• Nu ben ik Sneeuwkit, en ik twijfel of ik mijn naam moet veranderen in Sneeuwpels.

    Welke naam moet ik kiezen?

    30.0% (6 stemmen)
     
    Sneeuwkit

    70.0% (14 stemmen)
     
    Sneeuwpels


    You are my piece of paradise.

    Dat moet je zelf weten (: Je kan altijd weer je oude usernaam nemen na een maand.

    Ik vind sneeuwpels wel leuk klinken. Je kan altijd terug veranderen na een maand.(:


    The soul needs autumn.

    Ik vind Sneeuwpels een stuk leuker. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Porunn schreef:
    Ik vind Sneeuwpels een stuk leuker. :Y)


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Porunn schreef:
    Ik vind Sneeuwpels een stuk leuker. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Deze keuze moet je echt zelf maken. Zoals Moomin en cherish al hadden gezegd: na een maand kan je gewoon weer je username terug nemen. Ik zal persoonlijk bij Sneeuwkit blijven omdat ik deze toch wat leuker vind dan Sneeuwpels. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik vind Sneeuwpels wel leuker klinken, ja. ^^ En je kunt inderdaad altijd weer terug gaan naar Sneeuwkit als je na een maand toch spijt hebt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Illicit schreef:
    Deze keuze moet je echt zelf maken. Zoals Moomin en cherish al hadden gezegd: na een maand kan je gewoon weer je username terug nemen. Ik zal persoonlijk bij Sneeuwkit blijven omdat ik deze toch wat leuker vind dan Sneeuwpels. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!