• Lyle House

    Het is 1973. Er wordt nog geleefd zonder de misschien wel overbodige luxe van smartphones en andere luxe apparaten. Buffalo, New York lijkt een volkomen normale stad, maar er is één huis dat een heel stuk minder normaal is dan de anderen, Lyle House.
    Op het eerste gezicht lijkt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dat is ook wat de jongeren denken, wanneer ze er heen worden gestuurd. Ze krijgen doktersessies en een diagnose die een stoornis aangeeft, maar later komen ze erachter dat er iets anders aan de hand is; de jongeren zijn paranormalen en hebben paranormale krachten. De krachten gaan van necromancer tot weerwolf en van heks tot halfdemon. Wanneer ze dit ontdekken komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House...


    De jongeren leiden zullen altijd op het terrein van Lyle House aanwezig zijn. De onderzoekers ziet hen als gevaarlijk voor de medemens. Dit wordt dan ook zo vaak gezegd dat veel van de jongeren er echt in gaan geloven.
    Een aantal onderzoekers zullen wel weten dat de jongeren paranormalen zijn, maar hier zijn ze niet allemaal van op de hoogte.
    Dat de jongeren altijd op Lyle House aanwezig zijn, betekent dus dat ze er slapen, maar ook dat ze er geschoold worden. Dit gebeurd met alle jongeren in één lokaal van één leraar/lerares. De niveaus zullen dus erg kunnen verschillen.

    De nodige informatie voor de inwonenden van Lyle House
    Regels van Lyle house
    • Houd je aan de tijden van het rooster
    • Ga niet naar je kamer tussen 7:30 en 20:00
    • Niet buiten de hekken van het instituut komen
    • Alleen in de kelder komen voor de was
    • Voltooi je klusjes
    • Gedraag je volwassen en verantwoordelijk
    Wanneer de regels niet opgevolgd worden zullen hier straffen op liggen. Deze zal gebaseerd zijn op de ernst van je vergrijp.

    Rooster
    7:00 opstaan
    7:30 ontbijten
    8:00 Lessen
    12:00 Lunch
    13:00 Lessen
    15:00 vrij en tijd voor klusjes
    18:00 diner
    22:00 naar bed

    Het rooster is natuurlijk anders in het weekend. Dan mogen ze uitslapen en is er natuurlijk geen school.


    Accommodaties en overige Lyle House

    kamerverdeling
    Conan , Matt

    Forrest , Jace

    Frankie , Gabriel

    Aaron is even als reserve voor als iemand besluit alleen op een kamer te willen.
    Delilah, Skye

    Gaby , Eve

    Miles, Karmilla

    Camille, Liv, Isla

    Regels van de rpg
    • Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    • Post stukjes van minstens 200 woorden.
    • Schrijf in abn.
    • Bestuur geen personages van anderen.
    • Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    • Er ligt geen maximum op de hoeveelheid van de rollen. Wel is het niet de bedoeling dat je een rol neemt om deze dan vervolgens niet te spelen.
    • Ik heb geen zin in ruzies, dus doe dat maar lekker ergens anders.
    • Topics worden enkel aangemaakt door mij.
    • Verder gelden natuurlijk de Quizlet huisregels.
    Bij overtreding zal ik eerst een waarschuwing geven. Als het dan nog een keer gebeurd, zal ik je helaas moeten uitschrijven.

    Informatie voor je rol
    Mogelijkheden voor de duistere krachten/paranormaliteit van je personage
    Necromancer: Een necromancer kan praten met geesten en doden tot leven wekken.
    Half-demoon: Er zijn veel verschillende soorten half-demonen. Je hebt soorten die bepaalde elementen kunnen sturen, maar ook meer andere soorten. De vader van een half-demoon is altijd een demoon.
    Weerwolf: Deze veranderen soms in een weerwolf en is in zijn menselijke vorm sterker en heeft sterkere zintuigen.
    Sjamaan: Sjamanen zijn mensen die uit hen leven kunnen treden. Zo kunnen ze ook in een ander lichaam komen, zelfs in de lichamen van dieren.
    Een andere soort sjamaan kan mensen beter maken met bovennatuurlijke middelen.
    Tovenaren & heksen: Tovenaren en Heksen hebben krachten die ze voor zowel duistere als goede zaken kunnen gebruiken.
    Er bestaan meer paranormale krachten; dit zijn enkel een paar voorbeelden. Als je iets anders weet is dit (vaak) ook goed. Vraag het dan wel eerst alsjeblieft.

    Verder kun je nog altijd op deze site kijken voor een kracht.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd (van 16 tot 24):
    Paranormale kracht:
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Relaties:


    Topics
    praattopic

    Rollen - stop op jongens
    Beaufort [weerwolf/coyote] • Cody Christian
    Quokka
    Aaron Keith Brown • Leithold [gedachten lezen] • Thomas Brodie-Sangster
    Matthew 'Matt' Daniël Nacasia • Kenopsia [telekinese] • Leonardo DiCaprio
    Gabriel Martinez • Morgen [cambion]
    Penoza [Teleportatie&Telekinese]
    Ziegler [pyrokinese]


    Miles Catherine MCalarnyLeithold [mind control] • Nathalie Belmont
    Skye Genevieve Burton • BeIIamy [electrokinese] • Lily Collins
    Fukari [heks]
    Delilah Vanessa Mclennan • Aveyard [pyrokinesis]
    Curuxa
    Camille America Johanssen • Gunnulfsen [precognitie]
    Karmilla Alaina Lair • Facilier
    Avarice

    Onderzoekers/personeel
    Coral Adelyne Patrickson • BeIIamy
    Beaufort




    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 14:56 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik zou liefst een nieuwe rol maken - of m'n oude wat aanpassen, dat weet ik niet. Hangt er vanaf waar je het meest nood aan hebt momenteel. Mannelijk of vrouwelijk? ^^


    A girl who wonders.

    Avarice schreef:
    Ik zou liefst een nieuwe rol maken - of m'n oude wat aanpassen, dat weet ik niet. Hangt er vanaf waar je het meest nood aan hebt momenteel. Mannelijk of vrouwelijk? ^^


    Het aantal staat in principe gelijk. Ik weet niet of er mensen zijn die niet meer mee willen doen, maar voor mij maakt het niet zoveel uit of je een man of vrouw neemt.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Aaah, moeilijk kiezen.

    Voor mij een vrouw alsjeblieft.


    A girl who wonders.

    Avarice schreef:
    Aaah, moeilijk kiezen.

    Voor mij een vrouw alsjeblieft.


    Leuk dat je meedoet! Je staat erbij.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Zou mijn vrouw een half-demoon mogen zijn met 'Angstreflectie/manipulatie' als gave?

    Gave: Isla's gave bestaat erin de angsten van anderen in een illusie op te wekken. Ze kan dit echter maar op één persoon tegelijk en dient naar de persoon te kijken of hem aan te raken. Deze gave uit zich in twee verschillende vormen, de één angstaanjagender dan de ander. Zo kan ze immers diens angsten laten 'verschijnen', maar meer beangstigend nog kan ze - als in een soort spiegelbeeld - haar 'slachtoffer' de versie van zichzelf laten zien die hij vreest te zijn of worden. Ze vindt het niet prettig deze gave te gebruiken en zal dit daarom op uitzonderlijke momenten doen, wat eveneens de reden is waarom ze er niets over vertelt. Het probleem is echter dat dit tot pure misleiding kan leiden, aangezien de persoon op wie ze deze gave gebruikt zou kunnen geloven dat het een reflectie is van zijn/haar ware aard - en niet is voorgeleidt uit diens angst.


    A girl who wonders.

    Avarice schreef:
    Zou mijn vrouw een half-demoon mogen zijn met 'Angstreflectie/manipulatie' als gave?

    Gave: Isla's gave bestaat erin de angsten van anderen in een illusie op te wekken. Ze kan dit echter maar op één persoon tegelijk en dient naar de persoon te kijken of hem aan te raken. Deze gave uit zich in twee verschillende vormen, de één angstaanjagender dan de ander. Zo kan ze immers diens angsten laten 'verschijnen', maar meer beangstigend nog kan ze - als in een soort spiegelbeeld - haar 'slachtoffer' de versie van zichzelf laten zien die hij vreest te zijn of worden. Ze vindt het niet prettig deze gave te gebruiken en zal dit daarom op uitzonderlijke momenten doen, wat eveneens de reden is waarom ze er niets over vertelt. Het probleem is echter dat dit tot pure misleiding kan leiden, aangezien de persoon op wie ze deze gave gebruikt zou kunnen geloven dat het een reflectie is van zijn/haar ware aard - en niet is voorgeleidt uit diens angst.


    Oeh, klinkt gaaf! Ja hoor, ik vind het prima.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ISLA AMADEUS JAMES



          Naam
    Isla Amadeus James

          Leeftijd
    19 - 27 November

          Soort
    Half - Demoon

          Paranormale kracht
    Angstreflectie/Illusie: Isla's gave bestaat erin de angsten van anderen in een illusie op te wekken. Ze kan dit echter maar op één persoon tegelijk en dient naar de persoon te kijken of hem aan te raken. Deze gave uit zich in twee verschillende vormen, de één angstaanjagender dan de ander. Zo kan ze immers diens angsten laten 'verschijnen', maar meer beangstigend nog kan ze - als in een soort spiegelbeeld - haar 'slachtoffer' de versie van zichzelf laten zien die hij vreest te zijn of worden. Ze vindt het niet prettig deze gave te gebruiken en zal dit daarom op uitzonderlijke momenten doen, wat eveneens de reden is waarom ze er niets over vertelt. Het probleem is echter dat dit tot pure misleiding kan leiden, aangezien de persoon op wie ze deze gave gebruikt zou kunnen geloven dat het een reflectie is van zijn/haar ware aard - en niet is voorgeleid uit diens angst.

          Uiterlijk
    Ieder die Isla voor de eerste keer mag aanschouwen, zal durven denken dat ze een zwak, breekbaar - of zelfs ziek - iemand is, terwijl dat niet altijd zo hoeft te zijn. Echter zit er wel een zekere waarheid in, aangezien Isla zichzelf duidelijk verwaarloosd heeft en dat nog steeds doet. Sommige momenten weigert ze te eten, waardoor ze erg fijn is - naar het magere toe - en weinig kracht bezit. Desondanks is ze niet van de kleinsten met haar 1m73, een aspect aan haar verschijning wat haar makkelijker laat opgaan in de massa.
          Verder heeft ze lang, bruin haar wat tot aan het midden van haar rug reikt en ze meestal slap langs haar gezicht laat hangen. Uitzonderlijke momenten zal ze de moeite doen het omhoog te steken of te vlechten, ondanks ze dat best mooi vindt staan bij zichzelf. Meestal wilt ze er echter de moeite niet voor doen. Haar ogen hebben een donkerblauwe kleur en zullen sommige momenten iedere emotie in haar wezen vrijgeven. Andere zullen ze net als een gesloten boek iedere gedachte weten te verbergen, ondanks ze vrijwel altijd door diepe wallen omgeven zijn. De rest van haar aangezicht is vrij fijn, benadrukt door haar scherpe wangen en haar bleke, soms grauwe huidskleur.
          Isla heeft een duidelijke voorkeur voor gemakkelijke kledij, tegenover modieuze. Meestal verbergt ze zichzelf in oversized truien met een simpele legging onder - meteen ook haar favoriete outfit. Accessoires bezit ze ook niet, op één halsketting na welke ze nooit zal afdoen. Zelden draagt ze make-up, tenzij bij aangelegenheden.


          Innerlijk
    Benadrukt door haar breekbare verschijning, is Isla een erg onzeker iemand. Vaak weet ze niet hoe om te gaan met anderen bij een gebrek aan sociale vaardigheden en durft daarom contact vermijden, wat ze binnen Lyle House probeert te veranderen. Zo zal ze nu ietwat frequenter een gesprek proberen aanknopen met een andere persoon, ondanks dit aspect in haar bestaan meestal nog vrij onwennig verloopt. Wanneer ze er echter in slaagt en een vertrouwensband met iemand weet op te bouwen, moet er al heel wat gebeuren alvorens deze in haar ogen verbroken wordt. Eens ze om je geeft, is ze een betrouwbare vriendin, die zichzelf op de tweede plaats zet voor een anders welzijn.
          Het is echter duidelijk dat Isla - zoals ze het zelf beschrijft - 'beschadigd' is, wat niet alleen opvalt in haar soms vreemde sociale gedrag en afschuw voor menselijke aanrakingen, maar ook in andere vreemde gewoonten. Zo zal ze bij angstmomenten het meest nauwe plekje zoeken om zich te verschuilen, zijnde onder haar bed of in een kast. Lang heeft ze in afzondering geleefd, waardoor deze plaatsen nu een zekere veiligheid voor haar weten te bieden. Dat wilt echter niet zeggen dat ze niet graag buiten is, aangezien ze oprecht van natuur en frisse lucht weet te genieten. Andere van haar passies bestaan uit lezen - vooral geschiedenisboeken - en oude films kijken, welke vaak een glimlach om haar lippen laten vormen.
          Isla heeft een duidelijke speelse kant, vaak met een kinderlijke onschuld gepaard. Ze kan zich verwonderen over de allerkleinste dingen en daar net zo enthousiast over worden, ondanks ze vaak weinig indrukwekkend zijn in andermans ogen. Daar tegenover staat echter dat ze ook net zo kinderlijke angst met zich meedraagt, welke zich uit in het gebruik van haar gave of de eerder genoemde afzondering. Op dit soort momenten kan haar persoonlijkheid compleet omslaan en zal iedere emotie van haar gelaat verdwijnen. Ze weigert zich te laten gebruiken.
          Ondanks deze onzekere en soms ietwat naïeve verschijning, is Isla alles behalve dom - wat men vooral zal merken als men de tijd neemt contact met haar te zoeken.

          Geschiedenis

          Extra

          Relaties

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 1:51 ]


    A girl who wonders.

    Isla is bijna af, iemand enig idee waar ik haar heen kan sturen?


    A girl who wonders.

    Avarice schreef:
    Isla is bijna af, iemand enig idee waar ik haar heen kan sturen?


    Je zou haar naar de eetzaal laten komen om et gesprek van Skye en Aaron (en Liv) te laten joinen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Avarice schreef:
    Isla is bijna af, iemand enig idee waar ik haar heen kan sturen?


    Ik heb ook eventueel mijn pnderzoeker?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Veilliers schreef:
    (...)

    Ik heb ook eventueel mijn pnderzoeker?


    Die is volgens mij nog alleen, toch? Anders ga ik wel naar jou toe dan - als xerotopic dat niet erg vindt natuurlijk. ^^
    Waar kan ze je onderzoeker vinden? (En, nog een vraagje - bij wie ligt Isla op de kamer?)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 14:01 ]


    A girl who wonders.

    Aveyard schreef:
    Mon Faceclaim zonder achternaam *zucht*


    Haar achternaam is Barron.

    Oh, dat had je al gevonden.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 14:59 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Krueger schreef:
    (...)

    Die is volgens mij nog alleen, toch? Anders ga ik wel naar jou toe dan - als xerotopic dat niet erg vindt natuurlijk. ^^
    Waar kan ze je onderzoeker vinden? (En, nog een vraagje - bij wie ligt Isla op de kamer?)


    Ja hoor, dat vind ik goed. Ik heb haar nu op een kamer gedaan met Camille en Liv. Ik ben even aan het kijken of iedereen nog wel werkelijk meedoet, dus misschien wordt het nog veranderd :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Krueger schreef:
    (...)

    Die is volgens mij nog alleen, toch? Anders ga ik wel naar jou toe dan - als xerotopic dat niet erg vindt natuurlijk. ^^
    Waar kan ze je onderzoeker vinden? (En, nog een vraagje - bij wie ligt Isla op de kamer?)


    De onderzoekster kun je buiten wel vinden, it's a nice scientist. c;


    "Satan's friendship reaches to the prison door."