• Ik ben 17 jaar (waar absoluut geen probleem mee is) maar vele jongens zeggen me dat ik er uitzie als 14/15.
    Op zich is daar niks mis mee, want ik zie er inderdaad niet echt oud uit omdat ik redelijk klein ben en mijn borsten nou ook niet echt gigantisch zijn. Meestal lach ik er dan ook gewoon mee door te zeggen dat later iedereen jaloers op me gaat zijn omdat ik er jonger uitzie dan ik ben.
    Maar ik vroeg mij dus af of er nog mensen zijn die dit hebben?
    En zo ja wat doen jullie dan? Maken jullie er een grapje over of zorgen jullie er voor dat je er ouder uitziet?
    Of kunnen jongens gewoon heel slecht leeftijd inschatten (dat is een grapje)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Er zijn soms wel mensen die zeggen dat ik er jonger uit zie. Meestal zijn het meisjes met wie ik toch al geen klik heb dus negeer ik het. De enige reden waarom ik er jonger uit zou zien is om mijn lengte.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 21:11 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, ik wou dat mensen dat zouden zeggen over mij. Ik ben 19 maar wordt 24 geschat door sommige, wat ik helemaal niet begrijp --'
    Ik wou dat ik wat jonger geschat werd. Wees er trots op c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik lijk ook jonger en maak net zoals jij er een grapje van. ''Dan lijk ik later mooi jong wanneer jullie rimpels hebben''. Komt misschien ook omdat ik 1,60 of zo ben dus tja. :p


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben ook klein en heb kleine borsten, waardoor ik lichamelijk vaak jonger dan 16 (bijna 17) geschat word, maar ik plemp m'n gezicht zo vol met make-up dat het een beetje compenseert, haha. Ik zeg hiermee niet dat jij dat ook zou moeten doen, maar als je je comfortabel voelt met make-up op zou ik eens een winged eyeliner of lippenstift proberen. (Duidelijke wenkbrauwen doen ook een wonder). Een klein beetje make-up maakt vaak al een enorm verschil, en het zorgt bij mij ten minste voor een wat minder ergere babyface.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mensen schatten me vaak jonger ja. Dan heb ik gewoon zoiets van



    Genen.



    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jep, ik heb dit ook altijd, inderdaad ook gerust 3/4 jaar jonger af en toe. Ik reageer meestal wat verontwaardigd.


    Stenenlikker

    Ik ben ook klein en ik word ook 14/15 geschat. Meestal grap ik gewoon mee, maar soms vind ik het wel irritant.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ben achttien en bij mij ligt het heel erg aan mijn omgeving. Op werk wordt ik vaak ouder geschat omdat ik dan immers enkel samenwerk met mensen van 25+ of 40+. Veel mensen vinden mij eruit ziet als een jonge achttienjarige, hoe vaag het ook klinkt. Ik vind het niet altijd even prettig, maar dat komt ook omdat mijn vriend veel ouder is dan ik :Y)


    Tijd voor koffie.

    OPETH schreef:
    Mensen schatten me vaak jonger ja. Dan heb ik gewoon zoiets van



    Genen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben 21 en mij schatten ze vaker rond de 17, ik ben het al gewoon. Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit, dus ik negeer het voornamelijk.


    16 - 09 - '17

    Ik ben 23 en ze geloven vaak niet dat ik 18 geweest ben, haha. Maar ja, ik maak dezelfde opmerking als jou en neem het maar als een compliment. 8D Met make-up zie ik er vaak wel iets ouder uit, maar ik heb geen zin om dat elke dag op te doen, haha. Het is ook tijdverspilling om me druk te maken over wat iedereen van me denkt.


    Your make-up is terrible

    Gurl, I feel you :') Ik word ook regelmatig op 14/15 geschat (terwijl ik 18 ben), hoewel ik 1.72 ben, dus met lengte heeft het bij mij niet te maken (en met figuur volgens mij ook niet). In mijn geval zal het wel gewoon iets in mijn gezicht zijn en dat ik een beugel heb, of misschien dat ik 'timide' overkom of zo. Bij mij zijn het trouwens vooral mensen die ouder of jonger zijn dan ik die me jong inschatten, bij mensen van mijn leeftijd merk ik het in elk geval nooit zo erg. Ik erger me er eigenlijk vooral aan als mensen me daardoor aanspreken alsof ik nog een soort kind ben.
    Maar ja, wat doe je eraan? Meestal reageer ik er volgens mij überhaupt niet zo erg op als iemand het tegen me zegt :')


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik werd ooit jonger geschat dan mijn veertienjarige zusje, dus ik begrijp je volkomen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Als ik zeg hoe oud ik ben krijg ik ook reacties van 'goh, dat zou je echt niet zeggen'. Eerder vond ik het wel vervelend, maar inmiddels kan ik er mee leven. Ik hoop inderdaad op een glansrijke toekomst, waar ik ook nog jonger zal worden geschat en zo niet... het zij zo.


    She's imperfect but she tries

    Ik ben 23 en ze vragen nog steeds mn pas als ik een win for life wil kopen. Mensen moeten zich ergens mee bezig houden op hun dag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?