• Ik wil graag jullie jaloers maken. :Y)
    Ik heb namelijk een knuffelachtige panter van mijn vriendje gekregen! Deze cutie is geen knuffel, maar heeft wel een hoog knuffelgehalte. Het is eigenlijk een 'zakje' om een pyjama in te steken, maar ik wil daar een kersenpittenkussen of een kleine waterkruik in steken. Het ziet er echt zo lief uit en is lekker zacht!

















    Ik was dit schattig wezentje enkele weken geleden tegen gekomen tijdens het shoppen met vriendinnen in Leuven. Achteraf had ik zoveel spijt dat ik het niet gekocht had. Dat wist mijn vriend dus. Omdat we elkaar sinds enkele maanden nog heel weinig zien en zullen gaan zien, was ik vooral dit weekend een beetje (hard) depri en toen bedacht hij zich dat dit me een beetje kon opvrolijken. It did! Ik kwam gisterennamiddag thuis van 4u selectietesten te doen en meer dan 3u in de auto te zitten (heen en terug) en toen zag ik een briefje van de postbode op tafel liggen. Er was een pakketjesdienst langs gekomen, maar er was toen niemand thuis. Dus de postbode liet een notificatie achter dat ik het pakketje bij de lokale post kon komen halen. Maar ik vond dat allemaal vreemd, want ik heb al eeuwen niets besteld via het internet ofzo én het kwam uit Frankrijk. Ik dacht uiteindelijk dat ik misschien iets vergeten was tijdens mijn wildwaterstage in Frankrijk en dat de campingeigenaars dat misschien hadden opgestuurd. Toen ik het pakketje ging halen, leek het precies alsof er lucht in zat. Dus het kon al geen kayakitem zijn. Eenmaal de doos open was, zat er een even grote hot pink doos in die bruine doos (zonder enige indicatie van waar het zou komen buiten Frankrijk). En in die roze doos zat deze cutie! Ik was instant happy!

    Stiekem heeft mijn vriend nog geluk gehad. Eergisteren ging ik naar een afspraak in een uitzendkantoor. Maar daar dicht in de buurt was ook zo'n winkel waar ze die panters verkopen. Dus ik had al gesmst dat ik die winkel ging opzoeken. Bleek dat die winkel daar dicht (permanent) was en ze daar een nieuwe winkel aan het inrichten waren. Ik was dus teleurgesteld, maar mijn vriendje was dus blij. Want die hield zijn hart al vast omdat hij dat pantertje online al had besteld. Had die daar even geluk!



    Wanneer hebben jullie voor het laatst iets liefs meegemaakt? Of hebben jullie ook een lief vriendje/vriendinnetje?
    Zijn jullie jaloers op mijn panter, rawr? (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Fukari schreef:
    Aw, wat lief!


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Voor mijn verjaardag vorige maand heb ik van mijn vriend een Hobbit TBOTFA poster gekregen en een T-shirt met een opdruk van JackSepticEye, wie mijn favoriete YouTuber is.
    En echt waar, jouw vriend is geweldig. Maar ik vind die van mij nog geweldiger. :3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Aw, wat een lief gebaar. En die panter ziet er zo pluizig uit! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Awh, dat is echt zoooo lief!


    -