• De Boeken zeggen;
    Wanneer een Koningin trouwt met een man, verliest de Koningin haar kroon en geeft hem door aan haar man. Deze wordt dan de nieuwe Koning. Ze moet voldoen aan al zijn eisen, tot aan zijn dood. Dan wordt zij weer Koningin.



    Hoeft niet letterlijk, zolang de zinnen maar mooi lopen. c:
    Alvast heel erg bedankt!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    The books say that when a queen marries a man she loses her throne to him. He then becomes the new king. The former queen must be able to fullfil all his wishes till his death. Only then she becomes a queen again.


    Zo?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga wat proberen, wordt waarschijnlijk niet de beste vertaling:

    ' The books say:
    When a queen marries a man, the queen loses her crown and she passes it on to her husband. He then becomes the new king. Ze must comply with all his demands, until his death. Only than she will be queen again.'

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 22:06 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    It's written in the books. When a queen marries a man, she will lose her crown. The crown is passed down to her husband, who becomes the new king. She has to comply to all his demands, until he dies. Once the king is dead, the woman will become the queen again.

    Ik heb maar wat geprobeerd


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dat zijn alledrie erg verschillende! Heeft er nog iemand een vertaling? Anders ga ik denk voor die van Deamus. In ieder geval ben ik tot zondag op vakantie, dus jullie horen maandag wel meer van me. Bedankt voor de moeite! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ah, rhymes, why not ^^
    Ik had niet echt een betere of andere vertaling dan hiervoor, dus heb ik het maar ietsjes anders gedaan. Mijn Engels gerijm is niet echt prachtig, but okay ^^


    In The Books, it's written down:
    When a Queen marries a man,
    she'll lose her crown.

    On the throne, the husband ascends,
    and she'll have to serve him,
    until his very end.

    Then, and only then,
    she'll be Queen again.


    Mhm?

    1.
    It's told by the books that when a queen married a man she loses her crown and throne to him. This man will become the new king and she will fulfill everything he may demand till death. After that she will be queen once again.

    2.
    The books always tell us that when a queen marries a man she will lose her crown to him. Her new husband will be the next King and she will fulfill any or every demand till death. (Separates him from her). After his departure she will be queen again.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    @ Sonder, Leuk gedaan!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De Boeken Zeggen:
    Wanneer een Koningin trouwt met een man, verliest de Koningin haar kroon en geeft hem door aan haar man. Deze wordt dan de nieuwe Koning. Ze moet voldoen aan al zijn eisen, tot aan zijn dood. Dan wordt zij weer Koningin.

    The books say/It's written in the books:
    When a Queen marries a man, she loses the throne and passes it on to her husband. This man will become the new King. The former Queen must fulfill all his demands, until he passes away. Then she becomes Queen again.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Hier heb ik 'm ook nog even voor je vertaald c: Hopelijk heb je er wat aan!

    It's written in the books, that when a queen marries a man, her crown is passed on to her newly-wed husband. He then will become the new king. The former queen must gratify to all of her king's demands until his time of death. Then, the woman will become queen once again.


    Tijd voor koffie.

    Ah, ik was het helemaal vergeten in het topic te zetten. Iedereen heel erg bedankt, ik heb voor die van Sonder gekozen. Een rijm vond ik toch ook wel heel erg toepasselijk.

    Dit topic mag dus gesloten worden. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    -> Slotje op aanvraag.


    Ik wil een tuin vol egels