• ...

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 20:53 ]

    De kans dat je zwanger bent is heel erg klein maar ik snap dat je je zorgen gaat maken :(

    Doe een zwangerschapstest of praat erover met je vriend/ouders/dokter/etc.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    De kans dat je op die manier zwanger geraakt is erg klein. Maar aangezien je van 8-11 september ongesteld ben geweest ben je nu toch nog niet echt (veel) te laat?
    Je kan altijd het zekere voor het onzekere nemen en een test doen. (:


    The soul needs autumn.

    Doe een zwangerschapstest of ga naar de huisarts, zo simpel is het :')

    Stress kan ook voor uitstel zorgen, dus dat is niet zo slim. Volgens mij ben je nog niet echt over tijd of zo.


    Your make-up is terrible

    Trees schreef:
    Doe een zwangerschapstest of ga naar de huisarts, zo simpel is het :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zou voorlopig nog even rustig blijven, waarschijnlijk is het gewoon in je hoofd, de kans is inderdaad klein. Daarnaast, je kunt nog steeds op elk moment ongesteld worden. Misschien kun je intussen eens je cyclus uitrekenen, om na te gaan wanneer je eisprong exact was? Het kan misschien een geruststelling zijn als je weet dat het niet in die 3/4 dagen was? Wacht nog enkele dagen af, en als het echt helemaal uitblijft, koop dan best zo snel mogelijk een test, om een zwangerschap uit te sluiten, of de waarheid maar meteen onder ogen te zien, in plaats van er heel ongerust om te blijven.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 17:13 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Eledhel schreef:
    Doe een zwangerschapstest of praat erover met je vriend/ouders/dokter/etc.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heb je na je ongesteldheid de pil weer geslikt?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Een test kost 10 euro, dus koop eentje. Ben je nog niet zeker ga naar de dokter. Mensen op Quizlet kunnen je daar over het algemeen niet mee helpen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ben je gewoon weer een nieuwe strip begonnen na je ongesteldheid of niet? Dan is er al toch niets aan de hand, of wel?
    Ik denk echt niet dat je je druk hoeft te maken, hoor. Zeker omdat hij niet 'in' je was en ook geen zaadlozing had. Maar je kunt altijd een zwangerschapstest doen, al heb je het volgens mij gewoon volgens de bijsluiter gedaan als je de strip hebt afgebroken en ongesteld bent geworden. Bovendien zit er een beste tijd tussen.Volgens mij ben je een week onbeschermd nadat je de pil bent vergeten.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 19:42 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    wervelwind schreef:
    De kans dat je op die manier zwanger geraakt is erg klein. Maar aangezien je van 8-11 september ongesteld ben geweest ben je nu toch nog niet echt (veel) te laat?
    Je kan altijd het zekere voor het onzekere nemen en een test doen. (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Origen schreef:
    Een test kost 10 euro, dus koop eentje. Ben je nog niet zeker ga naar de dokter. Mensen op Quizlet kunnen je daar over het algemeen niet mee helpen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Dan koop je een test..


    I live for the applause, you will die for it.