• ''If you hang around with losers you become a loser.''


    WELCOME TO



    ''To be a good loser is to learn how to win.''



    Rule number one, we don’t talk about Loser club
    We volgen in deze rpg de laatste jaars studenten van Westmore High (New York). Wanneer één van de populairste jongens uit de put word geholpen met zijn punten besluit hij één ding te doen voor de Losers die hem geholpen hebben en besluit hen allemaal samen te stoppen in de ‘Loser club’. De meeste ‘losers’ kennen elkaar wel, sommige zijn beste vrienden andere zijn onbekenden van elkaar, maar allen hebben ze iets gemeen. Ze zijn de underdogs en hebben de populairste jongen van Westmore geholpen de afgelopen jaren. Hierdoor sluit hij dan ook een deal met hen. Ze krijgen een maand workshops/tips/styling van enkele populaire kids van de school zodat ze op het eind van de maand niet meer als losers aanzien kunnen worden. Echter is er toch veel werk aan de winkel om deze losers naar wat doenbaars om te toveren.


    W e are proud student of blue white
    E verybody counts here at our school
    S laying the others is what we do right
    T oghetter we will make you look like a fool
    M ONGOOSES take out your claw
    O oooooooh
    R eady !

    E at those enemys raw !

    GO WESTMORE GO !





    TRUST NO PLAYER
    — FEAR NO BITCH.








    ''Even magic shouldn't help to make the ugliest bitch pretty.''

    WESTMORE SCHOOL RULES
    Iedereen hoort aanwezig te zijn op school. Zo niet dan moet de student een medisch attest indienen op school
    Twee keer te laat is strafstudie, Drie keer te laat is werkstraf na school.
    Geen kauwgom toegestaan, word je gesnapt krijg je een werkstraf na school. ( Kauwgomschrappen)
    Het downloaden van illigale software, virussen of onreine filmpjes resulteert in strafstudie
    Het gebruik van alcohol, sigaretten of drugs binnen de schoolmuren word niet getolereerd.
    Het dragen van de blauw witte schoolkleuren tijdens activiteiten is verplicht
    Gedraag je tegenover medestudenten en docenten, deel liefde geen haat
    .


    ROLES




    Naam | status | FC | User | Pagina

    The Loser club

    Nerds
    L Evan Chester Dale || Math Nerd || FC : Tom Holland || Forgarty || 1.4
    L Joseph Peter Miller || Nerd || FC: James McAvoy || Ascian || 1.3
    L Genevieve Jemimah Goldstein || The Turtle Girl || FC: Emma Stone || EiIonwy || 1.7

    Geeks
    L Hunter Logan Adkins || Geek || FC : Chandler Riggs || Riggs || 1.6
    L Taylor Erica Miller|| Geek || FC : Leda Muir || PecuIiar || 1.6

    Gleeks
    L Lynn Ivy McCain || Miss Acapella || FC: Anna Kendrick || Errante || 1.3

    Weebs
    L [R] Remiinds

    Weirdo’s
    L Kim Todd Ruairi || The animal freak || FC: Choi Seung Hyun || Emzee || 1.7
    L[R] ParvaRubraHood




    The Dark side




    Nerds
    Leader L Aurora Kayhleig Fracer|| Dark side leader || FC: Natalie Portman || adoxography || 1.3

    Geeks
    L


    Gleeks

    L [R] Kassandra Sophia Taylor || Singer songwriter ||FC: || Sumner || 1.6

    Weebs
    L Izno "Akumu" Williams || The Dirty Devil ||FC:Alex Storm || Illyrians || 1.3


    Weirdo’s

    L



    The Populair Squad

    King
    K Nathan Elias Rousseau || The douchebag king || FC: Brandon Flynn || Forgarty || 1.4

    Queen
    Q Stevie Meredith Powers || The Queen ||FC: Elaine Carlin || Ziegler || 1.3

    Chearleaders
    C Penelope Porter || The Girly girl ||FC: Lilly Collins || Shadowsinger || 1.4
    C Siënna Marissa Blanchard || The Slut || FC: Alissa Violet || Solmeron || 1.3
    C Samara 'Sami' Allison Taylor || The Sweetheart || FC:Cindy Kimberly || Fonollosa || 1.3

