• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ugh ik probeer te vergeten wat je gisteravond hebt gedaan, maar hoe? Je bent echt een ander mens als je dronken bent. Maar zelfs dronken moet je toch wel begrijpen dat als ik je vraag erover op te houden, je niet tegen me kan blijven schreeuwen. En als ik van je wegloop, je me niet bij mijn arm kan pakken en me terug kan trekken. En dat als ik je huilend vertel weg te gaan, je me niet mijn tuin in kan volgen. Je bent mijn beste vriend, maar zo bang ben ik in tijden niet geweest. Ik snap dat je je zorgen maakt, maar op welke manier dacht je dat dit zou helpen? Zo kan ik je toch niet vertrouwen? Dit zou nog wel eens het einde van onze vriendschap kunnen betekenen. Ik heb er spijt van dat ik dacht mijn hart bij jou te kunnen luchten zonder dat jij eronder lijden zou.


    i put the fun in funeral

    Piet keek Hans weer aan. "Mooie dag, vind je niet?"
    "Je bent zelf mooi," zei Hans.
    "Waar kwam dat nou vandaan?" vroeg Piet.
    "Mijn hart," zei Hans.

    Na er vijf minuten om gegiecheld te hebben, ben ik erachter gekomen dat dit misschien niet het meest professionele voorbeeld is om interpunctie binnen een dialoog mee uit te leggen. Foei, Jip. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Na er vijf minuten om gegiecheld te hebben, ben ik erachter gekomen dat dit misschien niet het meest professionele voorbeeld is om interpunctie binnen een dialoog mee uit te leggen. Foei, Jip. :W


    Ik ben 101% voor fantasierijke voorbeelden. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    Na er vijf minuten om gegiecheld te hebben, ben ik erachter gekomen dat dit misschien niet het meest professionele voorbeeld is om interpunctie binnen een dialoog mee uit te leggen. Foei, Jip. :W

    I want Piet and Hans canon fanfic. NOW.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh gosh, ik ben zenuwachtig voor morgen. Ik kijk er echt naar uit, maar ik ben bang dat ik mij ineens ga bedenken en "nee" roep en dan jankend wegga of zo. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat was wel even gezellig ;3


    Your make-up is terrible

    Shit, shit, shit, is mijn vriend nou echt zo boos op me dat hij me op whatsapp heeft geblokkeerd? :C
    Pleeeeaaase, hier kon ik weinig aan doen, als ik had gekund was ik op tijd thuis geweest, maar er kwamen telkens dingen tussen. Ik hoop echt het morgen met je te kunnen uitpraten....


    Stenenlikker

    Het was weer gezellig <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zowel boos en pist als dat ik hem mis. Hij weet dat ik daar enorm hard tegen was, maar doet het toch. Oké dan. En nu doet hij er een schepje bovenop door er mee op weekend te gaan. Echt. Serieus... Ik weet niet hoe lang ik dat nog trek.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dikke, lelijke, verschrikkelijke, absurde huilsessie om een aflevering van Grey's Anatomy om 3 uur in de nacht. Good job Megan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Eh, excuse you, lichaam, maar als ik mijn zeer onbetrouwbare geheugen moet geloven, was ik iets van twee weken geleden nog ongesteld en dit was NIET de afspraak. Ugh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Is vandaag weer zo'n dag waar jullie gewoon op mijn kap gaan zitten?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn broertje heeft weer overal commentaar op en als ik dan geïrriteerd reageer omdat hij ook nog eens mijn kleren afkraakt ben ik degene die "eens normaal moet doen"? Wth (cat)

    Ben ik de enige bij wie Facebook flipt of is dit een algemeen Facebookdingetje?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik denk niet dat papa ooit zal begrijpen dat mijn muzieksmaak niet bepaald hetzelfde is als die van hem. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •