• Nou eigenlijk zegt de topic titel al wat mijn vraag is, haha. Ik ga hier geen heel zeiktopic van maken, maar er is heel veel aan de hand en hoewel ik constant probeer positief te blijven, merk ik gewoon dat het echt niet goed gaat en ik oververmoeid en depressief begin te raken. Ik heb door drukte geen tijd om lekker een boek te lezen, de dingen van mij af te schrijven of films en series te kijken en op vrienden of familie hoef ik niet te rekenen. Iemand met tips om jezelf snel vrolijk te krijgen en alle nare dingen te blijven vergeten? c:


    Happy Birthday my Potter!

    Hangt er vanaf hoe depri je het bedoelt.

    als je bedoelt met je gewoon niet goed in je hum zitten; dan sluit ik me op op mijn kamer en heb ik geen contact met de buitenwereld. Doe ik alles wat ik doen moet en veel series kijken. Maar gewoon geen real contact met mensen. Maar ik kan daarin doorslaan en kluizenaar worden, dus na een week moet ik verplicht van mn pa naar beneden komen en vertellen wat er aan de hand is. En dat lucht wel op, het vertellen ipv opschrijven.

    Als je het hebt over duistere gedachtes, ik zelf heb nog steeds met vlage last van zm gedachtes. Onlangs nog. Ik heb geen flauw idee wat ik ertegen moet doen, dus vertel ik mezelf te stoppen met die gedachtes, omdat ze niet leuk zijn en ik niet ben vergeten hoe het met me ging in de tijd dat ik die gedachtes wél echt toeliet. Ik raak heel gefustreerd met mezelf wil mezelf dan wat aan doen en in mijn hoofd is het dan één grote ERROR. Ik voer niet uit wat ik me dan doen wil, en met der tijd vagen de gedachtes weg. Ik kan niet zeggen dat het me oplucht. Maar tot nu toe is dat het enigste wat dan voor mij werkt, het opkroppen en niks mee doen. Want ik mag niet met spullen smijten, dingen kapot maken of mezelf wat aandoen.Gelukkig wint mijn verstand het tot nu toe dan ook en wint het. Hoe graag ik ook los zou willen gaan.


    Maar mocht je willen praten, ik ben er voor je eh. Boeit niet of ik mijn eigen problemen heb, want iedereen heeft wel wat. Maar ik ben er voor je als je me nodig hebt. We're the Queens. Powerfull, we'll survive everything. <3

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 22:28 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het altijd heerlijk om een stuk te gaan wandelen, muziek hard aan en gedachten op nul.
    Anders helpt iets leuks doen ook altijd, om even te ontspannen.
    Ik heb vaak stress en het helpt me dan vaak om iets te hebben om naar uit te kijken (concert, dagje weg, verjaardag, zoiets).
    Dan werk ik daar als het ware naar toe.

    Ik heb nog iets anders dat helpt, maar dat zou ik niet zo snel aanraden. (Het is voor mij beter dan wat ik eerder deed, maar niet zo goed voor mijn lichaam)
    Ik vind het heerlijk om af en toe een sigaret te roken , het zorgt ervoor dat ik even helemaal kan ontspannen. Zeker als ik op school heel veel stress heb of opzie tegen school, dan vind ik het heerlijk om in de pauze of op het perron te roken. Als je weet dat je snel verslaafd raakt zou ik het afraden, maar anders is het misschien wel iets waar je wat mee kan

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 23:21 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga dit morgen allemaal maar eens goed doorlezen, want ik kan ook wel wat tips gebruiken.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rena schreef:
    Ik vind het altijd heerlijk om een stuk te gaan wandelen, muziek hard aan en gedachten op nul.
    Anders helpt iets leuks doen ook altijd, om even te ontspannen.
    Ik heb vaak stress en het helpt me dan vaak om iets te hebben om naar uit te kijken (concert, dagje weg, verjaardag, zoiets).
    Dan werk ik daar als het ware naar toe.
    Ik heb nog iets anders dat helpt, maar dat zou ik niet zo snel aanraden. (Het is voor mij beter dan wat ik eerder deed, maar niet zo goed voor mijn lichaam)
    Ik vind het heerlijk om af en toe een sigaret te roken , het zorgt ervoor dat ik even helemaal kan ontspannen. Zeker als ik op school heel veel stress heb of opzie tegen school, dan vind ik het heerlijk om in de pauze of op het perron te roken. Als je weet dat je snel verslaafd raakt zou ik het afraden, maar anders is het misschien wel iets waar je wat mee kan


    Ik durf bijna niet meer naar iets toe te werken, want ik word zeg maar standaard teleurgesteld, maar ik heb wel één ding in April wat denk ik geen teleurstelling gaat worden... hoop ik. Die mensen zijn iig wel te vertrouwen volgens mij... dus dan probeer ik het daar wel mee. En dan hopen dat dat idd zo is en het straks niet juist een extra klap gaat worden :')


    Happy Birthday my Potter!

    MT
    Het ligt bij mij heel erg aan het moment wat helpt. Met vrienden afspreken is soms een goed idee, bijvoorbeeld, maar soms ook juist niet.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.