    Jocks
    J Jamie Samuel Morris || Jock || FC:Kieran Warner || xJess ||1.4
    J Gabriël Noah Stanford || Wearing a mask. || FC:Casey Cott || McTier || 1.6
    J Charlie "Clyde" Carson Amber || Tempered asshole sweetheart || FC:Cole sprous || Riggs || 1.7

    Bullies
    B Bethany James || The Devil Incarnate || FC:Marina Laswick || JudithSuzann || 1.4
    B Vale Mathias Callister || The Evil King || FC: Diego Barrueco || Amren || 1.7


    Normal students

    S Roger "Ronnie" Vincent Amber || the Chill twin || FC: Dylan Sprouse || Forgarty || 1.7
    S Eden Isla Sadler || Normal student || FC: Lorena Rae || Benu || 1.3
    S Noah Evan Davis || The journalist || FC:Jordy Baan || PecuIiar ||1.7
    S Elysia Rosa Green || The Girl Next Door || FC: Daisy Smith || Ascian || 1.3
    S Mirella Ashley Carlson || The lovable poet || FC:Daria Milky || Sumner ||1.4
    ...

    [/font]


    CLASSES


    A



    BETHANY ‘BETH’ JAMES
    CHARLIE "CLYDE" CARSON AMBER
    EDEN ISLA SADLER
    IZNO "AKUMU" WILLIAMS
    JAMIE JOAH MORRIS
    JOSEPH PETER MILLER
    KASSANDRA SOPHIA TAYLOR
    KIM TODD RUAIRI
    LYNN IVY MCCAIN
    NATHAN ELIAS ROUSSEAU
    NOAH EVAN DAVIES
    ROGER "RONNIE" VINCENT AMBER
    SIËNNA MARISSA BLANCHARD
    STEVIE MEREDITH POWERS





    B



    AURORA KAYHLEIG FRACER
    ELYSIA ROSA GREEN
    EVAN CHESTER DALE
    GABRIËL "GABE" NOAH STANFORD
    GENEVIEVE JEMIMAH GOLDSTEIN
    HUNTER LOGAN ADKINS
    SAMARA 'SAMI' ALLISON TAYLOR
    TAYLOR ERICA MILLER
    PENELOPE PORTER
    MIRELLA ASHLEY CARLSON
    VALE MATHIAS CALLISTER








    ROOMIES







    RULES




    o In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    o Je schrijft minstens 150 woorden
    o Maximum 2 personages waarvan minstens 1 Normale student.
    o Minstens 1 keer per week posten. Het is voor mij ook een drukke periode, maar het zou wel fijn zijn om dit topic actief te houden.
    o Reservaties blijven 72 uur. (48 uur voor een basisopzetje, daarna nog 24 uur voor het meeste in te vullen) . Ik verwacht ook geen boek, maar op zijn minst een kort uitlegje van hoe je personage in elkaar zit zou fijn zijn.
    o OOC in praattopic!
    o Lees iedereen zijn posts! Ik weet dat het soms moeilijk is, maar ik zal mijn best doen ervoor te zorgen dat het geen sneltrein word. In iedereen zijn post kan er nuttige info staan omtrent de omgeving, zijn/haar personage of zelfs jou personage! So my beoble pls read.
    o Heb respect voor elkaar! Dit betekend niet zomaar andere hun personages besturen zonder vragen, iemand negeren, achter elkaars rug om klagen etc. I am an positive thinker en dit hoort een leuke rpg te zijn. So be nice people en als er problemen zijn, kom aub eerst naar mij voordat je iets plaats in het praattopic Also no fighting in my loser club !
    o Geen Mary sue’s, Gary sue’s , Orpg’s, … (Ik zal je vriendelijk erop wijzen als het die kant uitslaat. Ben je het niet met me eens? Gelieve me dan in mijn gastenboek te contacteren en me te overtuigen dat het niet zo is. )
    o Dit is een comedy rpg ! Drama mag, maar maak het dan niet te melig. Also ik word cockblocker nummer 1 als het te orpg word ! Hou goed rekening dat je personage ook niet over de top word, ieder personage is equal aan elkaar hier en het is niet omdat het over de losers gaat dat andere personages daardoor in vergetelheid vallen.
    o +16 mag, maar duid het dan ook aan en onder een spoiler !
    o Ik heb het recht je uit mijn rpg te schoppen als je 1) de regels niet waardeert, 2) Niet post 3) Niet op mijn waarschuwingen antwoord
    o Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs.
    o Vragen? Shoot at me! Ik ben er om te helpen en de rpg in goede banen te leiden!
    o Hopelijk schrikt jullie dit niet af, het zijn voornamelijk de basisregels van iedere rpg, but just with my quircky toughts erbij hehe.
    [/b][/center]


