• Ik heb vroeger een boek gelezen.
    Het was een boek vertaald uit het Engels en ging over een meisje uit een klein dorp die aan een grote universiteit ging studeren.
    Op deze universiteit had ze eerst een normale klein kamer maar uiteindelijk mocht ze in het grote huis wonen (dit huis heeft een naam) bij alle populaire mensen. In de loop van de boeken zeg maar gebeuren er verschillende dingen. Wordt haar vriendje vermist. Vind er een moord plaats en nog meer dingen.

    Herkent iemand dit boek/boekenserie of weet iemand de schrijver hiervan? Ik wil echt heel graag weten welk boek dit ook alweer was.
    Ik dacht dat een titel van één van de boeken iets was van Uninvited ofzo? Maar dan zoek ik dit op google en vind ik niet het boek dat ik zoek.
    Iemand die het toevallig weet?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:05 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Sorry komt me niet bekent voor :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee, sorry..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Zoiets ken ik wel, maar niet alle punten kloppen.


    Not all those who wander are lost.

    Nebraska schreef:
    Zoiets ken ik wel, maar niet alle punten kloppen.


    Hoe heette dat boek?


    Don't dream your life, but live your dream!

    nee ;x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Stray schreef:
    (...)

    Hoe heette dat boek?


    De Vallei :')


    Not all those who wander are lost.

    Nebraska schreef:
    (...)

    De Vallei :')


    Mm, nee dat is hem inderdaad niet.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Never heard of it. Sorry.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Never heard of it. Sorry.


    Maakt niet uit (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Door te zoeken op "Uninvited" kwam ik wel een boek genaamd Uninvited Guests van William Mott tegen, maar dat is denk ik niet het boek dat je bedoelt. Verder zou ik echt geen flauw idee hebben, sorry. Weet je misschien nog namen van hoofdpersonen? Misschien kan je die ook gebruiken om 't op Google te zoeken? In elk geval succes!


    “Love is a contradiction.”

    Cocktails schreef:
    Door te zoeken op "Uninvited" kwam ik wel een boek genaamd Uninvited Guests van William Mott tegen, maar dat is denk ik niet het boek dat je bedoelt. Verder zou ik echt geen flauw idee hebben, sorry. Weet je misschien nog namen van hoofdpersonen? Misschien kan je die ook gebruiken om 't op Google te zoeken? In elk geval succes!


    Nee, het titel van het boek is echt maar 1 woord maar ik kan er maar niet opkomen. Heel irritant en ik zit echt de hele digitale bibliotheek van de bieb door te kijken..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Lijkt me wel een leuk boek, maar ik ken het ook niet even googlen :-)

    Uninvited... onuitgenodigd? :) nee, geen idee...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Nebraska schreef:
    Zoiets ken ik wel, maar niet alle punten kloppen.

    Ruri schreef:
    Uninvited... onuitgenodigd? :) nee, geen idee...


    Ja zoiets was het of iets van unwanted.


    Don't dream your life, but live your dream!