• Once upon a time, a young girl found her true love.
    You found your wildest dreams.








    In deze RPG komt ieders meisjesdroom uit. Je wordt een prinses, je wordt stapelverliefd op een knappe prins met zijn witte paard. Je deelt de rest van je verdere leven samen met je droomprins en heerst over een koninkrijk, gelukkig. Er komen 10 prinsessen en 10 prinsen vanuit verschillende koninkrijken naar het kasteel Gloria een magisch rijk, waar alles kan gebeuren. Om hun droomprins of droomprinses te ontmoeten. Sommige gaan er vrijwillig heen om hun ene ware liefde te ontmoeten. Sommige gaan tegen hun zin in, omdat hun ouders het willen dat ze daarnaar toe moeten gaan. Andere.. andere moeten hun ware liefde thuis laten om zo met een prins of met een prinses te kunnen trouwen om over hun eigen koninkrijk te kunnen regeren. Maar uiteindelijk zullen ze alle 20 deelnemers gelukkig zijn en hun ware liefde ontmoeten en samen regeren over hun koninkrijk.

    Wat zal er gebeuren? Zullen ze verliefd raken? Misschien dat er ruzies komen?? Of liefdestriangels waar je maar niet uit kan komen?? Of verraad?? Hier zal je wat te beleven hebben.. Roddels die komen sowieso wel..

    Regels:
    • Natuurlijk de huisregels van Q.
    • Schrijf stukjes van 250 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages! Niemand is perfect.
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan in een mail naar mij. (XDarkWingsX)
    • Geen eendagsvliegen! Ik wil mensen hebben die hiervoor tijd hebben.
    • 16+ mag, aangezien het een liefdes RPG is, maar hou het wel netjes en zet het onder een spoiler.
    • Sluit niemand buiten. We gaan gezellig met zijn allen RPG’en.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    • Alleen ik (XDarkWingsX) maak de topics aan.
    • En het aller belangrijkste heb plezier! (:

    Dingen die je moet weten:
    - Prinsen en prinsessen kennen elkaar niet, misschien dat ze eventueel elkaar hebben gezien via social media.
    - Er zijn 5 plaatsen voor kamermeisjes. Zij dienen enkel voor begeleiding en schoonmaak van de prinsen en prinsessen en hun kamers. Natuurlijk roddelen kamermeisjes heel veel en kunnen daardoor drama veroorzaken.
    - De hofhouding van het kasteel mag iedereen in hun eigen bericht bespelen.
    - In de RPG speeltopic probeer ik zoveel mogelijk gebeurtenissen in de RPG te laten gebeuren, zodat we genoeg kunnen RPG’en. Als er mensen zelf ook ideeën hebben hoor ik het graag.
    - Qua kleding, prinsen dragen een pak of een casual maar netjes geklede kleding. Prinsessen dragen jurkjes of bal/gala jurken met hakken of ballarina’s.
    - De kamers zijn hetzelfde voor de heren zowel voor de dames. Er is geen kamer indeling, iedereen heeft een eigen kamer en een eigen privé badkamer.
    - Tijdens de dagelijkse bezigheden worden er ook hier en daar lessen gevolgd. Voornamelijk over de economie, besturen van het land en etiquette. Deze lessen kunnen we eventueel samen RPG’en of als iemand dat niet wilt kunnen er ook privé lessen gegeven worden, waarbij je dat dus zelf moet RPG’en met je eigen personage.

    Rollen:

    Prinsessen: Stop op vrouwen
    1. Isabella Elizabeth Clark - 23 - Oostenrijk - Pagina 2 - XDarkWingsX
    2. Helena Savoye Windsor - 22 - Italie - Pagina 8 - Quokka
    3. Louise Tara Jess Hearn - 22 - Ierland - Pagina 2 - Voldemortx
    4. Lucia Marina Haykey - 22 - Koninkrijk - Pagina 7 - Feliana
    5. Freya Liv Hansen - 21 - Noorwegen - Pagina 2 - Aveyard
    6. Affinity Cécile Mancher - 22 - Nieuw-Zeeland - Pagina 10 - Gayle
    7. Luna Maria Von Donnell - 21 - Schotland - Pagina 11 - HarleyQuinnx
    8. Mirem Gwenn Solitarios - 22 - Montenegro - Pagina 11 - Necessity
    9. Naam - Leeftijd - Koninkrijk - Pagina -
    10. Naam - Leeftijd - Koninkrijk - Pagina -

