• Ik heb Sims 3 al jaren maar het werkt nooit soepel. Gisteren dus alles verwijderd via Revo en wil het nu opnieuw installeren. Werkt echter niet. Krijg een melding dat de initialisatie van de server is mislukt. Krijg het maar niet opgelost en ook niet gevonden. Als ik de Sims installeer worden er geen mappen gemaakt. Ben toen eens gaan zoeken of er nog overgebleven bestanden zijn en ja, die zijn er. Twee uitbreidingspakketten: Film acc. en Toekomst. Maar die kan ik dus niet verwijderen en ik denk dat dat het probleem is. Ik weet namelijk niet waar ze staan.
    Zo ziet het eruit:



    Voor als het plaatje te klein is

    Het gaat dus om die onderste twee bestanden. Waar vind ik die? Hoe verwijder ik ze? En nee, 'bestandslocatie openen' werkt dus niet.
    Iemand die mij kan helpen? Ik hoef die hele Sims niet eens meer zo nodig, maar ik kan het gewoon niet hebben dat het niet lukt hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heb je wel echt alles verwijderd, ook via Configuratiescherm?


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    ChocolateShake schreef:
    Heb je wel echt alles verwijderd, ook via Configuratiescherm?


    De enige twee bestanden die ik nog kan vinden zijn dus die twee uitbreidingen. Verder niets. Nergens. Niet met zoekprogramma's, niet in mappen, waar dan ook. Dus ik neem aan van wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Staan er hier nog bestanden in de map van Electronic Arts of Origin:
    C:\ProgramData

    Ik ben nu ook weer opnieuw aan het installeren, heb altijd problemen :/


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Staan er hier nog bestanden in de map van Electronic Arts of Origin:
    C:\ProgramData

    Ik ben nu ook weer opnieuw aan het installeren, heb altijd problemen :/


    Nope, niks. Ja, ik heb ook altijd problemen maar nooit zoals nu. Kan hier gewoon helemaal niks mee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Krijg je die foutmelding als je Sims probeert op te starten of probeert te installeren?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Krijg je die foutmelding als je Sims probeert op te starten of probeert te installeren?


    Opstarten. Maakt niet uit of het alleen basis is of met uitbreidingen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Download CCleaner en laat die eens runnen op files. En misschien heb je hier iets aan?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Heey ! dit probleem had ik laatst ook en ik merkte ook dat ik nog oude uitbreidingspakketten had. Ik heb ze toen uiteindelijk gevonden in mijn bibliotheek map onder preferences. Maar ik heb een mac. Ik heb ze gevonden via een site op internet waar een stappenplan stond om alle mappen van Sims te verwijderen op je laptop. Je hebt er vast en zeker ook 1 voor windows dus je kan dat misschien zoeken (:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 16:48 ]