• Naja ik wil zeker geen verwijten maken of ruzie zoeken.
    Maar de bans van de moderators en Rutger vind ik wel een goede oplossing een zeer goede zelfs! Ookal zijn heel veel van mijn vrienden geband. Ik vind dat de moderators gelijk hebben. Ik vand het wel jammer dat dit op de moderators word afgereageerd omdat ze gewoon hun werk doen.

    En ik wil nu geen gezuer dat quizlet streng is geworden enzo want als je je gewoon gedraagt moet je er geen last van hebben ;)

    [/Mijn mening]

    xox Renée <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    HAAJJ DUDE

    welkom bij de club hoor xD
    ik ben het met se eens n_n
    ookal sijn al mijn vrienden haast geband... ;l da suckt wel..


    We can only learn to love by loving.

    DUDETTE<3

    Join us ^^
    Ik benhet met jouw+Rutger&de mods eens x]

    Agree with that. ^^

    i dont care ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik ben het met die bans eens xD


    Let the Night embrace you

    Ik dacht al dat 'k bijna alleen stond met Ivy die Tara zowat wou killen. Want Tara is wel mijn lieve meisje ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    je bent niet de enigste hoor dat vindt ik namelijk ook zo :)

    totally agree with you!


    I am an idiot, I move.

    dude you're right!! xP


    So you think I'm a bitch? Wait till you meet my mom !

    Is het er ook mee eens ^^
    Tja, als het niet anders kan, de mods&Rutger doen gewoon hun werk, als hun er nie waren dan was het hier oorlog fzoo.. =[
    Ik hou niet van oorlog..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik dacht al dat 'k bijna alleen stond met Ivy die Tara zowat wou killen. Want Tara is wel mijn lieve meisje ><


    ivy mocht van tara tara killen xP


    We can only learn to love by loving.

    Is het er ook mee eens ^^
    Tja, als het niet anders kan, de mods&Rutger doen gewoon hun werk, als hun er nie waren dan was het hier oorlog fzoo.. =[
    Ik hou niet van oorlog..

    Me too n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    ivy mocht van tara tara killen xP

    Die zin klinkt echt krom man ö Maar ik heb Tara nog nodig want we gaan samen Roderick killen :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het gezeur dat mensen zeggen: Het zijn mijn vrienden. Alsof de mods zich daar wat van aantrekken. x']

    Ik ben het met je eens.
    IK begrijp dat iedereen wel eens lol wil hebben zeg maar.
    Maar dan moet je niet andere mensen gaan irriteren. Maar ik vindt wel dat ze iets te streng zijn geworden op het forum qua titels enzo.
    Ik begrijp dat sommige dingen voor sommige mensen vervelend zijn, maar soms gaat het van de mods te ver. en ik begrijp echt wel dat ze een lijn moeten trekken, maar iets milder mag soms wel.

    Maar mijn conclusie is dus;

    Lol hebben moet mogen, maar heb respect voor andere gebruikers en dus ook voor de mods, die doen namelijk gewoon wat ze moeten doen. En dat doen ze goed!

    Zo dit was mijn zegje ;)
    Beetje dubbel misschien maar ach xD

    xx


    Fight for you're love, cause it worth it