    Prinsen: Stop op mannen
    1. Naam - Leeftijd - Amerika - Pagina - Aveyard (Springt later in)
    2. Vladimir Gleb Rihanoff - 24 - Siberië - Pagina 2 - CalTHood
    3. Alano Kadir Bonaventura - 23 - Spanje - Pagina 2 - Cotrona
    4. Tobias Adrien Joseph Daviau - 25 - Frankrijk - Pagina 4 - Voldemortx
    5. Natanael 'Natan' Joël Alexi Kjellberg. - 22 - Zweden - Pagina 10 - GeorgeWeasley
    6. Damian Jake Harrison - 24 - Australië - Pagina 8 - XDarkWingsX
    7. Axel Cameron Durran - 24 - Egypte - Pagina 11 - HarleyQuinnx
    8. Dante Frederico Lepide - 23 - Vaticaanstad - Pagina 12 - Necessity
    9. Naam - Leeftijd - Koninkrijk - Pagina -
    10. Naam - Leeftijd - Koninkrijk - Pagina -

    Kamermeisjes:
    1. Naam - Leeftijd - Pagina -
    2. Naam - Leeftijd - Pagina -
    3. Naam - Leeftijd - Pagina -
    4. Naam - Leeftijd - Pagina -
    5. Naam - Leeftijd - Pagina -

    Invullijst:
    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: [Ze moeten boven de 21 zijn en onder de 25 jaar]
    Nationaliteit & Geschiedenis:
    (Prins/Prinses):
    Koninkrijk: (Jij mag zelf beslissen of het een bestaand koninkrijk is of een zelfverzonnen koninkrijk.)
    Eventueel een huisdier of (een magische huisdier):
    Innerlijk:
    Uiterlijk [fc:]:
    (vroegere) Relaties:
    Extra:


    Face Claims:
    - Emma Watson - XDarkWingsX
    - Lucy Hale - Voldemortx
    - Frank Iero - CalTHood
    - Zayn Malik - Cotrona
    - Shay Mitchell - PaperTownsMargo
    - Daniel Sharman - Voldemortx
    - Bob Morley - XDarkWingsX
    - Taylor Marie Hill - Quokka
    - Tom Felton - GeorgeWeasley
    - Candice Accola - Gayle
    - Ian Harding - Aveyard
    - Luanna Perez - Necessity
    - Emilia Clarke - HarleyQuinnx
    - Thomas McDonell] - HarleyQuinnx
    - Luke Pasqualino - Necessity

    Magische/normale huisdieren Claim:
    - Witte wolf - XDarkWingsX
    - Ragdoll Kat - Voldemortx
    - 3 Siberische Husky's - CalTHood
    - 2 Honden - Cotrona
    - 2 volbloed paarden - XDarkWingsX
    - Tortoiseshell kat - Quokka
    - Raaf - HarleyQuinnx
    - Sfinx kat - HarleyQuinnx
    - Friese hengst - Necessity

    Ik update zo goed mogelijk de topic elke keer, als er iets nieuws bij komt, vermeld ik dat.
    Als er vragen zijn, vraag gerust. (:
    Enjoy

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 14:02 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    CalTHood schreef:
    (...)

    Kan, maar ik weet niet of ze echt door zijn koude Siberische buitenlaag heen zal kunnen prikken...


    maar hij komt daar voor de liefde dus het lijkt me dat hij wel een beetje uit zn comfort zone komt? haha


    Little do you know

    CalTHood schreef:
    (...)

    Kan, maar ik weet niet of ze echt door zijn koude Siberische buitenlaag heen zal kunnen prikken...


    Ze zal ook Door Tobias buitenlaag heen prikken dus het zal vast ook Door Gleb heen komen. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Ze zal ook Door Tobias buitenlaag heen prikken dus het zal vast ook Door Gleb heen komen. :Y)


    De stille soldaat 'zonder hart'... Moeilijker dan je denkt

    @Voldemortx Tegen zijn zin. Hij is daar omdat het moet. Hij zal wel netjes meedoen, maar zeker geen moeite doen om zich expres open op te stellen

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 23:27 ]


    Bowties were never Cooler

    CalTHood schreef:
    (...)

    De stille soldaat 'zonder hart'... Moeilijker dan je denkt

    @Voldemortx Tegen zijn zin. Hij is daar omdat het moet. Hij zal wel netjes meedoen, maar zeker geen moeite doen om zich expres open op te stellen


    Aaah kom op! XD Ik tem die stille soldaat wel van je hahah :')


    One Who Travels A Higher Path.

    Temmen is niet hetgeen wat hij nodig heeft

    Hierbij is hij verre van een flirt, dus een 'korte snelle romance' ligt zoizo niet in zijn karakter. Sorry


    Bowties were never Cooler

    CalTHood schreef:
    Temmen is niet hetgeen wat hij nodig heeft

    Hierbij is hij verre van een flirt, dus een 'korte snelle romance' ligt zoizo niet in zijn karakter. Sorry


    Maakt niet uit.
    Het was een grapje over het temmen.

