• Voor school moet ik met een filmtitel mijn seksleven beschrijven. Dit werd natuurlijk al druk besproken in de geweldige Quizlet Radio chat, maar meer input is altijd welkom (pun not intended).

    Bovendien wil ik ook wel graag weten wat die van jullie beschrijft :Y)
    Dus, wat is jullie movie?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 23:54 ]


    Tijd voor koffie.

    The art of getting by


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nu wacht ik nog op mensen die zeggen wat er bij hen past. (wbw)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    Nu wacht ik nog op mensen die zeggen wat er bij hen past. (wbw)


    Er schijnt een Finse film te zijn die "No, thank you" heet. (krul) Of Dazed and Confused, dat is ook wel een goede beschrijving.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Er schijnt een Finse film te zijn die "No, thank you" heet. (krul) Of Dazed and Confused, dat is ook wel een goede beschrijving.


    Ben toch meer voorstander van die eerste. Die tweede klinkt alsof je een beetje beduusd achterblijft daarna haha

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 0:22 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    (...)

    Ben toch meer v


    Of er missen hier wat woorden, of dit is iets wat ik zal begrijpen als ik later groot ben.

    Edit: Ah, haha, eerste optie. Hm, ja, nu je het zegt klinkt die tweede titel een beetje date rape-y. Dat was in ieder geval niet de bedoeling. Het ging mij meer om het confused gedeelte.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 0:24 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    The Quick and the Dead.
    13 Going On 30
    She's The Man

    het 'wtf'-gehalte mocht hoger vond ik. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nymphomaniac(cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Vrataski schreef:
    Frozen.
    Als in, dat je seksleven bevroren is.

    Hear, hear.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is dan wel technisch gezien en ballet, maar dr is officieel een (barbie)film van: De Notenkraker.

    Mehehehehe.


    Deep inside, I've never felt alive

    Weet niet of het al is genoemd: maar Fast &/ Furious. (wbw)


    -

    Wuthering Heights
    Sense & sensibility
    into the woods
    the imitation game
    this means war
    marley & me
    Grown ups


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fifty shades of gray

    Het is wel een serie, maar oké: Crossing Lines.

    Snow White and the Huntsman


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    /

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 10:31 ]

    Ik heb ook geen idee of deze al genoemd zijn, maar:

    Kick Ass
    Monsters vs. Aliens
    Brother Bear
    Despicable Me / Verschrikkelijke Ikke
    Rat Race
    Taxi
    Twilight


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…