• Hallo iedereen! Hier kan je jouw mening over je favoriete make-up en skincare producten kwijt! Zet er liefst bij voor welk huidtype het is als je het over de skincare producten hebt :)

    Ik heb geen favoriete producten, haha. Mijn huid is een bitch waarop niks echt werkt.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik heb geen favoriete producten, haha. Mijn huid is een bitch waarop niks echt werkt.


    Ik heb een gemengde huid en ik vind het ook echt super vervelend om producten te vinden die voor mij werken.

    Mijn allerliefste skincare vriendinnetje is Collistar moisturizing sorbet cream. Ik heb heel veel droge plekken op mijn huid, maar op andere plekken juist gemengd tot vet. Maar dit kan ik gewoon smeren zonder dat ik het vetter maak. En het zorgt echt super goed voor mijn huid. Ik gebruik nog wel andere dingen, maar momenteel ben ik heel erg opzoek naar iets dat een beetje helpt tegen puistjes en mee-eters. Daar heb ik heel erg last van op mijn kin en neus.


    The truth is out there.

    Favoriete make-up? I don't know. Ik gebruik momenteel deze mascara van L'oreal:



    Daar ben ik erg tevreden over. Skincare, tja, hmm.. Ik gebruik veel producten van Dove en soms van Rituals.


    26 - 02 - '16

    Ik gebruik enorm graag de makeup van L'Oreal ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Qua skincare gebruik ik vooral Tea Tree, dat is ook nog eens heel goedkoop: drie euro bij de Trekpleister. Dit werkt voor mij echt beter dan alle andere, dure producten hebben gedaan. Althans, op ééntje na. Olaz Total 7 Effects werkt ook echt goed. Ja, tegen de zeven tekenen van veroudering. Volkomen is beter dan genezen, zeggen we dan maar. :Y)


    everything, in time

    Voor mensen die geïnteresseerd zijn, hier is mijn review haha:

    Skincare:
    Ik vind de brightning face exfoliator van rituals erg fijn. Ik gebruik hem regelmatig en mijn huid voelt echt fijn aan.



    Daarnaast vind ik de touch of happyness body cream geweldig! Ik gebruik hem elke dag en mijn huid voelt echt zachter aan na een tijdje. En nog een extra voordeel is dat hij lekker ruikt en dat de geur de hele dag lang blijft zitten.



    Voor in de douche/ het bad vind ik de Happy Buddha zeep en de Fortune oil echt super! Je hebt echt super weinig nodig van de zeep omdat hij erg schuimig is. De fortune oil maakt je huid echt super zacht en die gebruik ik na de zeep.

    @ DivergentMe:

    Die laatste kreeg ik als een soort tester. In ieder geval de verpakking was oranje. Het was een scrub. Rituals is goddelijk c;


    26 - 02 - '16