• And hello Diplodocus!



    Diplodocus is veruit een van de meest bekende sauropode dinosaurussen die er bestaan. Het was een van de giganten van zijn tijd en kon tot wel vijfentwintig meter lang kon worden. Zo groot dat de meeste roofdieren ze niet durfden aan te vallen. Het leefde 150 miljoen jaar geleden en werd ontdekt in de Verenigde Staten.



    Eventjes een ander berichtje aan mensen die zich afvragen waar ik de afgelopen dagen was: Ik zit nu mijn eerste week op kot (kamers voor de Nederlanders) en de eerste dagen had ik geen internet. Nu lukt het al stukken beter! Al zal ik door mijn studies natuurlijk net iets minder online te zien zijn dan voordien! :)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 14:08 ]


    What would Emma do?

    ''Een van de meest bekende sauropode dinosaurussen''. Nog nooit van gehoord, though. (krul)
    Gave username!


    Pretty is just a pretty word.

    Looney schreef:
    ''Een van de meest bekende sauropode dinosaurussen''. Nog nooit van gehoord, though. (krul)
    Gave username!


    Vooral van uitzicht dan ;D Niet van naam.


    What would Emma do?

    Me likey. (:


    The truth is out there.

    Ik heb een knuffel van zo'n soort dino, hehehe. :Y) Misschien drop ik straks hier een foto van hem, als ik hem dan kan vinden. :')
    I like!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jij met je dino's :p But I like it! Tis gaaf! c: Balen van het internet tho


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Watney schreef:
    Me likey. (:


    26 - 02 - '16

    Backbiter schreef:
    Jij met je dino's :p But I like it! Tis gaaf! c: Balen van het internet tho


    Hoe moeten jullie anders ooit weten dat ik het ben? :Y) Dinonamen zijn vaak gewoon heel gave usernames en je hebt er meer dan genoeg!


    What would Emma do?

    DINOOO.

    Ik vind het nog steeds huilen dat Velociraptor al bezet is :'D.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Porunn schreef:
    DINOOO.

    Ik vind het nog steeds huilen dat Velociraptor al bezet is :'D.


    Die had inderdaad geweldig geweest :'D Ik heb gelukkig nog een hele lange lijst... En anders kan ik altijd nog over gaan op enkele andere prehistorische dieren.


    What would Emma do?

    IK HOU VAN DINO'S
    Dus ook jou username x,)
    Ben zelf het meeste fan van Triceratops en Ankylosaurus :3


    ♡

    *Citeert even zichzelf, voordat mensen huh gaan denken.*

    Homura schreef:
    Ik heb een knuffel van zo'n soort dino, hehehe. :Y) Misschien drop ik straks hier een foto van hem, als ik hem dan kan vinden. :')
    I like!


    Dus, for who the hell cares:
    Jap, ik heb foto's gemaakt. ;3 Hij lijkt er niet helemaal op, maar ach, het gaat om het idee. :')



    Hij heet Plantje (omdat het een planteneter is), maar wordt vaak gewoon Dino genoemd. Twee namen dus, maar de tweede is niet "officieel". Eerst noemde ik hem altijd Plantje, maar op een gegeven moment begon ik Dino te zeggen. :'D

    En ik heb hem sinds mijn... zesde? Dunno, lang geleden in ieder geval. Ik kreeg hem van mijn tante en oom, op een vrij random moment, omdat ik altijd met hem speelde wanneer ik kwam logeren. :Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Homura schreef:
    *Citeert even zichzelf, voordat mensen huh gaan denken.*

    (...)

    Dus, for who the hell cares:
    Jap, ik heb foto's gemaakt. ;3 Hij lijkt er niet helemaal op, maar ach, het gaat om het idee. :')



    Hij heet Plantje (omdat het een planteneter is), maar wordt vaak gewoon Dino genoemd. Twee namen dus, maar de tweede is niet "officieel". Eerst noemde ik hem altijd Plantje, maar op een gegeven moment begon ik Dino te zeggen. :'D

    En ik heb hem sinds mijn... zesde? Dunno, lang geleden in ieder geval. Ik kreeg hem van mijn tante en oom, op een vrij random moment, omdat ik altijd met hem speelde wanneer ik kwam logeren. :Y)


    Zo. Schattig *-*


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Watney schreef:
    Me likey. (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )