• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Iets met ontopic probably

    Edit: Dat dus, en het is best stom eigenlijk :"D

    [ bericht aangepast op 22 sep 2015 - 17:04 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Brr, ik heb het zo koud. Gelukkig is mijn föhn een goede verwarmer.

    // Als Kitten nou een OP verhaal was zou ik het echt wel lezen, als het een SM verhaal is tenminste.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2015 - 17:10 ]

    Duivelsgebroed schreef:
    Iets met ontopic probably

    Edit: Dat dus, en het is best stom eigenlijk :"D


    Stom? Als in... niet logisch?
    Ahhh ik voel me zo groen ineens, terwijl ik toch al ruim 2,5 jaar hier ronddwaal ^^

    Zelfs in het offtopic subforum zijn er topics met een topic en die er niet voor dienen om constant offtopic te gaan en als praattopic te gebruiken. 8D Zoals deze, dus.


    Your make-up is terrible

    Inderdaad wat Nikki zegt. OTOFT is bijvoorbeeld heel goed te gebruiken als je eerst op iemand reageert en dan pas je eigen hart lucht


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat Nikki zegt. Een topic zoals deze is ervoor bedoelt om je hart te luchten, niet om een geheel gesprek over voedsel te beginnen/aan deel te nemen.

    Dus wanneer ik toch meedoe met dat gesprek maar toch ook even iets wil plaatsen dat te maken heeft met waar het topic oorspronkelijk over gaat (in dit geval dus je hart luchten), zet ik erbij dat ik met dat bericht even "ontopic" ga in hoeverre dat in een offtopic ga, dus ontopic in het offtopic -> OTOFT. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Don't touch meh D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik moet echt schrijven. D: Waarom ben ik nou weer moe?


    Your make-up is terrible

    Misschien lucht het mijn hart wel om mijn mening te uiten over voedsel in de ochtend. Het is een breed begrip.
    En ik ben oprecht benieuwd hoe iemand in de ochtend spaghetti naar binnen kan schuiven.

    Daarom maakte ik dus het grote wat doe je nu topic, freedom


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik weet niet of ik nu intern applaudisseer of er misselijk van wordt, waarschijnlijk een combinatie


    Feline schreef:
    (...)

    Hoe dan? :W
    Om zeven uur 's ochtends houd ik niets binnen, zelfs geen bakje vla ;-;


    Ik heb vele talenten.


    i put the fun in funeral

    Vorig jaar had ik dit allemaal zo ontzettend gaaf gevonden, en nu kan achteraf amper zin opbrengen om mijn moeder over school te vertellen. Ik weet dat dit de studie voor mij is, ik heb jaren moeten wachten for fucks sake, maar ik ben niet meer zo enthousiast als vroeger. Ik heb geen energie meer ondanks mijn tussenjaar. Ik weet dat ergens die passie nog zit, maar ik kan er niet meer bij.


    Caution first, always.

    Misfire schreef:
    (...)

    Ik heb vele talenten.


    Feit. Heel nuttig ook gelukkig, zo kom je nog eens van restjes af.

    - Hoi! Dit is een reactie als protest tegen moraalridders -


    Sarah = ongewoon sexy

    Pfoe, net gaan lopen. Pijn is fijn, Lene. Pijn is fijn.


    kindness is never a burden.

    Blurryface schreef:
    Hhhhhhh.
    Ik ga straks in mijn nest liggen en HIM en MCR luisteren. Die tijd was leuker.

    HIM voelt als een eeuw geleden. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het verschil tussen kinderlijk en kinderachtig is niet door iedereen begrepen. (cat)


    Your make-up is terrible