• Het is 2150 en de aarde word steeds minder leefbaar, door onder andere luchtvervuiling en overbevolking. Dus als wetenschappers een manier ontdekken om terug in de tijd te reizen, word er aan de mensen voor gesteld om terug te reizen. Iedereen die wil mag terug reizen, mits zij aan een paar voorwaarden voldoen. Leven in 2150 wordt steeds moeilijker en aangezien er mooie verhalen worden verteld over Terra Nova, besluit weer een groep mensen om terug in de tijd te reizen.

    Maar eenmaal terug in de tijd, staan hen wel een paar verassingen op te wachten. Namelijk dinosaurussen die niet bepaald vriendelijk zijn en een rebellengroep die het niet zo heeft op de mensen die in Terra Nova wonen.


    Wat mensen van 2150 over Terra Nova weten

    Het is algemeen bekend dat Terra Nova een plaats is in Amerika, maar dan in het Amerika van 85 miljoen jaar geleden. Er gaan geruchten dat er een echt dorp of stad al is opgebouwd en dat er verschillende faciliteiten zijn. Ook is bekend dat de mensen van Terra Nova te maken hebben met dinosauriërs aangezien die toen leefden.


    Voorwaarden om naar Terra Nova te reizen

    1. Je moet 18 jaar of ouder zijn
    2. Je moet niet veroordeeld zijn
    3. Van aanklachten moet je zijn vrij gesproken
    4. Als je minderjarig bent moet je samen met je ouder(s)/verzorger(s) mee verhuizen, indien zij besluiten om in Terra Nova te gaan wonen
    5. Je moet jezelf kunnen redden in en rondom Terra Nova

    Faciliteiten in Terra Nova



    Beroepen in Terra Nova

    Hoofdarts {2}
    Arts
    Coassistent
    Anesthesist
    Verpleegkundige
    Baas van de bewakers {2}
    Bewaker
    Baas van het gemeenschapshuis
    Gemeenschapshuis medewerkers
    Baas van de bouwvakkers
    Bouwvakkers
    Baas van de boeren/boerinnen
    Boer/Boerin
    Baas van het wapenmagazijn
    Wapenmagazijnmedewerker {4}
    Baas van het voertuigen depot
    Voertuigen depot medewerker {4}
    Baas van de garage
    Voertuigenmonteur
    Baas van de kledingmakerij
    Kledingmakers/Kledingmaaksters
    Baas van de begraafplaats
    Begraafplaatsmedewerker

    Als er achter een beroep {met een cijfer} staat dan betekent dit dat het beroep door maximaal dat aantal mensen beoefent kan worden.


    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd: {Minimaal 18 jaar of je moet ouders/verzorgers hebben waarmee je gaat of bent gegaan)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beroep: {Zie beroepen in Terra Nova en mocht je meer informatie willen dan kan je op de link klikken}
    Geschiedenis:
    Wapens: {Indien je buiten Terra Nova gaat, is het toe gestaan om een wapen te dragen. Binnen Terra Nova mogen alleen de baas van de bewakers en de bewakers een wapen dragen}
    Relaties: {Familie en andere mensen die terug reizen, indien dit van toepassing is}
    Reden om naar Terra Nova te reizen:
    Reden om een Rebel te zijn: {Alleen invullen als je personage een rebel is}
    Extra:

    Sites met faceclaims
    FC- Help
    FC - Directory
    Face claim Database
    {Deze sites heb ik van Ultimate Face Claim Topic }

    Needles heeft een handig topic [RPG] Hoe maak ik een realistische rol?


    RPG Regels

    ~ 250 woorden per post
    ~ Schrijf in Standaardnederlands (ABN)
    ~ Bestuur enkel je eigen personage, tenzij je toestemming hebt
    ~ Geen Mary Sue of Gary Stu
    ~ Geen personages die je al in een andere RPG gebruikt(Ik controleer dit)
    ~ Geen eendagsvliegen a.u.b
    ~ 16+ is toegestaan, meld het wel even in het praattopic
    ~ OOC in het praattopic
    ~ Naamsveranderingen graag doorgeven
    ~ Alleen Quokka of HalfBloodPrince maken nieuwe topics
    ~ Reservaties blijven 3 dagen staan
    ~ Hou mannen, vrouwen, jongens en meisjes gelijk
    ~ Wees realistisch
    ~ Sluit niemand buiten
    ~ De Quizlet Huisregels gelden
    ~ De belangrijkste, veel plezier!

