• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:27 ]

    Nee ik vind ze niet irritant en heb er geen problemen mee, heb gister wel op een tekenspel ene foxy gehad die me voor alles uitschold, maar dat ligt er vanaf.

    Edit: 20 GEEF IK JE HELEMAAL GELIJK IN!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 14:01 ]

    Ik ken de meeste van dat lijstje geen eens en/of vind ik echt helemaal niks, behalve 9 en 17 dan. En dan nog ben ik niet zo'n enorme fan, maar is eerder iets wat me inspireert.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is dit soms sarcastisch omdat je zelf in een paar van die irritante fandoms zit en er graag over spamt?

    Ik ben het een beetje met eens, sommige fandoms zijn inderdaad een beetje irritant, maar in elk fandom zitten altijd wel personen die het voor de rest verpesten.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Is dit soms sarcastisch omdat je zelf in een paar van die irritante fandoms zit en er graag over spamt?

    Ik ben het een beetje met eens, sommige fandoms zijn inderdaad een beetje irritant, maar in elk fandom zitten altijd wel personen die het voor de rest verpesten.


    Ik zit inderdaad in heel wat fandoms in dit lijstje. Maar ik vind dat best wel wat fans te ver gaan door bijvoorbeeld vieze plaatjes op internet te zetten.

    Mensen doen toch wat ze willen? Als het je irriteert, negeer het, vermijd het of loop er met een grote boog omheen.


    16 - 09 - '17

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    Ik zit inderdaad in heel wat fandoms in dit lijstje. Maar ik vind dat best wel wat fans te ver gaan door bijvoorbeeld vieze plaatjes op internet te zetten.

    Dat kun je niet ontwijken. Zulke zijn er ook (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je vergeet Steven Universe. Ik zit zelf niet op Tumblr maar wel op een forum dat de domste mensen van Tumblr een eigen plekje geeft. Veel Steven Universe fans die Tumblr-verslaafd zijn zijn echt... Scum. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Delfino schreef:
    Mensen doen toch wat ze willen? Als het je irriteert, negeer het, vermijd het of loop er met een grote boog omheen.


    Dat doe ik ook maar dat betekend niet dat ik er geen lijstje van mag maken. Ik ga hier verder niet op in :')

    Van sommige heb ik echt nog nooit gehoord, zoals Wolfaboos (waarom zoveel fandoms/groepen/dingen met wolven?)


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Van sommige heb ik echt nog nooit gehoord, zoals Wolfaboos (waarom zoveel fandoms/groepen/dingen met wolven?)


    Geen idee :')

    Delfino schreef:
    Mensen doen toch wat ze willen? Als het je irriteert, negeer het, vermijd het of loop er met een grote boog omheen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als je -je aan het lijstje ergert, kun je ook het topic gewoon negeren.
    Ik vind ze niet allemaal irritant, maar met sommigen ben ik het wel een beetje eens. :')

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 15:58 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenata schreef:
    Van sommige heb ik echt nog nooit gehoord, zoals Wolfaboos (waarom zoveel fandoms/groepen/dingen met wolven?)


    26 - 02 - '16

    Wat heb je tegen Pokémon en Harry Potter :O


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Eigenlijk heb ik van de meeste fandoms nog nooit gehoord. Ik zal wel op de verkeerde websites zitten zeker (:


    The soul needs autumn.