• Ik zit nu vijf weken op de middelbare school. Maar vandaag heeft een vierde of derde klasser die ik niet ken mij uitgescholden voor hoer.
    Ik snap niet hoe hij aan mijn naam komt. Ik zit bij meisjes in de klas die mij niet mogen en ik hun niet, dus misschien hebben zij er meer mee te maken. Want die jongen kent die meisjes waarschijnlijk. Ik ga even kijken of hij het vaker doet. Wat moet ik doen? Ik ben bang dat hij het weer zegt of dat ze me gaan pesten ofzo...

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 16:43 ]

    Dat is echt raar...Hou het in ieder geval goed in de gaten - en misschien dan toch maar praten met je mentor?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Contacteer je mentor.


    26 - 02 - '16

    Een keer is echt niet zo'n groot probleem. Als het vaker gebeurt, naar je mentor.


    wat was dit ookalweer

    AmazingDan schreef:
    Een keer is echt niet zo'n groot probleem. Als het vaker gebeurt, naar je mentor.


    + Trek je niks aan van die gast, dat soort mensen vinden het super leuk als je reageert. Echt waar, hij is een idioot en je aandacht niet waard :')

    Och, wat kinderachtig! Het enigste wat ik je kan meegeven is als het vaker gebeurt een gesprek met je mentor aangaan. Gewoon lekker negeren want dat soort jongens zoeken meestal aandacht. Niks van aantrekken hoor, jij weet wel beter (:

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 18:33 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ach, lekker kinderachtig weer. Zou me er persoonlijk niet al te veel van aantrekken, als het vaker gebeurd kan je altijd naar je mentor toegaan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Probeer ze te negeren, dus ook niet kijken als ze wat zeggen en ga naar je mentor. Des noods maak je geluidsopnamen of stiekem een filmpje van wat ze doen, zodat je goed bewijs hebt ook. Maar ga er vooral niet op in!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niet op reageren; aandacht krijgen, vinden zulke personen alleen maar leuk. Inderdaad wat sommige hier zeggen: Wanneer het blijft doorgaan, stap naar je mentor.
    Verder kan je er niet veel aan doen, ik zou me een beetje afzijdig van die zeikerds houden. Helaas zijn er mensen die denken stoer te zijn door zulke zielige dingen te zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    AmazingDan schreef:
    Een keer is echt niet zo'n groot probleem. Als het vaker gebeurt, naar je mentor.

    + Ik had waarschijnlijk zoiets gereageerd als: 'It takes one to know one.' :}

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 19:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk dat ze zich nu heel erg stoer voelen. Echt dikke respect voor deze mensen.

    Het hoort gewoon bij de middelbare school, als het vaker gebeurt door dezelfde mensen moet je er wel even melding van maken.


    ©1998

    AmazingDan schreef:
    Een keer is echt niet zo'n groot probleem. Als het vaker gebeurt, naar je mentor.

    ^^ Maar dat betekend natuurlijk niet dat het verschrikkelijk is als een jonge je uit het niets een hoer gaat noemen. Probeer je niet veel van aan te trekken. En eerlijk? Ze willen gewoon aandacht/zich stoer voelen, dus streel hun ego maar niet door te laten merken dat het je dwars zit.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 20:07 ]


    -

    Everdeen schreef:
    Ach, lekker kinderachtig weer. Zou me er persoonlijk niet al te veel van aantrekken, als het vaker gebeurd kan je altijd naar je mentor toegaan.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Helaas zitten sommige mensen nou zo in elkaar. Niks van aantrekken en als het vaker gebeurt moet je (zoals degen boven mij al zeiden) op je mentor afstappen.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Morticia schreef:
    Niet op reageren; aandacht krijgen, vinden zulke personen alleen maar leuk. Inderdaad wat sommige hier zeggen: Wanneer het blijft doorgaan, stap naar je mentor.
    Verder kan je er niet veel aan doen, ik zou me een beetje afzijdig van die zeikerds houden. Helaas zijn er mensen die denken stoer te zijn door zulke zielige dingen te zeggen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"