• The Outcast of Heaven - Rollentopic


    Dit verhaal gaat over een groep kinderen die allemaal op dezelfde dag een geheim briefje krijgen. Hierin wordt beschreven over een super geheime duistere school, die rebelse kinderen zal opleiden tot ware meesters van de nacht. Alleen een selectief groepje kreeg deze brief en niemand weet wie de afzender is. Het enige wat ze weten is dat zij de enige zijn, die dit briefje hebben gekregen en weten niet wie de andere zijn. Elk persoon van de groep heeft zo zijn speciale vaardigheid waar hij in uitblinkt. Ieder krijgt een training in lessen, zoals vechttechnieken en andere duistere dingen. Wat vooral opvalt is het duistere logo van een schaduw met een wapperende cape die bovenaan de brief staat. Wat nog raarder is, is dat als de leerlingen zich goed focussen op het logo, er een plattegrond verschijnt die hun de weg leidt naar de school. Zodra het nieuwe groepje studenten aankomen, worden ze verwelkomt door vreemde menselijke wezens. De een lijkt wat harig en de ander juist super bleek en kan je wat hongerig aankijken. Wat voor meer magische en rare dingen zullen zich bevinden op de school? Vindt dat nu uit en ontvang jou brief voor Dark Valley Institute.

    Lees de regels goed, voordat je begint aan een rol.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats: (Het speelt zich af in Engeland, aan de grens van Schotland. Dus houd daar rekening mee)
    Uiterlijk: (Het zijn bijzondere kinderen, dus ze kunnen niet echt de girl next door looks hebben (; )
    Karakter: (Een tip; hierin kan je hun onzekerheden neerzetten en waar ze juist in uitblinken. We zijn ten slotte niet perfect)
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Rollen:
    Meiden:
    - Gereserveerd voor HarleyxQuinn
    - Lux Shade | 18. | Pebble
    - Gereserveerd voor Morgen
    - Gereserveerd voor PaperTownsMargo

    Jongens:
    - Gereserveerd voor Khronos
    - Ace Shade | 18. | Pebble
    - Gereserveerd voor PaperTownsMargo
    - Gereserveerd voor HarleyQuinnx


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 13:35 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam:
    Lux Shade
    Leeftijd:
    18 jaar.
    Woonplaats:
    De tweeling werd geboren in Noorwegen, maar zijn toen ze vier waren naar Londen verhuisd. Hun vader is Brits en kreeg een goed betaalde baan aangeboden gekregen in de hoofdstad.
    Uiterlijk:


    Karakter:
    komt.
    Geschiedenis:
    komt.
    Extra informatie:
    komt.

    Naam:
    Ace Shade
    Leeftijd:
    18 jaar.
    Woonplaats:
    De tweeling werd geboren in Noorwegen, maar zijn toen ze vier waren naar Londen verhuisd. Hun vader is Brits en kreeg een goed betaalde baan aangeboden gekregen in de hoofdstad.
    Uiterlijk: [fc: Lucky Blue Smith]


    Karakter:
    komt.
    Geschiedenis:
    komt.
    Extra informatie:
    komt.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 11:34 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zou ik een meisje mogen?


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    Zou ik een meisje mogen?


    Sure


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een vrouwelijke rol? Anders wil ik er ook nog wel een mannelijke rol bij hebben


    all because i liked a girl

    PaperTownsMargo schreef:
    Mag ik een vrouwelijke rol? Anders wil ik er ook nog wel een mannelijke rol bij hebben


    Ik heb maar 2 mannen, dus als je er een jongen bij zou willen nemen, graag.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Ik heb maar 2 mannen, dus als je er een jongen bij zou willen nemen, graag.


    Dan wil ik wel een mannelijke en een vrouwelijke rol


    all because i liked a girl