    PRAATTOPIC2






    Het is woensdag middag 2 Mei wat betekend dat de laatste 2 maanden van het schooljaar nu ingaan. De klonk telt nu 4:45 PM wat betekend dat de losers over een kwartiertje verwacht worden in de kleedkamers van de Westmore Mongooses, aka de jongenskleedkamer. Het lokaal is momenteel nog leeg, naast een strategiebord waar er in een lelijk handschrift (die sommige misschien kunnen herkennen als het handschrift van Nathan) LOSERCLUB op geschreven staat. Het is een mooie zonnige dag verder, de ijszaak niet ver van school draait volle toeren en ook het schoolplein zit vol met genietende studenten. Woensdag is namelijk geen club dag dus iedereen is vrij om te doen wat/hij zij wil al mogen ze niet verder dan het stad ingaan en moeten ze voor 8PM terug op school zijn.


    Mag ik toch verzoeken dat iedereen elkaars posten goed doorleest? Ook wil ik dat je minstens 3 posts tussen je laatste post staan om te beginnen, deze regel word later verhoffen. Voor de leden van de loserclub, je hoeft niet op volgorde te posten, anders kan je zo een eind wachten tot je weer mag posten. De ene praat misschien wat meer dan de andere

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 18:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    OH


    Spinning around, I'm weightless.

    MT


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heya c:


    El Diablo.

    Hellur.


    How far is far

    Van mij.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elysia Rosa Green
    normal Student | Schoolpaper/artclub | 17 | Outside | Outfit | Alone?

          Met mijn camera gericht op mijn één van mijn medeleerlingen, liep ik de school uit. De foto was voor een stuk dat ik in de schoolkrant zou schrijven over leerlingen en hun zoektocht naar de perfecte plaats om hun academische carriëre voort te zetten. Een hele simpele reminder dat het einde van het jaar alweer om de hoek stond. Ik liet mijn camera om mijn nek hangen terwijl ik de school uit huppelde om een ijsje te gaan halen bij de ijszaak verderop. Tevreden bestelde ik een ijsje met een citroen en een meloen bolletje, voor ik terug liep naar het schoolplein, waar ik aan één van de tafeltjes ging zitten. Enthousiast haalde ik mijn laptop tevoorschijn en allerlei losse blaadjes waarop ik deze dag aantekeningen had gemaakt, zodat ik aan de slag kon met alles ordenen. Ik was net begonnen met mijn ideeën voor een nieuw kunstproject in een documentje te zetten, toen een aantal van mijn blaadjes van de tafel waaide. Ik zuchtte geïrriteerd.
    "Heey," riep ik naar iemand die niet veel verderop stond, praktisch naast mijn weggwaaide blaadjes. "Zou je me dat even willen aangeven?" Ik glimlachte zo lief mogelijk.


    Joseph Peter Miller
    Nerd | Book/computer en D&D club | 18 | At the Loser Club | w/ the losers
          Ik kon het niet laten om na de les nog een aantal vragen te stellen aan de leraar over het zojuist behandelde onderwerp. Ik wilde altijd meer weten, en als ik zeg meer dan bedoel ik niet meer dan als we in de les hadden behandeld. Nee, ik bedoelde meer dan als ik zelf had opgezocht over het onderwerp. ik liep altijd voor op de lesstof, zoals ik al mijn hele schooltijd had gedaan, maar er was een hele simpele reden dat ik geen klassen had mogen overslaan; Alle volwassenen waren bang dat ik het geen drie minuten vol zou houden met oudere leerlingen. Gelijk hadden ze, ik hield het al amper vol met mensen van mijn eigen leeftijd. Dit werd bewezen toen voor de derde keer die dag mijn boeken uit mijn handen geslagen werden. Zonder iets te zeggen hurkte ik om de boeken op te pakken en vervolgens in mijn rugzak te doen. Dan konden ze tenminste niet meer uit mijn handen geslagen worden. ik had mijn ouders zo vaak gesmeekt om me naar een andere school te laten gaan, of beter, om te thuislessen te laten volgen, maar mijn moeder had nog hoop dat mijn EQ zou bijtrekken als ik me maar in genoeg sociale situaties zou bevinden. Ik liep voorzichtig de jongenskleedkamer in, wetende dat mijn angst voor deze plek nog even verborgen moest blijven.


    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 13:25 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mtt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Mt


    Look deep into nature and then you will understand everything better


    TAYLOR ERICA MILLER
    Zeventien - outfit - hair - no makeup - at loser club
    Verveeld blaas ik een plukje haar uit mijn gezicht. Ik heb net mijn boeken ingepakt en sta nu te twijfelen of ik wel een goede keus gemaakt heb door akkoord te gaan met Nathan's... Wat? Beloning? I guess. Ik loop een extra rondje buiten, neem een onnodige omweg naar de kleedkamers, en blijf een aantal minuten voor de deur staan twijfelen. De kleedkamers? En niet zomaar kleedkamers, de jongens kleedkamers?! Ik voel mijn gezicht warm worden bij de gedachte aan de plek waar ik zometeen naar toe zal gaan. En waarvoor? Wat gaat er veranderen? Gaat er wel iets veranderen? Is het het waard? Kan ik niet gewoon thuis blijven? Of niet per se thuis, de bioscoop is ook goed. Ik heb infinity war nog steeds niet gezien en ik kan niet wachten. Ik haal nog even diep adem en duw dan de deur naar de kleedkamer open. Eenmaal binnen zie ik Joseph staan en ik glimlach enigszins ongemakkelijk naar hem. "Hi," zeg ik zachtjes, en kijk om me heen. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen dus ik houd verder maar mijn mond, voordat ik het nog ongemakkelijker maak.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 18:53 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Siënna Marissa Blanchard

    'Push me
    Against the wall
    And kiss me'



    18 Years | The slut | Popular squad | Outfit | With Sami | Outside

    Vreselijk vond Siënna het dat haar beste vriendin niet bij haar in de klas zat, het betekende niet alleen dat ze geen lessen met haar beste vriendin had, maar ook dat ze soms nog wel een kwartier de school door kon lopen voordat ze Samara had gevonden. Je zou zeggen dat het toch wel iets sneller zou kunnen gaan, maar het leek soms net als of Samara haar ontliep wanneer Siënna de jongedame opzocht. Inmiddels had Siënna haar vriendin dan ook al meerdere berichtjes gestuurd met de vraag waar ze nou precies was, maar er was nog weinig reactie. Net voordat Siënna zich echt druk kon gaan maken zag ze haar vriendin niet veel verderop door de hal heen wandelen. 'Sami,' riep Siënna om de aandacht te trekken van de brunette waarna, ze naar haar beste vriendin snelde. 'Oh, god, ik dacht even dat ik je kwijt was,' zei Siënna lachend, wetend dat dit ook wel weer een lichte overdrijving was. Samara was oud en verstandig genoeg om niet in zeven sloten tegelijk te lopen.
    'Anyway,' ging Siënna verder. 'De zon schijnt, mijn bleke huidje kan wel wat zone uren gebruiken,' Siënna haar bleke huid bruinde nog wel redelijk snel- thank god- maar er zou geen kleur opkomen als haar huid de zon nooit te zien kreeg. Nu de zon scheen was ze dan ook wel van plan hier een beetje gebruikt van te maken. Misschien had ze dan ook beter een jurkje of rokje aan kunnen doen, dan zagen haar benen er niet uit als melkflessen... dat kwam later ook nog wel en als niks anders hielp bestond er ook nog altijd tanning lotion. Je moest toch iets doen, anders had Siënna wanneer het straks echt mooi weer was nog geen beach body, want ja die bestond voor haar niet alleen uit slank zijn ook een kleurtje hoorde er bij.
    'Kom gorgeous, dit uv-licht helpt niet echt,' zei Sïenna lachend, waarna ze Samara bij haar arm pakte en de jongedame mee naar buiten trok. Buiten zette ze zichzelf op een van de bankjes voor school. Siënna gooide haar blonde haren in een beweging naar achteren, niets kon haar toekomstige bruine huid in de weg zitten. 'Denk je dat ik rare tan-lines krijgt van dit topje?'

