• Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik Quizlet standaard op 120% heb staan op mijn browser omdat 100% veel te klein is. Ik kan dus bijna niks lezen als het op 100% staat? :')
    Ben ik de enige die zo blind is of zijn er nog mensen?

    Edit: Lol het is zelfs 125% Even better.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 15:01 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Het staat hier ook op 100%, al heb ik het even getest en kan ik het op 50% ook nog lezen. Al leest dat gewoon niet zo fijn. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mignon schreef:
    Ik heb alles standaard op 100% staan. Zolang er geen abnormale lettertypes worden gebruikt kan ik het zo prima lezen. :)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb hem op 150% procent staan o.o

    Mignon schreef:
    Ik heb alles standaard op 100% staan. Zolang er geen abnormale lettertypes worden gebruikt kan ik het zo prima lezen. :)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Op dit moment 175% hehe...


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Op mijn oude laptop had ik een kleiner beeldscherm dus was quizlet prima op 100%, maar met deze laptop die een slag groter is heb ik hem op %125 inderdaad.


    You were born original, don't die as a copy.

    Bluuuh, neen, ik moet er niet aan denken dat het op 125 staat bij mij. Ik vind honderd veel overzichtelijker.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Endress schreef:
    Zelf heb ik het gewoon op 100% staan. Alles valt goed te lezen. Ik vind het juist fijn dat het wat kleiner is en alles overzichtelijker is. Bij 120% heb ik geen overzicht. D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Bij mij staat Q ook op 125 - maar mijn beeldscherm is dan ook heel groot :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ja dat heb ik ook, zelfde op facebook. Daar heb ik 'm ook altijd minimaal op 125% staan. :')

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 18:55 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb alles op 125% staan, maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn lenzen de laatste tijd niet echt de juiste sterkte hebben.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Bij mij staat ie op 100 %. Maar het is wel groter dan bij jou.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Bij mij staat ie op 100 %. Maar het is wel groter dan bij jou.

    Ik dacht al zoiets.


    If I were once a planet, you were the axis

    Mja BenQ hea. ;)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb 'm ook gewoon op 100%. Groot zat voor mij, maar als ik nu zou veranderen zou ik me ergeren aan dat het eigenlijk anders moet zijn, hahaha. Ik kan niet tegen dingen als dat veranderen. (:


    The truth is out there.