• Voor school moet ik met een filmtitel mijn seksleven beschrijven. Dit werd natuurlijk al druk besproken in de geweldige Quizlet Radio chat, maar meer input is altijd welkom (pun not intended).

    Bovendien wil ik ook wel graag weten wat die van jullie beschrijft :Y)
    Dus, wat is jullie movie?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 23:54 ]


    Tijd voor koffie.

    Mijne vermoedelijk, thanks Kim, it's kind of a funny story

    Oh ja een uitleg. Nou ja, de twee fan-tas-tische (ja jongens dat is sarcastisch) ervaringen die ik met seks heb waren zijn allebei best wel een goed verhaal.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 23:11 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    The Nut Job


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vrataski schreef:
    The Nut Job


    nee. nee. NEE. NEE MEGAN.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    oke laatste: gone in 60 seconds

    overigens zou mijn titel "virgin of the north" zijn, want dat schijnt een film te zijn en ik kom uit noord nederland

    Mercator schreef:
    (...)

    nee. nee. NEE. NEE MEGAN.


    (wbw)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ook al is het een serie faking it
    als het een film moet zijn, if i stay


    she believed she could & so she did

    Unfinished Business


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mercator schreef:
    Kom op Sophie, ik heb al zoooo veeeeel goede dingen aangedragen.

    Ja, maar eigenlijk ben je te cool 4 school en kon ik je opdrachten niet gebruiken. Nu wel.

    Jongens, jullie zijn hier echt geweldig goed in :'D Ik denk dat ik Brave ga doen, vooral omdat mijn foto (er moest ook een foto bij) nogal statisch is.


    Oh, en eventjes, het was een opdracht van een van mijn mede-leerlingen, niet van mijn leraren. Geen vreemde scenario's in onze klas (tot nu toe) :Y)


    Tijd voor koffie.

    TS keert terug in het topic like:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vrataski schreef:
    TS keert terug in het topic like:



    Haha, om eerlijk te zijn wel een beetje. Mijn eerste gedachte was: Woah, zo snel is een topic van mij nog nooit gegaan.


    Tijd voor koffie.

    Shark Tale
    The Karate Kid
    The Hunger Games
    Alice in Wonderland
    The Hobbit: An Unexpected Journey


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Pompeii.


    "I shut my eyes in order to see.'

    I'm having way too much fun with this :Y)
    Had iemand Titanic trouwens al genoemd?
    The Princess and the Frog
    Sleeping Beauty
    High School Musical
    A Cinderella Story
    Enchanted
    The Spectacular Now
    A New York Minute
    The Rainmaker
    Of Mice and Men
    Intouchables
    2001: a space Odyssey
    Paranormal Activity
    (Stiekem vind ik het jammer dat The Hobbit: An Unexpected Journey net al genoemd is. Ik had hem ook net bedacht en stiekem vond ik mezelf toen best wel grappig ^^)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 0:02 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Fast & Furious
    Finding Nemo
    Whiplash
    For a Few Dollars More
    It Happened One Night
    12 Years a Slave
    The 400 Blows
    Strangers On a Train
    Beauty and The Beast
    Rope.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sherrinford schreef:
    (...)

    Haha, om eerlijk te zijn wel een beetje. Mijn eerste gedachte was: Woah, zo snel is een topic van mij nog nooit gegaan.


    Toen waren het like twintig reacties van mij en viel het allemaal mee


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.