• Nee, voor één keer is de titel eens niet sarcastisch bedoeld, want ik ben namelijk heel erg gemotiveerd.
    Omdat ik in mijn laatste jaar zit, heb ik een heel jaar aan mijn GIP moeten werken. Een GIP is een geïntegreerde proef en maakt dus deel uit van het examenprogramma van het laatste jaar. Het is dus een soort eindproef waarin verschillende vakken aan bod komen en je moet er dus mee bewijzen dat je zelfstandig een opdracht kunt inleveren in jouw vakgebied.
    Ik heb dus een heel jaar moeten werken aan proeven voor Nederlands, Engels, bedrijfsbeheer, hardware en programmeren. Al deze opdrachten zijn nu af en waren ingeleverd. Mijn hoofdopdracht (programmeren) is nog niet helemaal af, maar dat is normaal. Je krijgt namelijk punten op wat je tot nu toe hebt.
    Nu heb ik vandaag mijn punten teruggekregen en mijn totaal voor dit semester is 535/675. Ik ben hier op zich al blij mee, want het gemiddelde ligt in de 400. Daarnaast komen ook nog de punten van vorig semester en mijn stage er ook bij. Dit heb ik uitgerekend en ik kwam tot de conclusie dat ik al 64% heb. Dus ook al verpest ik mijn presentatie over mijn GIP voor de jury over twee weken (wat ik natuurlijk niet hoop te doen), dan nog ben ik geslaagd op mijn GIP onderdeel.
    Gesproken van een goede motivatie voor de aankomende examens. De laatste weken was ik ziek van de stress omdat ik bang ben dat ik mijn diploma niet ga halen, maar hierdoor heb ik al iets meer moed. (Zowel voor de examens als voor de presentatie voor de jury)

    Hoe zit het bij jullie op school? Ik weet dat er al mensen bijna aan het einde zijn van hun centraal examens. Zijn jullie nog gemotiveerd? En hoe zit het met de rest? :')

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 16:51 ]


    Take me to wonderland

    Goed van je, zet 'm op!
    Ben zelf een beetje wisselend gemotiveerd.. Soms zit alles mee en ga ik er helemaal voor en soms heb ik weinig vertrouwen in een toets/taak.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb nu vakantie, dus ik heb geen motivatie meer nodig. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Folklore schreef:
    Goed van je, zet 'm op!
    Ben zelf een beetje wisselend gemotiveerd.. Soms zit alles mee en ga ik er helemaal voor en soms heb ik weinig vertrouwen in een toets/taak.


    Precies dit! Maar voor m'n profielwerkstuk heb ik wel constant motivatie wat me minder motiveert voor gewoon huiswerk


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Folklore schreef:
    Goed van je, zet 'm op!
    Ben zelf een beetje wisselend gemotiveerd.. Soms zit alles mee en ga ik er helemaal voor en soms heb ik weinig vertrouwen in een toets/taak.


    26 - 02 - '16

    Nawh dat is leuk voor je!
    Ik heb nu een week vakantie maar ik ben totaal niet gemotiveerd doordat ik toch al door ben en dus het niet er niet van inzie om te leren voor mijn laatste 'examens'.


    •*• Lululu •*•