• Zoals sommige van jullie weten, ben ik afgelopen weekend weer op Eflia geweest. Dit was de tweede keer als Harley Quinn en ik ben vrij goed ontvangen, ook door fotografen. Hierdoor twijfel ik om een fb cosplay pagina te maken aangezien ik in de toekomst meerdere characters wil gaan doen.
    Ondanks dat ik nog een amateurtje ben, heb ik ook wel een hoop complimenten gekregen.

    Ik twijfel omdat ik nog een amateur ben en du nog niks perfect is. Wat denken jullie?



    Ik ben de linkse op de foto


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zou het lekker doen. Facebookpagina's zijn toch niet alleen voor professionals? Dat je goed ontvangen bent, wijst er in ieder geval op dat je een geslaagd outfit hebt gemaak en daar draait het om, toch? (:


    Every villain is a hero in his own mind.



    So hun, do I actually have to say more? Go for it ! (':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jaa! Ik zou die pagina zeker volgen, haha.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Jaa! Ik zou die pagina zeker volgen, haha.


    oke dat wordt dus een moetje lol


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Just go for it! Sounds awesome. (:


    The truth is out there.

    Daar is die dan:
    Sharon Cosplay


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."