• Want Lisa/BIack is vandaag 18 jaar geworden!






    My dear Lisa,
    Heel erg gefeliciteerd met je 18de verjaardag (my little girl's growing up). Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt and I'd like to remind you of the fact that your an amazing person <3 I hope we meet soon.

    I love you like Remus loves Sirius, seriously.

    Congrats (: ,
    Ellie

    _______________________________________


    Lieve Lisa/Padfoot/Mr. Sexy Pants

    HAPPY BIRTHDAY <3 Ik hoop dat je een hele leuke verjaardag hebt (gehad) en dat dit jaar een heel erg leuk/mooi/fijn/grappig jaar gaat worden. Het is heel vreemd om te bedenken dat we twee jaar terug nauwelijks met elkaar praatten (in ieder geval elkaars naam niet wisten) en nu- eh dus wel. Geh geh. Het is altijd ontzettend gezellig om met jou te praten of te rpg’en, vooral als we de rpg’s belagen met fancy ships (cat). Daarnaast ben je een grote inspiratie en bron met goede ideeën. Ondanks het feit dat je het heel erg druk had kon je ook nog leuke dingen doen, ‘even’ een Questival organiseren, en ook nog eens met iedereen praten en anderen helpen. Ja, dat verdient een applaus.



    *clapclapclap*.
    Ik ben ontzettend blij dat ik je heb leren kennen en dat verdient een knuffel.



    yes, you are cas here and want me to stop hugging you as I squeeze you to death
    Ik ga bekennen dat toen je in the Modern Marauders RPG Sirius had gereserveerd dat ik jaloers was, nogal. Maar nope, jij speelt hem echt perfect en ik ben fan, dus hierbij spijt het mij van al die tijd terug dat ik waarschijnlijk ontzettend veel gemopperd heb. Je bent gewoon overall een ontzettend goede schrijfster en nee, dat komt niet door je layout (hoewel die altijd wel heel fantastisch is though).
    Anyways, ik hoop dat je een super verjaardag hebt en iedereen je zal feliciteren ^^ Je bent een supervriendin, don’t let the muggles get you down.

    Love and hugs and all,
    Roos

    _______________________________________


    Lieve lieve lieve Lisa,
    Van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag! Ik was wel drie daagjes ouder, maar je hebt me al weer ingehaald. Ik hoop dat je een fantastische dag hebt, want dat verdien je absoluut. Achttien lijkt misschien oud, maar ik hoop dat je nog veel ouder wordt. Gefeliciteerd in ieder geval! Happy birthday to you.
    xxx Prongs

    _______________________________________


    Deer Padfoot,

    Yay, nu ben je echt jarig! Gefeliciteeeeeerd! Ik hoop dat je vandaag net zo’n geweldige dag heb als ik zaterdag had –je feestje was zo awesome. Je bent namelijk een geweldige, niet zo volwassen, maar wel meerderjarige, meid nu en je verdient de meest totally awesome verjaardag die iemand maar kan hebben. Ik weet het, zo lang kennen we elkaar nou ook weer niet, maar ik beschouw je echt als één van mijn beste vriendinnen en elk moment dat je onzeker bent of je wel echt zo super duper totally awesome bent als ik zeg dat je bent, moet je maar bedenken dat ik, die mensen echt ontzettend haat de laatste tijd, jou wel totally awesome vind en ik van jou geen overdosis mens oploop. Dat is echt heel knap. Vraag de dichtstbijzijnde persoon even om je een schouderklopje te geven voor je awesomeness.
          Anyways, ik hoop je snel weer te meeten, misschien vrijdag al en anders met de WIDM party c: Overigens moeten we duidelijk vaker samen dansen als Michael Jackson, want dat was echt super grappig en we hebben dubbel excuus om vaak te meeten, want Mudblood moet natuurlijk nog af was echt awesome gaat worden met zo’n awesome regisseur. Gelukkig is het stiekem helemaal niet zo super ver om met de auto naar de middle of nowhere te rijden ^^ Mits je niet na amper vier uur slaap om zeven uur je bed uit moet om terug te rijden, natuurlijk *kuch *, maar dat heb ik graag voor je over :p
          Super veel plezier vandaag, misschien zelfs nog met uitgaan met je studiegenoten? Drink niet teveel, we willen geen dronken hond, bovendien is het super onverstandig, Black en we willen je graag heel houden *trekt streng afkeurend Evans gezicht * .

    Veel liefs,
    Evans

    Ps: Om deze dag nog meer totally awesome te maken, heb ik nog wat extra Wolfstar voor je geregeld. Het is mij helaas niet gelukt om én Ben Barnes én Andrew Garfield te ontvoeren en in je kast te stoppen, dus je zult het hiermee moeten doen c; Accio Wolfstar.



    Mischief Managed

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 19:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    LISAAAA!!!
    GEFELICITEEEERRDDD!!!!!
    Partytime! (hoera)(yeah)(dance)
    Maak er nog een awesome dag van ;)


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Ik had je op fb al gefeliciteerd, maar alsnog een gelukkige verjaardag!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd!!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gefeliciteerd! ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Gelukkige verjaardag!


    I wanna be a wizard!

    Ook van mij een héééééél gelukkige verjaardag! *O**O**O*


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gefeliciteerd Lisa!


    -

    Dankjewel iedereen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Van harte gefeliciteerd!! (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wat een leuk topic! En gefeliciteerd, (again), haha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gefeliciteeeeerd!! *O*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Moony's berichtje staat er nu ook in yay. Ik hoop dat je dag nu al helemaal perfect is Padfoot c:


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Moony's berichtje staat er nu ook in yay. Ik hoop dat je dag nu al helemaal perfect is Padfoot c:

    Yes, thank you so much guys ^^ love youuuu


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.