• Ik ben 17 jaar (waar absoluut geen probleem mee is) maar vele jongens zeggen me dat ik er uitzie als 14/15.
    Op zich is daar niks mis mee, want ik zie er inderdaad niet echt oud uit omdat ik redelijk klein ben en mijn borsten nou ook niet echt gigantisch zijn. Meestal lach ik er dan ook gewoon mee door te zeggen dat later iedereen jaloers op me gaat zijn omdat ik er jonger uitzie dan ik ben.
    Maar ik vroeg mij dus af of er nog mensen zijn die dit hebben?
    En zo ja wat doen jullie dan? Maken jullie er een grapje over of zorgen jullie er voor dat je er ouder uitziet?
    Of kunnen jongens gewoon heel slecht leeftijd inschatten (dat is een grapje)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik word ook altijd jonger geschat. Ik zeg zelf gewoon van "Ja, dat denken velen". Soms maken zij er juist een grapje over dat het wel goed is voor later. En ik geef ze wel gelijk. Ik denk wel dat ik blij zal zijn later dat ik jonger word geschat. Heel soms heb ik wel eens reacties gehad dat ze zo verbaasd gaan kijken, of zelfs een "wtf-gezicht" trekken. Dat laatste vind ik niet aardig, maar ja... Ze zullen het niet bewust gedaan hebben zeker.


    Ik denk echter dat mensen vaak leeftijd fout inschatten, omdat ze het verkeerde beeld van leeftijd meekrijgen via films enz. Voor 16-jarige tieners in een film gebruiken ze wel eens mensen van boven de 20. En natuurlijk moeten die acteurs/actrices een "mooi" gevormd lichaam hebben. Dus het ligt niet aan jezelf denk ik dan. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben 19, maar ik word vaak 16 geschat. :'D. Ik lach er altijd maar een beetje om.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Hazy schreef:
    Ik word ook altijd jonger geschat. Ik zeg zelf gewoon van "Ja, dat denken velen". Soms maken zij er juist een grapje over dat het wel goed is voor later. En ik geef ze wel gelijk. Ik denk wel dat ik blij zal zijn later dat ik jonger word geschat. Heel soms heb ik wel eens reacties gehad dat ze zo verbaasd gaan kijken, of zelfs een "wtf-gezicht" trekken. Dat laatste vind ik niet aardig, maar ja... Ze zullen het niet bewust gedaan hebben zeker.


    Ik denk echter dat mensen vaak leeftijd fout inschatten, omdat ze het verkeerde beeld van leeftijd meekrijgen via films enz. Voor 16-jarige tieners in een film gebruiken ze wel eens mensen van boven de 20. En natuurlijk moeten die acteurs/actrices een "mooi" gevormd lichaam hebben. Dus het ligt niet aan jezelf denk ik dan. ^^


    Ik zat daar ook aan te denken. Bij een serie (Teen wolf?) hadden ze een 29-jarige actrice genomen om een 16-jarige te spelen. Dan kan ik me voorstellen dat mensen denken dat ik 15 jaar ben.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ben 18,5 en een vriend zei me van het weekend dat ik er maar 17 uitzag en tja. Beledigend is dat niet, maar ook niet super leuk. Ik word wel meestal als 18 'geaccepteerd' maar ik denk niet dat iemand me ooit echt ouder zal schatten ook niet.


    effort never betrays you

    Serenata schreef:
    (...)

    Ik zat daar ook aan te denken. Bij een serie (Teen wolf?) hadden ze een 29-jarige actrice genomen om een 16-jarige te spelen. Dan kan ik me voorstellen dat mensen denken dat ik 15 jaar ben.

    Ja, dat gebeurt vaak. Ze zoeken acteurs die ervaring hebben en qua uiterlijk passen. Jonge acteurs met ervaring (of eerder talent) vinden ze niet altijd snel. Vind het wel jammer dat die dingen het beeld van leeftijden vertekent. :/
    Mijn zus vond het maar raar dat ze voor iemand uit Divergent (Ik denk Four) een 31-jarige acteur hebben genomen die een 18-jarige moest spelen.


