te betalen. ''Nou, tot over één jaar.'' zei ik en na die woorden draaide ik mij om.
    - - -
    Na een lange rit was ik er dan eindelijk. Een of andere jonge meid wilde mijn koffers en tas tillen, maar ik pakte het zelf al. Lui was ik dus echt niet en ik had helaas de beveiliger niet kunnen overtuigen dat ik zekers zelf de lamborghini kon besturen. Koetsen waren niet mijn ding. Té hobbelig, auto's daarintegen waren ideaal. Dus ik zat nu naast die man, met mijn mobiel. De privejet rit duurde lang en ik wilde nu al met Andrew praten. ''Raad eens wie?'' zei ik in de telefoon. En zo praatte we tot ik bij het paleis was en weer moest ophangen. Zodra ik uit de sportauto was, pakte ik al een sigaret en stak die aan, waarna ik een heis nam en de uitblies. Ik zag een meid staan en liep op haar af. ''Hi, ik ben Charlie, jij ook zo veel zin om hier rond te hangen?'' Niet de beste openingszin, maar whatever. Ik nam weer een heis, die ik daarna weer uitblies. Mijn vrije hand bracht ik naar mijn voorhoofd om eventjes een blonde pluk weg te vegen. Mijn blik gleed rond. Ik moest toegeven dat het mooi was en warm. De sigaret stopte ik in een of andere lege plantenbak en hierna deed ik mijn jas uit en liet die om mijn arm hangen. Vervolgens keek ik de bruinharige meid weer aan. To be honest, ze was mooi. Een typje waar Nicholas voor zou kunnen vallen. Bij de gedachte siert er een lichtelijke grijns mijn lippen. Gosh, wat mis ik mijn wederhelft al weer.
    Om duidelijk te zijn; ik ben hier niet vrijwillig heen gegaan. Pa's idee. Blijkbaar vond hij het een goed idee om het kind dat hij verachtte weg te sturen, te doen alsof ze niet bestond. Ik snap niet goed wat hij te zeuren heeft. Hij heeft vier zonen die de familie naam door kunnen geven, wat is dan het probleem? Maar goed, ik wil hem niet eens meer begrijpen, dat heb ik al vaak genoeg geprobeerd. ''Hoewel ik hier niet al te graag heen wilde, ziet het paleis er mooi uit en is de omgeving ook erg prachting, vind je niet?'' vroeg ik het meisje vervolgens. Ik had haar ooit ergens gezien, op het nieuws of ergens in een tijdschrift, ik weet het niet meer. Langzaam dacht ik na. Volgens mij kwam ze uit Scandinavië, al ik het niet zeker meer wist, maar goed.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 22:21 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Katharina (Kath) Emma Annelie Jönssen
    Kroonprinses Zweden


    Na een paar minuten hier gestaan te hebben ben ik al snel naar binnen gelopen, richting mijn kamer om me om te kleden naar wat luchtigers. Thuis was het zo warm niet -laten we zeggen dat het herfst is daar en dus al erg koud- en ik had een jas aan getrokken met een lange skinny jeans en een simpele trui erover.
    Nadat ik me had omgekleed was ik alweer naar buiten gegaan, wachtend op de rest. De Patio voor het paleis is prachtig ingericht en daar zit ik nu in een heerlijke stoel. Het geluid van een auto doorbreekt de stilte en een blondine stapt uit wanneer de Lamborghini uit staat. Ze komt mijn kant opgelopen en begroet me, vragend of ik ook zo'n zin heb om hier te zijn. Ze klinkt sarcastisch, het is dus ook duidelijk dat ze liever gewoon thuis was gebleven.
    "Hm, weet niet. Ik ben een keer tussen alle druk van thuis uit" antwoord ik dan terwijl ik mijn schouders nonchalant ophaal.
    De blondine blaast de rook van haar sigaret uit en drukt de sigaret in een bloempot om vervolgens een plukje haar uit haar gezicht te wrijven. Ze neemt de omgeving in zich op waarna ze weer naar mij kijkt, het is wel duidelijk dat ze me in zich op neemt. Ik zou niet weten waar ze vandaan komt, maar ze is blond dus zal ze waarschijnlijk niet uit hele warme landen komen.
    "Het is hier ronduit prachtig. Binnen is het ook mooi, en de kamers zijn heerlijk ruim" antwoord ik als ze dan begint over hoe het er hier uit ziet en ze me vraagt of ik het met haar eens ben. Ze wilde hier niet graag heen, dacht ik al wel.
    "Volgens mij hebben we allemaal een aparte kamer, al heb ik geen idee hoeveel meer jongeren zullen komen" vervolg ik dan tegen de blondine.


    Little do you know