• en ik ben er trots op (:
    Ja ik ben echt dik! Ik ben veel dikker dan jullie magere buikjes XD! Ik ben 1.67 en 80 kilo. En weetjewat IK BEN ER TROTS OP :D Zijn er nog meer mensen trots op hun lichaam of ben ik de enige hier met een beetje zelfvertrouwen xD?


    Life is hard and then we die

    Eigenlijk, wil ik aankomen ><
    Ik wil mn vormen terug!

    net open je nog een topic dat je jezelf te dik vind? o.Ô

    (...)Dat klinkt niet arrogant! Dat klinkt zelfverzekerd! Dat is juist hetgene wat mensen naar je toetrekt. Je zelfverzekerheid. Niet over hoeveel je wel niet weegt. Het is je innerlijk, niet je uiterlijk!
    Muahahaaaa >;d Haha, dankje voor t oppeppertje. (Ick dacht namelijk dat het dom was om te zeggen dat jejezelf slank vond)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)
    net open je nog een topic dat je jezelf te dik vind? o.Ô
    Jaa, dat vind ick vaaahg


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    k Ben niet tegen ju hoor ;]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)Muahahaaaa >;d Haha, dankje voor t oppeppertje. (Ick dacht namelijk dat het dom was om te zeggen dat jejezelf slank vond)
    Nee joh! Die mensen zijn gewoon jaloers dat jij dat gewoon durft te zeggen dat je jezelf mooi vind! Waarom zou je dat niet kunnen zeggen? Dit is een vrij land en we mogen het lekker gewoon zeggen als we onszelf mooi vinden.


    Life is hard and then we die

    (...)Nee joh! Die mensen zijn gewoon jaloers dat jij dat gewoon durft te zeggen dat je jezelf mooi vind! Waarom zou je dat niet kunnen zeggen? Dit is een vrij land en we mogen het lekker gewoon zeggen als we onszelf mooi vinden.
    WAUUW! Jij bent superCOOOL! Jij durft! Jij bent helemaal zelfverzekerd! Heftiiig! RESPECT!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)
    net open je nog een topic dat je jezelf te dik vind? o.Ô

    Sommige snappen het woord 'sarcasme' niet?


    Bored.

    ik ben 1.54 ofzo en weeg 37, dat vind ik dus best weinig maarja ik ben er ook trots op xD. dan ga ik toch ook niet bij voorbeeld net zo als die andere mensen een topic maken van: Help! Hoe kom ik aan!!?


    Nvt

    (...)WAUUW! Jij bent superCOOOL! Jij durft! Jij bent helemaal zelfverzekerd! Heftiiig! RESPECT!
    Haha dankjeweeel ^^


    Life is hard and then we die

    ik ben niet trots op mijn lichaam nee. x'D


    AAP

    Ik ben 1.70 en rond de 80 kilo :'D En ik vind het niet erg meer, paar maanden geleden wel. Maar nu niet, heb ik besloten:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    mijn gewicht kan me eigenlijk geen fuck schelen maar mijn buik wel. XD


    AAP

    Ik ben 1.70 en rond de 80 kilo :'D En ik vind het niet erg meer, paar maanden geleden wel. Maar nu niet, heb ik besloten:Y)
    Jij lijkt op mij haha XD same for me ^^


    Life is hard and then we die