• Ik was al een tijdje aan het sparen voor een nieuwe telefoon en natuurlijk had ik er ook wel eentje op het oog, haha. Mijn oude telefoon is nu meer dan 2 jaar oud, maar dat is niet echt een probleem. Dat is voor mij dat hij Android 4.2 heb en ik voor iets dat ik graag wil, 4.4 nodig heb. Er kwam maar geen update voor mijn oude telefoon en uiteindelijk heb ik dus maar besloten om dan een nieuwe te kopen. Vorige week dinsdag heb ik hem besteld in China en vandaag kwam hij dus aan! Hehe, nu ben ik dus heel blij, want hij is roze. Mijn zusje heeft precies dezelfde besteld, maar dan in het groen. 8D Het is een Xiaomi Redmi 2S pro en het was 155 euro in totaal. Hieronder vind je de foto's. ;3





    Hebben jullie nog een nieuwe telefoon op het oog, of hebben jullie net een nieuwe gekocht?


    Your make-up is terrible

    Ah, ik houd van telefoons met bijzondere kleuren. Deze zul je niet zo snel kwijt raken. :Y)
    Ik heb ook vrij recent nog een nieuwe gekregen, een Honor 6. Hij is gewoon wit, maar ik vind hem wel erg fijn. (: Behalve dan dat rare niet automatisch met wifi verbinden probleem dat hij nu heeft, maar goed, dat zal nog wel op te lossen zijn. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hee, die is leuk! Ik heb alweer anderhalf jaar een iPhone 5S haha, topding, super tevreden over! Is dat een oké merk telefoon trouwens? Heb er nog nooit van gehoord.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wat leuk!

    Ik krijg vandaag mijn nieuwe telefoon (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Scira schreef:
    Mooie roze kleur. Veel plezier met je nieuwe telefoon!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Zo een wil ik ook als ik een nieuwe telefoon wil. China ftw!


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een mooi ding! Vertel je ons hoe hij bevalt?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb hem vandaag met veel succes gebruikt, haha. Het is echter wel even puzzelen om de goede ROM erop te krijgen, maar ik heb tenminste de playstore erop gekregen. Op de een of andere manier waren alle downloads voor de multi-language niet goed, dus is alles nog in het Engels, haha. Maar daar valt toch wel mee te leven. Verder is hij lekker makkelijk in gebruik en is hij echt superlicht.


    Your make-up is terrible

    Via welke site heb je deze phone besteld? En is er nog iets om rekening mee te houden bij het bestellen?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 18:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wauw, die is mooi!

    Ik heb nu een jaartje de Huawei Ascend Y530 en ik zou eigenlijk geen andere willen.

    Mocht hij het echt begeven, dan ga ik weer voor een Huawei, of misschien Moterola (die hebben over het algemeen superveel geheugen en goede camerakwaliteit dusja)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tokugawa schreef:
    Via welke site heb je deze phone besteld? En is er nog iets om rekening mee te houden bij het bestellen?


    Ibuygou, daar bestel ik altijd mijn telefoons, haha. Bij mijn telefoon moest ik kiezen tussen een FDD-LTE en een TDD-LTE, maar ik weet niet meer welke het was, haha. Maar als je een Note 2 koopt, hoef je daar volgens mij geen rekening mee te houden. Het kan wel zijn dat ze je telefoon eruit pikken bij de douane en je een bepaald percentage van de prijs moet betalen als belasting, maar dat is mij nog nooit gebeurd, de kans is nogal klein.
    Je krijgt je telefoon wel in het Chinees en Engels, zonder Play store. Daarvoor moet je je telefoon flashen, maar op het forum van Xiaomi kan je daarvoor allerlei handleidingen en alles vinden, ook voor ROMS waarbij je een taalpakket kan installeren waar de play store wel al bijzit.


    Your make-up is terrible