    Ik update alles morgen weer! En maak morgen ook de praattopic aan, zodat we daar kunnen praten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ze kunnen het wel proberen, maar of t werkt is een tweede


    Bowties were never Cooler


    • L U C I A      M A R I N A      H A Y L E Y •
    [Lus •• Ja]
    "I say what i think, without hesitation."
    ______________________________________________________________



    "Some people never go crazy. What truly horrible lives they must lead."






          • Leeftijd
    Lucia is tweeëntwintig lentes oud.

          • Nationaliteit & geschiedenis


          • Koninkrijk


          • Innerlijk
    Sociaal, gek, charmant, eerlijk, goedgelovig, bitchy, sportief, zelfzeker, brutaal, sportief, aardig, feestbeest, koppig, eigenwijs, jaloers, betrouwbaar, weet wat ze wilt, flirt, onhandig.

    Sociaal - Als je Lucia ontmoet merk je al snel dat ze het tegenovergestelde van 'verlegen' is. Ze is het type dat naar mensen toeloopt en een gesprek begint met een grote glimlach, deze glimlach houdt ze vaak de hele dag door. Het meisje probeert vaak een goed beeld van zichzelf aan anderen te geven.
    Gek - Je kan haar ook echt 'onserieus' noemen soms. Ze houdt ervan om eens lekker te springen en te dansen, op feesten zie je haar meestal in het midden van het podium als een gek staan dansen. Lucia kan dus soms erg gek zijn maar ze weet wel wanneer het moment is een wanneer niet. Ze kan zich wel inhouden.
    Charmant - Lucia is zeker en vast te beschrijven als 'charmant'. Ze is een aangename persoon die je ook snel een 'flirter' kan noemen. Dit doet het meisje als ze aandacht nodig heeft, of gewoon als ze een jongen aantrekkelijk vindt. En met haar titel als kroonprinses heeft ze daar geen problemen mee. Lucia wordt eerlijk gezegd niet snel verliefd, maar het is voor haar geen probleem om in het bed van jongens te kruipen. Ze houdt wel van een paar uitdagingen en hierdoor is ze het liefst single.
    Eerlijk - Als het meisje iets te zeggen heeft zegt ze dat dan ook gewoon. Ze zal niet aarzelen of niet denken, maar meteen zeggen. Ook zal ze nooit liegen, eerst en vooral omdat ze dat helemaal niet kan, maar ook omdat Lucia dit onzin vindt en tijdsverspilling. Door haar eerlijkheid kan ze sommige mensen kwetsen, zonder het echt te willen. Maar ze zal ook de moeite niet doen om het goed te maken of zich te excuseren.
    Goedgelovig - Lucia is erg naïef, en niet een beetje. Ze gelooft en kan letterlijk alles doen. Door een zielig verhaaltje over je familie kan ze helemaal van jou zijn en alles doen wat je wilt om je te troosten. Ze is door deze eigenschap vaak teleurgesteld in andere geweest omdat mensen dit tegen haar hebben gebruikt.
    Brutaal - Als Lucia iets niet graag heeft zal ze brutaal doen tegen anderen. Ze zal zelfs soms 'arrogant' kunnen zijn. Dit is een slechte eigenschap waardoor mensen haar vaak zien als een 'bitch'. En dat is eigenlijk niet verkeerd.


          • Uiterlijk
    -- Slank lichaam
    -- 1m74 lang
    -- Blanke huid
    -- Platte buik
    -- Genoeg rondingen
    -- Lange, blonde haren
    -- Stijl haar
    -- Blauwe ogen
    -- Lange wimpers
    -- Kleine neus
    -- Volle, roze lippen
    -- Mooi


          Relatie's


          • Extra
    -- Lucia heeft een mooie stem, ze zingt graag.
    -- Lucia heeft een kleine tattoo op haar linkerpols, een hartje.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 11:34 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    CalTHood schreef:
    (...)

    Also a little siberian girl?


    Of course. :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Wilt iemand een vorm van relatie met Lucia ? ^^


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Feliana schreef:
    Wilt iemand een vorm van relatie met Lucia ? ^^


    Ik heb Freya?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb alles weer geupdated!! Als ik iets over het hoofd heb gezien, meld het mij!!
    Dit is het Praattopic!!


    One Who Travels A Higher Path.

    EthereaI schreef:
    (...)

    Ik heb Freya?


    Euhmm... Goeie of best friends ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Er is nog 1 plek over voor een prins! Wilt iemand van de prinsessen nog een prins maken?? Zodat we gelijk staan??


    One Who Travels A Higher Path.

    Feliana schreef:
    Wilt iemand een vorm van relatie met Lucia ? ^^


    Ik heb Louise?
    Plus ze zou een van de vele flirts kunnen zijn van Tobias hehe ^^


    Little do you know