• Ik heb geen idee of hier al een topic voor bestaat, maar ik ga er vanuit van niet!
    Vanwege een ontmoeting met iemand hier op Q, ben ik er achter gekomen dat Q-Users zich overal verschuilen in ons kleine kikkerlandje. Ook op plaatsen waar je ze echt niet verwacht, zoals je eigen school!
    Nu leek het mij leuk om een topic te maken, om er zo achter te komen of er hier Users zijn die toevallig bij elkaar op school zitten, wat natuurlijk een enorme verrassing kan zijn! De wereld is soms kleiner dan je denkt!
    Dus ik stel voor dat iedereen hieronder zijn school (middelbare, voortgezet-onderwijs, universiteit, ect) invult en misschien waar deze school zich bevind, en wie weet meet je straks wel een User in je eigen school ^^

    Mijn school: Het Groenhorst (voortgezet-onderwijs)
    Plaats: Barneveld


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Haha, wat een grappig idee. ^^

    Ik studeer nu aan de Rijksuniversiteit Groningen en ik weet sowieso een stuk of vijf users die ik daar tegen zou kunnen komen (of echt tegen ben gekomen). Op mijn middelbare school had ik echter ook en keer een nogal onverwachte meeting met een meisje waar ik af en toe mee sprak. Dat soort dingen zijn zowel heel leuk als volkomen bizar. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet een Q user die bij mij op school zit, lol.
    Maar ik zit op het JvO in Amersfoort.


    Stenenlikker

    Hogeschool Leiden :Y)
    Toevallig had ik op mijn middelbare school wel iemand van Q. En die kende ik ook nog XD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kuleuven in Leuven/Heverlee. (Heb les op Campus gasthuisberg en soms op Campus Arenberg)


    Ex astris, sciencia

    Dawnguard schreef:
    Ik weet een Q user die bij mij op school zit, lol.
    Maar ik zit op het JvO in Amersfoort.


    Ah kleine wereld. Ik heb niet op het JvO gezeten maar woon wel in Amersfoort. (:


    The truth is out there.

    Het Walburg College in Zwijndrecht :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hogeschool Zuyd in Maastricht.


    Take risks and conquer your fears.

    Vrije Universiteit, Amsterdam


    i put the fun in funeral

    Aangezien ik er nogal op tegen ben om plaatsen te noemen waar ik me vaak bevindt op het internet in het openbaar ga ik het niet doen, maar ik ken zelfs een aantal users bij mij in de buurt! Zelfs eentje in mijn klas.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Universiteit Utrecht, meestal in de binnenstad. Ik zit bijna nooit bij de Uithof.


    Happy Birthday my Potter!

    HanzeHogeschool, Groningen


    "I shut my eyes in order to see.'

    Diplodocus schreef:
    Mijn school in de KU Leuven in Leuven natuurlijk. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Yep. Me. :') Maar toen werden we overgehuisd naar Oudenoord.. Zit jij nog in Hilly? Dan studeer je zeker ofwel gaming ofwel muziek? (;

    Dit jaar zeker pas verhuisd? Als het goed is, gaat de rest volgend jaar naar de UBB laan.
    Maar ja, ik studeer Game Art, tweede jaar. Dan doe jij zeker iets in de media? ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Chandler schreef:
    Universiteit Utrecht, in Utrecht dus!


    Ik ook! :3 Mijn studie zit op de Uithof, maar tegenwoordig zit ik ook in de Binnenstad en op de international campus, dus ik kom overal. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Momenteel nog op een middelbaar in een uithoek (Almelo), maar vanaf volgend schooljaar (hopelijk) de HAN in Nijmegen!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted