• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben bang om mezelf te zijn in publiek omdat ik bang ben voor negatief commentaar over mijn "echte" zelf.
    Dus ik blijf kleding dragen die ik niet eens zo leuk vind, doe dingen die ik niet leuk vind zodat als mensen negatief commentaar geven, het negatief commentaar op mijn "neppe" zelf is en het niet pijn doet.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ben het zat om elke zondag ziek te zijn. D:


    Your make-up is terrible

    Zeggen dat de regels veranderen zijn, zonder overleg is niet heel erg netjes.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 12:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jemig, dan probeer ik je te helpen en dan doe je zo...

    Ik wil nieeeet


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En nu me mentaal klaarmaken voor "pas op dat je je moeder niet achteraan gaat", "let je wel op de lijn", "maar je nicht is ook afgevallen" commentaar. Heerlijk, naar oma toe. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    And after all you're not my type
    But all your friends are pretty nice


    i put the fun in funeral

    Wiarda schreef:
    En nu me mentaal klaarmaken voor "pas op dat je je moeder niet achteraan gaat", "let je wel op de lijn", "maar je nicht is ook afgevallen" commentaar. Heerlijk, naar oma toe. :x


    Niet alle ouderen zijn wijs. Je oma heeft nog veel te leren (;

    Normaal hou ik niet zo van coverbandjes, but this isn't bad c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jorah schreef:
    (...)

    Niet alle ouderen zijn wijs. Je oma heeft nog veel te leren (;


    Amen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom ben ik degene die er op gelet word? Zij doet zo tegen mij en durft het niet eens eerlijk te zeggen, schijnheilige. Ik heb geen zin in een hele dag vol verwijtende en hatende blikken. Is dat dan zo raar?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. :')


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    En nu me mentaal klaarmaken voor "pas op dat je je moeder niet achteraan gaat", "let je wel op de lijn", "maar je nicht is ook afgevallen" commentaar. Heerlijk, naar oma toe. :x


    Lekkere oma heb je. Lijkt wel een beetje op de mijne, die klaagt ook de hele tijd dat ik zo'n vet varken ben.
    Gewoon "Ja&amen" zeggen en alles t ene oor in en andere oor uit laten gaan. Je weet zelf prima hoe je eruit ziet en als je er tevreden mee bent is het goed, en zo niet dan kun je dr altijd proberen wat aan te doen.

    Succes met je oma te overleven! <3


    OTOFT: gimme love, gimme love, gimme lo-oh-ove.
    #feeling lonely as shit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja pfffff. Wil je een nieuwe username (Radioactive) is deze al in gebruik door iemand die al meer dan 3 jaar niet meer online is geweest. Kunnen die accounts niet gewoon verwijderd worden, zodat de usernames vrij komen. Iemand die al drie jaar niet online is geweest is dat heus niet meer van plan. . .

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 15:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Ja pfffff. Wil je een nieuwe username (Radioactive) is deze al in gebruik door iemand die al meer dan 3 jaar niet meer online is geweest. Kunnen die accounts niet gewoon verwijderd worden, zodat de usernames vrij komen. Iemand die al drie jaar niet online is geweest is dat heus niet meer van plan. . .


    Dat meh.. Maar ik snap dat er niets aan te doen is. Still tho, het blijft jammer.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."