• Het is 2150 en de aarde word steeds minder leefbaar, door onder andere luchtvervuiling en overbevolking. Dus als wetenschappers een manier ontdekken om terug in de tijd te reizen, word er aan de mensen voor gesteld om terug te reizen. Iedereen die wil mag terug reizen, mits zij aan een paar voorwaarden voldoen. Leven in 2150 wordt steeds moeilijker en aangezien er mooie verhalen worden verteld over Terra Nova, besluit weer een groep mensen om terug in de tijd te reizen.

    Maar eenmaal terug in de tijd, staan hen wel een paar verassingen op te wachten. Namelijk dinosaurussen die niet bepaald vriendelijk zijn en een rebellengroep die het niet zo heeft op de mensen die in Terra Nova wonen.


    Wat mensen van 2150 over Terra Nova weten

    Het is algemeen bekend dat Terra Nova een plaats is in Amerika, maar dan in het Amerika van 85 miljoen jaar geleden. Er gaan geruchten dat er een echt dorp of stad al is opgebouwd en dat er verschillende faciliteiten zijn. Ook is bekend dat de mensen van Terra Nova te maken hebben met dinosauriërs aangezien die toen leefden.


    Voorwaarden om naar Terra Nova te reizen

    1. Je moet 18 jaar of ouder zijn
    2. Je moet niet veroordeeld zijn
    3. Van aanklachten moet je zijn vrij gesproken
    4. Als je minderjarig bent moet je samen met je ouder(s)/verzorger(s) mee verhuizen, indien zij besluiten om in Terra Nova te gaan wonen
    5. Je moet jezelf kunnen redden in en rondom Terra Nova

    Faciliteiten in Terra Nova



    Beroepen in Terra Nova

    Hoofdarts {2}
    Arts
    Coassistent
    Anesthesist
    Verpleegkundige
    Baas van de bewakers {2}
    Bewaker
    Baas van het gemeenschapshuis
    Gemeenschapshuis medewerkers
    Baas van de bouwvakkers
    Bouwvakkers
    Baas van de boeren/boerinnen
    Boer/Boerin
    Baas van het wapenmagazijn
    Wapenmagazijnmedewerker {4}
    Baas van het voertuigen depot
    Voertuigen depot medewerker {4}
    Baas van de garage
    Voertuigenmonteur
    Baas van de kledingmakerij
    Kledingmakers/Kledingmaaksters
    Baas van de begraafplaats
    Begraafplaatsmedewerker

    Als er achter een beroep {met een cijfer} staat dan betekent dit dat het beroep door maximaal dat aantal mensen beoefent kan worden.


    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd: {Minimaal 18 jaar of je moet ouders/verzorgers hebben waarmee je gaat of bent gegaan)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beroep: {Zie beroepen in Terra Nova en mocht je meer informatie willen dan kan je op de link klikken}
    Geschiedenis:
    Wapens: {Indien je buiten Terra Nova gaat, is het toe gestaan om een wapen te dragen. Binnen Terra Nova mogen alleen de baas van de bewakers en de bewakers een wapen dragen}
    Relaties: {Familie en andere mensen die terug reizen, indien dit van toepassing is}
    Reden om naar Terra Nova te reizen:
    Reden om een Rebel te zijn: {Alleen invullen als je personage een rebel is}
    Extra:

    Sites met faceclaims
    FC- Help
    FC - Directory
    Face claim Database
    {Deze sites heb ik van Ultimate Face Claim Topic }

    Needles heeft een handig topic [RPG] Hoe maak ik een realistische rol?


    RPG Regels

    ~ 250 woorden per post
    ~ Schrijf in Standaardnederlands (ABN)
    ~ Bestuur enkel je eigen personage, tenzij je toestemming hebt
    ~ Geen Mary Sue of Gary Stu
    ~ Geen personages die je al in een andere RPG gebruikt(Ik controleer dit)
    ~ Geen eendagsvliegen a.u.b
    ~ 16+ is toegestaan, meld het wel even in het praattopic
    ~ OOC in het praattopic
    ~ Naamsveranderingen graag doorgeven
    ~ Alleen Quokka of HalfBloodPrince maken nieuwe topics
    ~ Reservaties blijven 3 dagen staan
    ~ Hou mannen, vrouwen, jongens en meisjes gelijk
    ~ Wees realistisch
    ~ Sluit niemand buiten
    ~ De Quizlet Huisregels gelden
    ~ De belangrijkste, veel plezier!

