• Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik Quizlet standaard op 120% heb staan op mijn browser omdat 100% veel te klein is. Ik kan dus bijna niks lezen als het op 100% staat? :')
    Ben ik de enige die zo blind is of zijn er nog mensen?

    Edit: Lol het is zelfs 125% Even better.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 15:01 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Passerby schreef:
    Mja BenQ hea. ;)

    Tsssss. :p


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik heb dat ook. Ik vind het zelf fijner, zeker doordat mensen soms heeeeele kleine lettertypes gebruiken en alles. Quizlet is ook de enige site waar ik dat heb hoor :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ja, ik heb Q ook altijd net iets groter staan dan de site hoort, al sinds we naar dit design zijn overgestapt. De letters waren toen opeens wat kleiner. :'D
    Nu en dan ga ik bij het bèta-readen zelfs voor nog iets meer dan 120%. Ik weet niet, dat werkt toch prettiger, op een of andere manier.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb hem altijd op 100% staan. 125% maakt me oncomfortabel, het is zo groot en eng en lelijk. En mijn ogen doen er pijn door.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    110% over here. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hier gewoon op 100% :Y)


    What would Emma do?

    Mijn Quizlet staat altijd op 150%, omdat ik dan zonder bril kan zien wat er staat, haha. 120% kan ik ook lezen, maar dat is al een stuk inspannender.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik ken het gevoel. Ik heb een donker thema voor Quizlet gemaakt en daarin heb ik de font grootte op 14 gezet. Andere fora waarop ik zit hebben dezelfde grootte (of 13), waardoor ik een klein font (12) zoals Quizlet niet gewend ben en dan ook moeite moet gaan doen om het te lezen.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 12:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.