• Onlangs ben ik begonnen met een studie na een lange periode full-time werken. Nu is discipline en motivatie opbrengen om huiswerk te maken bij mij sowieso niet bijster groot aanwezig, maar ik merkte al gauw dat het huiswerk in mijn agenda extreem chaotisch neergeschreven stond en het eigenlijk niet meer te overzien was. En ik bleef uitstellen,
    Uitstellen...
    Uitstellen...
    Niet zo slim, gezien het feit dat ik superveel huiswerk kreeg, plus een groot project dat op Donderdag (todaaay) af moest zijn. Nou, ik heb dinsdag drie grote opdrachten gemaakt en ben vanaf half negen 's avonds (ik had tot acht uur school) tot en met nu, vandaag bezig geweest met dat project en bam.
    Het is af.
    Morgenochtend moet ik enkel nog even snel een kaft en omslag maken, maar dat moet lukken.
    Morgen ben ik hoogstwaarschijnlijk afgepeigerd (ik heb slecht geslapen de laatste tijd), maar ik kan nu alles weer een beetje overzien, and that feels good c: Ik ben er nu best wel trots op (mijn project), wat ongetwijfeld zal wegsijpelen als ik de andere projecten zien, but for now, I'm good.
    Nu op naar de volgende opdracht, gezien ik weer het volle weekend moet werken. :Y)

    Iemand anders nog zo'n voldoeningsmomentje gehad de laatste tijd?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 1:04 ]


    Tijd voor koffie.

    Nice going :Y).
    Ik ben ook lid van de uitstelclub: gister was mijn eerste opdracht voor de universiteit voor een cijfer en ik begon weer heerlijk laat, maarrrr ik het het af gekregen. Weet niet of ik er erg tevreden mee ben, maar het was een lastige (abstracte) opdracht volgens iedereen, dus we zien wel.


    i put the fun in funeral

    Ah, goed zo! ^^ Ik heb ook altijd de neiging om alles verschrikkelijk hard uit te stellen, maar dit jaar ga ik dat proberen veranderen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nice! Ik had ook altijd uitstel-neigingen, maar nu ik alles wat ik dit blok moet doen zo zie, kan dat amper meer, want het is echt niet normaal veel. Like het dubbele van het eerste studiejaar waarom ben ik ooit naar de universiteit gegaan huil :') Dus ik ben nu braaf bezig aan een kleine opdracht voor morgenochtend die ik anders waarschijnlijk vanavond nog even snel had gemaakt of zo. Stiekem ben ik daar overigens best trots op, dat ik atm daadwerkelijk mijn planning volg en eerder voorwerk dan uitstel.


    Happy Birthday my Potter!

    Haha, goed bezig!
    Ik deed dat ook, maar ik ben tot nu toe ook redelijk goed begonnen op de universiteit. Ik heb mijn opdrachtjes tot nu toe zo goed als af en ik heb nu nog alleen voor maandag een deadline. Ik moet alleen nog veel te veel herhalen en gaan leren. (Lang leve elke vier weken en deeltentamen hebben.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ledecky schreef:
    Ah, goed zo! ^^ Ik heb ook altijd de neiging om alles verschrikkelijk hard uit te stellen, maar dit jaar ga ik dat proberen veranderen. :')


    26 - 02 - '16

    Eyy, klinkt goed! c:
    Bij mij gaat het nu allemaal beginnen. ._. Ik heb een tussenjaar gehad, dus ik hoop dat ik me goed aan kan passen. :')


    Caution first, always.

    Goed gedaan! Ik had altijd ook wel een beetje uitstelgedrag hoor. Oeps. Hahaha.


    The truth is out there.

    Haha, gelukkig ben ik niet de enige met het probleem. Maar goed bezig iedereen c:


    Tijd voor koffie.

    Zeer erg, uitstellen ben ik echt kneitergoed in. But good for you, hopelijk vind je een manier om het uitstellen minder te maken> :Y)

    En uhh, ik heb een paar dagen geleden de techniek van keelzang geleerd en een paar dagen geleden kwam er actually een goede uit.

    Voldoening, ahhhh... :Y)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 16:15 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ikzelf wil niet uitstellen, maar als ik dan eenmaal achter mijn laptop en boeken zit, komt er gewoon niks nuttigs uit mijn vingers, de concentratie is gewoon compleet weg. En that sucks. Dan kan ik naar mijn scherm zitten staren: maar de letters dansen voor mijn ogen en het enige wat nog werkelijk mijn aandacht kan krijgen is muziek.

    @OPETH, zingen is al een hele kunst op zich, haha!
    @Renze, ik ken het probleem. Ik raak snel mijn inspiratie kwijt de laatste tijd :/


    Tijd voor koffie.