• /

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 20:29 ]

    Ik zeg best vaak wel gewoon 'hoi' tegen mensen als ze me aankijken en ik er bij kom zitten, maar verder zou ik niet echt een gesprek aangaan omdat ik me dan awkward voel. :'D

    Als je het wilt zeggen, gewoon doen. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat hij je even raar aankijkt. No big problems. ^^


    wat was dit ookalweer

    Misschien kan je vragen welke muziek je luistert? Dan heb je meer kans om een echt gesprek te beginnen in plaats van een hey, hoi, stilte situatie (:


    Mhm?

    shhhGoToSleep schreef:
    Shhhh... Just Go to sleep...


    Serieus, kap eens met je irritante reacties.

    OT: Spreek hem eens aan en zoals Somnephilia zegt; vraag bijvoorbeeld wat voor muziek hij luistert.


    26 - 02 - '16

    Neem de stap!!!
    You can do this girl (flower) ;)


    tiptoe through the tulips...

    Het is echt niet raar om iemand hey te zeggen als je elkaar al vaker gezien hebt. Ik zeg de mensen die altijd met mij bij de halte staan ook gedag.
    En begin idd een gesprek met hem. Die paar minuten awkwardness zullen her uiteindelijk waard zijn. Ik bedoel, dat hij stopt met muziek luisteren als je bij hem komt zitten, dat zegt genoeg.
    Lots of luck!


    I don't want you to save me. I want you to stand beside me as I save myself

    Hoi is een makkelijk woordje. Hij heeft interesse, jij hebt interesse, wat kan er misgaan? Niets heb je, meer kan je krijgen ;')

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 0:30 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Doe het gewoon. Wat heb je te verliezen? Er is heus niets ergs aan éénmaal hey te zeggen. Ik glimlach altijd naar mensen die ik alleen ken van één keer een paar woorden mee heb gewisseld en velen doen het ook uit zichzelf. Hangt van de wisselwerking af, als ze ook open/vriendelijk zijn wordt er ook vaak een hey gewisseld. Het is echt niet vreemd om te doen, hey zeggen.
    Ik denk om eerlijk te zijn dat hij er net op zit te wachten. (:
    Ik vind dit echt OVERDUIDELIJK vanuit een derde perspectief standpunt, natuurlijk, altijd moeilijker vanuit jezelf, maar doe je ogen dicht en spring. Het is maar een menselijk wezen, die zich ook aangetrokken voelt tot andere menselijke wezens, ook onzekerheden en imperfecties heeft. Dus ga ervoor! (:

    Oh trouwens - ik zou wel zeggen - kijk uit. Ik ben ooit eens hetzelfde tegengekomen met een jongen uit de les - die heel erg tot mij aangetrokken was en ook heel deftig was en lief, niets van te zeggen, en mij zelfs de hele tijd op kwam zoeken en in de buurt kwam om oogcontact te hebben. Achteraf bleek duidelijk dat hij inderdaad een zwak voor me had, maar eigenlijk al een vriendin had. Ik heb een moord begaan, door zo aan het lijntje te zijn gehouden, omdat ik dat heel erg egoïstisch van hem vond, en geen rekening had gehouden met mij. Ik ben geen speelgoed, maar een mens. Ik ben al niet de meest zelfzekere persoon op de planeet en hij heeft wel wat schade aangericht, ik ben nu dubbel zo sceptisch tegenover jongens die hun ogen op mij laten vallen en ook veel banger om de stap te maken. Ik vond dat hij mijn gevoelens een beetje misbruikt had en hij brak niet per se mij, maar erodeerde ermee wel al mijn moed, zelftrots en zelfzekerheid op sociaal terrein, die ik had verkregen. Al wat ik kan zeggen - pas wel op. Verlies zeker je hoofd niet aan die jongen, voor je genoeg van hem afweet. Onderneem stappen, maar leg de lat en verwachtingen zeker niet meteen te hoog. Loop je geluk ook niet voorbij en doe er zeker iets aan, maar verkoop je hart niet, voor je weet of die persoon je wel waard is.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 9:12 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    -Dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 9:04 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.