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 19:58 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    MT c:


    "Family don’t end in blood”

    MT


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light


    EVAN CHESTER DALE

    Math Nerd || Shirt || At the Loser Club || talking to the squad





    Vandaag was een nogal vage dag om eerlijk te zijn, ik had al amper wat geslapen vannacht omdat ik het continu te warm of the koud was. Iets wat niet vaak gebeurde dus ik had deze ochtend al wat ene klein ochtend humeur, maar niets wat een goede douche niet kon fixen, daarna in de ochtend vond ik een nogal vreemd uitziend briefje in mijn locker. Eerst had ik gedacht dat het een vage grap van Hunter was, een soort uitnodeging voor zijn D&D club enzo, totdat ik het goed en wel gelezen had. Loser club? Auwtch. Het is niet dat ik het iedere dag wel hoorde dat ik een nerd was, maar echt een club opgericht waar ik lid vanuit maakte? Het sneed ergens wel. Wie het ondertekend had wist ik niet meteen en dit sleepte nu al de hele dag door mijn hoofd heen.
    De hele dag had het door mijn hoofd gespookt, maar na het laatste lesuur leek ik het toch even vergeten te zijn. Ah Wiskunde. Het enige vak waas ik me zo in kon verdiepen waardoor ik haast in een soort trance zat, me even beter voelde dan de rest op deze school. Soms vroeg ik me af wat ik hier deed, de helft van de school waren supermodellen , hoe zelfs....
    Rustig was ik door de hall aan het wandelen, opweg van de bieb naar mijn locker tot het plots weer door begon te sijpelen. " ehh...." kwam er pijnzend over mijn lippen. "Wat moest ik ook alwe--" ik kapte mijn eigen gedachtegang af als mijn geheugen plots weer in werking trad. Oh god , de club... Zou ik wel gaan? "Hoelaat is het?" murmulde ik als een halfe gare tegen mezelf waarna ik even opkeek naar de grote klok. Ik was laat, en ik moest nog naar de kleedkamers shhhh... Ik zette het dan maar op een sprintje, de boeken dropte ik af bij mijn locker waarna ik de hall haast uitgleed -geen idee hoe de concierge alles zo glibberig maakte, volgensmij is zijn enige levensdoel schooljongeren op hun bek zien gaan- waarna ik per ongelijk een eerde jaars omverliep en een gehaaste "sorry!" mijn lippen verliet. Eens -vreselijk uitgeput- bij de kleedkamer klopte ik toch even aan gezien ik geen zin had om iemand te storen maar eens er geen antwoord was liep ik naar binnen waar ik Taylor en Joseph tegemoet kwam. "Eh Hi, zijn jullie hier ook voor de eh... " ik haalde het verfrommelde blaadje boven en keek dan weer even op waar er in gigantische letters 'Loserclub' op stond.. ."Oohh wel ja dat is ook wel duidelijk..." ik schudde kort mijn hoofd en ergens best zenuwachtig wist ik een hand door mijn rode lokken te halen. "Dit is akward..."







    ROGER ‘RONNIE’ VINCENT AMBER

    Arty farsty twin || With Clyde || At the Mr.Amber's office



    Al jaren lang was het ons wekelijkse ritueel om onze geliefde Paps even lastig te vallen op zijn werk omdat we zo'n goede zoons waren natuurlijk. Echt om trots op te zijn al zeg ik het wel, welke vader kan nou zeggen dat zijn kids hem komen verrassen op zijn werk eh? Daarbij was het voor Clyde en ik eerder een soort roddeluurtje met onze oude man waar we eerst een preek aanhoorde over dat Clyde zich echt moet gaan gedagen, dat hij moet nadenken wat hij zegt enzovoort tot hij ons over onze bol aait om dan vervolgens ons wat info haf over wat er te komen was op school. Zo handig gewoon.
    En vandaag was het ook weer niet anders. Clyde was uit de les gestuurd en ik offerde mezelf dan maar op om er gewoon bij te komen zitten als hij wachtte om binnen te gaan. De eerste paar jaren haalde ik ook kattenkwaad uit om op deze stoel te mogen zitten, nu geeft niemand er eigenlijk veel voor als ik er gewoon bij kom zitten.
    "Kom op jongens, genoeg geklets voor vandaar, uit mijn kantoor nu, hup." wimpelde onze padre ons even weg waardoor ik even een pruillipje trok, ik had me net zo lekker genesteld in de zeteltjes. Mijn voeten had ik op het bureau laten rusten waardoor ik half onderuit gezakt mee had zitten kwetteren met de andere Ambers. Ik richtte me dan ook even vragend tot Clyde. "Ijsje halen? " vroeg ik mijn partner in crime dan ook met een brede grijns.



    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 23:49 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT.


    That is a perfect copy of reality.