    Gestelde vragen

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 0:20 ]


    Physics is awesome

    @Needles

    Via die link van jouw topic, die van welke lichaamsvorm heeft mijn faceclaim, ben ik nu aan het kijken hoe Dove er qua lichaam uit ziet. Dit past echt goed bij mijn personage, nog even en ik ga fangirlen over de faceclaim.


    Physics is awesome

    Nou ja, de AK-74 lijkt op de assault rifle, dus mag dat?
    En nou ja, hij is bewaker dus ik denk dat het handig is dat hij zowel de AK-74 bij zich heeft als de pistool. Maar als jij dat liever niet hebt?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Nou ja, de AK-74 lijkt op de assault rifle, dus mag dat?
    En nou ja, hij is bewaker dus ik denk dat het handig is dat hij zowel de AK-74 bij zich heeft als de pistool. Maar als jij dat liever niet hebt?


    Die van mij heeft ook altijd een pistool en een geweer bij zich. ;3 Lijkt me wel handig.


    Your make-up is terrible

    @Penoza

    Ik vind het goed, alleen lijkt het mij handiger om het pistool in Terra Nova eerder te gebruiken dan de AK-74.

    Bij je personage staat nog geen innerlijk, maar misschien kunnen jij en Needles er alvast over hebben wat voor relatie jullie personages hebben? Aangezien beide personages bewaker zijn en elkaar dus wel tegen zullen komen tijdens werk.


    Physics is awesome

    Ik moet nog even kijken wanneer ik mijn rol kan maken, gezien ik donderdag autotheorie en een presentatie heb en vrijdag een verslag inleveren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rhysre schreef:
    Ik moet nog even kijken wanneer ik mijn rol kan maken, gezien ik donderdag autotheorie en een presentatie heb en vrijdag een verslag inleveren.


    Succes alvast! Mocht het niet lukken geef het even door, tenzij Quokka er andere ideeën over heeft?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @Rhysre

    Dat vind ik geen probleem, je reservatie vervalt wel op 8/10. Maar het is nog rustig dus dat zou geen probleem moeten zijn.

    Trouwens, is ze jonger dan 18 jaar? Want dan moet er wel een ouder/verzorger met haar mee reizen.


    Physics is awesome

    Nikki en Kyle?

    Het hoofdkwartier is veranderd en dit blijft ook zo


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Voor iedereen een melding:

    Achter de schermen zijn we dingen aan het toevoegen en aanpassen. We proberen dit zo snel mogelijk te doen maar heb ook even het begrip dat dit niet op een dag gebeurt. We proberen aan alles te denken. Zodra we klaar zijn geven we dit door. Houd de story sws in de gaten!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Nikki en Kyle?

    Het hoofdkwartier is veranderd en dit blijft ook zo


    Okaay.


    Your make-up is terrible

    Rhysre schreef:
    Ik moet nog even kijken wanneer ik mijn rol kan maken, gezien ik donderdag autotheorie en een presentatie heb en vrijdag een verslag inleveren.


    Sorry, ik heb je verward met Khronos.

    Dus die opmerking van eerder slaat nergens op.


    Physics is awesome

    @Iedereen

    Gisteren heb ik het met HalfBloodPrince gehad over non-player personages. Dit omdat er nu niet veel mensen mee doen aan de RPG en op die manier wil ik het oplossen.

    Dus ik vroeg mij af wat jullie hier van vinden.

    Het plan is dan dat iedereen non-player personages mag maken.


    Physics is awesome

    Ik maak waarschijnlijk mijn rol morgen af. Dit is het eerste moment deze week dat ik echt even rust heb namelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daar kijk ik dan naar uit!

    Wil je dan ook even zeggen hoe je denkt over het idee van non-player personages erbij?


    Physics is awesome

    Gabriel is af, iemand die een relatie wilt? ;3


    Your make-up is terrible