• en ik ben er trots op (:
    Ja ik ben echt dik! Ik ben veel dikker dan jullie magere buikjes XD! Ik ben 1.67 en 80 kilo. En weetjewat IK BEN ER TROTS OP :D Zijn er nog meer mensen trots op hun lichaam of ben ik de enige hier met een beetje zelfvertrouwen xD?


    Life is hard and then we die

    Nee,, Ike doe niet met jouw mee!!
    Ik ben 1.77 en ben 60 kilo!!
    teminsten, dat was ik het laatst toen ik mezelf weegden >.<
    en weet je,ik ben er lekker NIet trots op!


    Dunno ><

    Woehoeee.... HipHip Huray for the sexy big people!!


    Wie du mir, so ich dir.

    IK OOK 8D
    [niet dik, wel tevreden ^-^ ]

    Big girls you are beautyfull -wenkbrauwwiebel-


    Life is hard and then we die

    Eindelijk iemand die niet over zijn lichaam zaagt.
    Hell Yeah.


    The soul needs autumn.

    Ik ben ook tevreden :"D
    Ik ben 1.72 en weeg 55
    Dat lijkt me gezond ;3 Kan iedereen tegenwoordig zeuren over zn figuur ik ben kinda blij met mijn figuur n_n
    Nee ik ben niet echt een model .. maar whatever.. ;p


    Mew <3

    Big girls you are beautyfull -wenkbrauwwiebel-
    Nee dat lied ontneemt zijn kracht omdat het door een homo gezongen x] [niks tegen homo's btw]

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    In een land was het vroeger : Big is Better. En vonden mensen dikke mensen mooi en slanke lelijk
    Welk land was dat nou ookal weer? *Zoekt op*

    In een land was het vroeger : Big is Better. En vonden mensen dikke mensen mooi en slanke lelijk
    Welk land was dat nou ookal weer? *Zoekt op*

    Plaats :]
    Het was Texas. Daar gelde vroeger: Big is Better

    Eigenlijk, wil ik aankomen ><
    Ik wil mn vormen terug!


    Bored.

    In een land was het vroeger : Big is Better. En vonden mensen dikke mensen mooi en slanke lelijk
    Welk land was dat nou ookal weer? *Zoekt op*
    Eh.. in ieder land? Als je dik bent kon je namelijk beter kinderen baren, en dat wilden mannen graag XD


    Life is hard and then we die

    Nee,, Ike doe niet met jouw mee!!
    Ik ben 1.77 en ben 60 kilo!!
    teminsten, dat was ik het laatst toen ik mezelf weegden >.<
    en weet je,ik ben er lekker NIet trots op!
    WHAAAAAAAAAAAAA HOE LICHT!!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)Nee dat lied ontneemt zijn kracht omdat het door een homo gezongen x] [niks tegen homo's btw]

    x.
    Ik ken genoeg homo's die meisjes ook mooi vinden, en ja, die zijn echt homo, geen bi XD


    Life is hard and then we die

    Maar ick ben best tevreden met mijn lichaam. Ja, dat klinkt arrogant, maar t is zo. Maar misschien denken jullie er anders over. Ik ben 1.60 en weeg 40 kilo.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Maar ick ben best tevreden met mijn lichaam. Ja, dat klinkt arrogant, maar t is zo. Maar misschien denken jullie er anders over. Ik ben 1.60 en weeg 40 kilo.
    Dat klinkt niet arrogant! Dat klinkt zelfverzekerd! Dat is juist hetgene wat mensen naar je toetrekt. Je zelfverzekerheid. Niet over hoeveel je wel niet weegt. Het is je innerlijk, niet je uiterlijk!


    Life is hard and then we die