    Gestelde vragen

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 0:20 ]


    Physics is awesome

    @Needles

    Lacey wil ik wel aanbieden, maar ze gaat naar Terra Nova dus ze kennen elkaar nog niet of eigenlijk kunnen elkaar niet kennen.

    Het viel mij op dat hij ook schildert en creatief is.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    @Needles

    Lacey wil ik wel aanbieden, maar ze gaat naar Terra Nova dus ze kennen elkaar nog niet of eigenlijk kunnen elkaar niet kennen.

    Het viel mij op dat hij ook schildert en creatief is.


    Oooh, dat had ik nog niet gezien bij jou, haha. Misschien kunnen ze samen schilderen! ;3


    Your make-up is terrible

    Daar zat ik ook aan te denken, zodra ze elkaar ontmoet hebben.

    Trouwens, wat vind je ervan als er personages bij komen die iedereen mag besturen?

    Aangezien we niet met veel mensen zijn en sommige rollen misschien wel nodig zijn zoals een baas van de bewakers.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    Daar zat ik ook aan te denken, zodra ze elkaar ontmoet hebben.

    Trouwens, wat vind je ervan als er personages bij komen die iedereen mag besturen?

    Aangezien we niet met veel mensen zijn en sommige rollen misschien wel nodig zijn zoals een baas van de bewakers.


    Ik vind het wel een goed idee als er een commandant bij komt, ja. Misschien kunnen we gewoon Taylor daarvoor gebruiken?


    Your make-up is terrible

    Dat lijkt mij een goed idee, ja.

    Ik moet het dan wel overleggen met HalfBloodPrince.


    Physics is awesome

    Ik heb overlegd met HalfBloodPrince en zij vind het ook een goed idee. Dus dan komt hij erbij.

    Waarschijnlijk vul ik van het weekend een invullijst voor hem, tenzij jij het wil doen.


    Physics is awesome

    Ik hoop mijn rol asap in te vullen. Denk morgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quokka schreef:
    Ik heb overlegd met HalfBloodPrince en zij vind het ook een goed idee. Dus dan komt hij erbij.

    Waarschijnlijk vul ik van het weekend een invullijst voor hem, tenzij jij het wil doen.


    Ik wil het wel doen, maar dan maak ik hem niet te uitgebreid, haha.


    Your make-up is terrible

    Dat hoeft ook niet, zolang de belangrijkste informatie er maar staat. Iedereen zal hem toch besturen en iedereen doet dat anders, denk ik.


    Physics is awesome

    @Penoza

    Mooi, dan zie ik de rest van hem morgen verschijnen.


    Physics is awesome

    Momenteel ben ik mensen een gb aan het sturen die hebben aan gegeven een Terra Nova RPG een leuk idee te vinden en iemand die heeft gereageerd in het rollentopic maar die er nog even over na moest denken.

    Ik hoop dat ze besluiten om mee te doen en mochten jullie nog iemand weten die dit RPG een leuk idee vind, dan wil ik dat graag weten.


    Physics is awesome

    Tijdens het zoeken naar een face claim voor een andere RPG kwam ik twee jongens/mannen tegen die mij wel geschikt leken als face claim, maar niet voor het personage van de andere RPG dus waarschijnlijk ga ik ze gebruiken voor NPC's vor deze RPG.


    Physics is awesome

    Bij deze (eindelijk) het speeltopic.


    Speeltopic


    Physics is awesome

    Nikki, wat is de relatie tussen Erasyl en Gabriël?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Nikki, wat is de relatie tussen Erasyl en Gabriël?


    In ieder geval collega's, ook vrienden?


    Your make-up is terrible