• Mensjes, Ik Heb steeds het gevoel dat ik opgeblazen en Dik ben, waar ik me niet prettig bij voel,en als ik dan mensen om me heen vraag van Ben ik dik , ? zeggen ze ; Nee Ö hoesoo! doe even normaal,maar ik denk gewoon dat ze dat zeggen om lief te doen ensoow! Nou wil ik jullie mening,
    Ben ik te zwaar,en te Dik?

    Lengte; 1.67
    Gewicht; 55 kilo.
    Leeftijd; 14 jaar.

    :$
    Erg hea? =[

    Jullie mening! <3 EN ALSJEBLIEFT EERLIJK ZIJN!!!

    nou ik ben nogal voel. maar ik heb ook een eetstoornis gehad en als ik nu minder eet word me moeder gek

    allerliefste mensjes.
    niemand moet zichzelf dik vinden.
    als je een sombaworstelaar bent ben je dik.
    verder niet.
    en jullie zijn allemaal in de groei dus het veranderd wel.
    en als je jar of 20 tot 25 bent en je bent nog dik ga je naar dokter vragenof je dik bent zegt de dokter van niet nou klaar dan.

    en ff een tip voor iedereen.

    ben je bijv 1.70 haal de 1 weg en dan heb je het gewicht dat je mag wegen en daar mag je nog 5 kilo boven zitten ofzo.
    en zit je er onder moet je niet gaan afvallen.
    dus ben je 1.67 in jou geval dan mag je dus 67 kilo wegen en het maximum is dan geloof ik 72 kilo ofzo.
    dus jullie zijn allemaal NIET te dik =.=

    je moet gewoon de 1 bij je lengte weg halen en dan 5 kilo bij tellen dat is het maximum dat je mag wegen.

    duss.....
    pliess zit gewoon niet in dat je te dik bent.
    ik wrod er zielig van(huil)

    xx kimmsy


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Neej, jij bent totaal niet dik! Ö Ik vind dat je perfecte gewicht hebt ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Neej, jij bent totaal niet dik! Ö Ik vind dat je perfecte gewicht hebt ^^

    Ohh, dankje ! ^^

    x(flower)

    mijn lengte 1.67
    mijn gewicht 80
    conclusie;
    neuh jij bent niet te zwaar, sterker nog, je zit op een prima gewicht


    Life is hard and then we die

    Nenee, je bent niet dik! Ick ben 1.60 en 40 kilo. (Nee, nu moet je niet het gevoel krijgen dat je te dik bent!) Ik ben nog maar 11. En never geen spierballen. Ik wil niet arro doen maar ik ben zelfs een beetje te licht! JIJ BENT NIET TE DIK! JIJ BENT NIET DIK! JIJ BENT DUN! ;,D Owja, in een boek staat als je in de groei bent dat je nooit moet dieten. Ik zou gwoon blij zijn met je gewicht. Zo. Zo heb ik ook weer gesproken ! (aa)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Like, je bent niet dik. Dat is een feit. Zoek het maar op bij een BMI meter. Ik heb net voor je gekeken en je zit eerder bij ondergewicht dan overgewicht. Je gewicht is niet te licht, niet de zwaar. Je bent precies goed, en gezond dus. Niet zeiken, je hebt een perfect gewicht :')


    I recycle my thoughts.

    een tip kijk gewoon uit..: ik had een eetstoornis kreeg niks meer binnen. anders ging het er weer uit. ik had geen eetlust meer en werd constand in de gaten gehouden net of ik ziek was. maarja je bent niet dik. geloof mij en al die andere

    Volgens mij is dat een hartstikke gezond gewicht hoor o.ô


    Mew <3