• Soorten fanfictions die niet helemaal kloppen

    Fanfictions, je hebt ze in alle soorten en maten. One Shots of hele boeken, er zullen altijd een paar tussen zitten die vreselijk vervelend, cliché of gewoon niet te harden zijn. En weet je wat? Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat jij in ieder geval weet hoe je er voor moet zorgen dat ik hem niet ga lezen.

    Hier heb ik het vooral over One Direction en 5SSOS fanfictions, dus word maar niet heel erg boos op mij als er geen enkele Harry Potter fanfiction die is zoals ik hem beschrijf.

    Even van te voren, dit is mijn heerlijke mening. Je hoeft hem niet te delen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 20:53 ]


    wat was dit ookalweer

    Hij kan hem niet vinden

    BonnieFazbear schreef:
    Hij kan hem niet vinden


    Oeps, aangepast. ^^


    wat was dit ookalweer

    Over het eerste punt, de meeste fanfics op Q en Wattpad enzo zijn geschreven door blanke mensen. Waarschijnlijk dat het daarom zo is haha. Het ligt dichter bij de schrijver.

    Die omg beckeh, ik huil met je mee okay x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    Over het eerste punt, de meeste fanfics op Q en Wattpad enzo zijn geschreven door blanke mensen. Waarschijnlijk dat het daarom zo is haha. Het ligt dichter bij de schrijver.

    Die omg beckeh, ik huil met je mee okay x)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik heb hier zo hard om moeten lachen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Monteriggioni schreef:
    Over het eerste punt, de meeste fanfics op Q en Wattpad enzo zijn geschreven door blanke mensen. Waarschijnlijk dat het daarom zo is haha. Het ligt dichter bij de schrijver.

    Die omg beckeh, ik huil met je mee okay x)

    Hahaha, daar ging ik echt stuk om :'D
    Ik wil nu echt een link naar die story.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 21:07 ]


    Some people are art and do art at the same time

    ]Ik heb nummer 8 voor je: Ik heb er nog een voor je, meisje wordt bijna verkracht of vermoord, en WOOPPPAA hier is haar idool die haar eruit helpt

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 21:20 ]

    Door dit lijstje besefte ik dat ik deze story mis.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gayle schreef:
    Ik heb hier zo hard om moeten lachen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik moest hier even aan denken toen ik je lijstje las : stupid famous fanfiction mistakes


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Gayle schreef:
    Ik heb hier zo hard om moeten lachen.


    Queer zijn is gewoon alles

    *Mt voor later*

    Oh hell. Ik lees gelukkig geen fanfiction (niet meer, sinds de Tokio Hotelgekte al redelijk bedaard is), maar als ik er dan een lees en ik kom bij zo'n punt, stop ik er geheid mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan je uit lange, lange ervaring vertellen dat dit op veel meer dan alleen One Direction fanfics van toepassing is. Vooral punt twee baart mij ook altijd behoorlijke zorgen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gayle schreef:
    Ik heb hier zo hard om moeten lachen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.