    Ik wil een tuin vol egels

    19 en ik ben blij als ze me 16 schatten (':
    Ik vind het wel grappig soms, maar meestal trek ik gewoon mijn wenkbrauwen sarcastisch op. Ik hou niet van de vooroordelen, of de overdreven verbazing...


    Mhm?

    Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer hoe oud mij men schat. Ik was ooit dertien en toen werd ik aangezien als zeventien, maar ik geloof dat ik wel redelijk "negentien" representeer. Dan heb je nog het gevoel dat ik me nog steeds zeventien voel, maar dat terzijde, haha.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ken het gevoel. Ik geef de schuld aan de veel te mode-bewuste en geplamuurde samenleving. Ik kleed me comfortabel en niet super modebewust. Als ik een beetje matching kledij aan heb, zie ik er al beter uit. En ik ben echt niet de persoon die langer dan 10 minuten in de badkamer staat. Ik draag amper tot geen make-up. Ik doe enkel een bb-crème op als ik op sollicitatie ga en als ik er zin in heb, dan doe ik mascara op. Ik ben geen geplamuurde chick en dan lijk je ook al een stuk jonger.

    Ik geef gewoon de schuld aan de samenleving en dan denk ik er al niet meer aan. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben 19 en wordt vaak 16 geschat. Laatst zelfs 14. Het is vaak erger als ik geen make-up op heb wat de laatste tijd bijna altijd is, maar ja. Ik heb mijn rijbewijs altijd bij mij dus dan laat ik die gewoon zien en geloven ze mij. Verder doet het mij niet zoveel.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben zelf negentien en word meestal ook tussen de veertien en zestien geschat, of zoiets. Dat komt voornamelijk door mijn lengte, veel mensen kijken vaak niet verder dan dat. Maar eerlijk gezegd zit ik er niet zo heel erg mee. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb het juist andersom, alhoewel ik zelf wel altijd vind dat ik er jong uitzie.
    Als je lang haar hebt zou je er een stuk kunnen afhalen, dat staat vaak al wat volwassener


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    NEE. Helaas niet :(


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik word vaak ook iets jonger geschat en het is dan ook niet éénmalig dat ik een 'babyface' naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen. Het heeft bij mij niets met lengte te maken, maar gewoon echt het gezicht, en wie weet gedrag ook. Ik voel me dan ook vaak jonger dan ik ben.
    Beschouw het als een compliment, want het zal vast ook waar zijn dat je er later jonger uit blijft zien.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Relate. Ik ben nu vijftien en wordt soms gewoon twaalf geschat. Dat komt natuurlijk wel omdat ik nogal klein ben, maar ik vind het eerlijk gezegd verschrikkelijk. Meestal reageer ik met een grapje ja, maar ik vind het altijd het makkelijkst om er heel open over te doen. Het valt me wel heel erg op dat oudere mensen me vaak juist jonger schatten, maar jongere mensen me soms juist ouder. Ik was laatst op brugklaskamp mee als begeleider en één brugger dacht dat ik rond de zestien/zeventien was. Ik natuurlijk helemaal blij en uitleggen dat mensen me altijd jonger schatten. Zegt hij: "Ja, ik snap wel dat mensen je jonger schatten omdat je zo klein bent, maar qua gezicht en de rest..." Nou, ik ging helemaal stuk. 'De rest' zei hij dan ook echt met een heel gebaar en een obvious meaning naar dat ik best wel grote borsten heb (naja, cup C, maar ach). Dat vond ik toch wel heel grappig :'). Toen ik vroeg wat hij bedoelde met 'de rest' werd hij ook helemaal rood en begon helemaal te stamelen, en dat maakt het nog wel grappiger :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ha, dat is mijn leven. Mijn vaste comeback is dat ik er over twintig jaar blij mee zal zijn.


    #WWED - What Would Emma Do?