• Ik heb geen idee of hier al een topic voor bestaat, maar ik ga er vanuit van niet!
    Vanwege een ontmoeting met iemand hier op Q, ben ik er achter gekomen dat Q-Users zich overal verschuilen in ons kleine kikkerlandje. Ook op plaatsen waar je ze echt niet verwacht, zoals je eigen school!
    Nu leek het mij leuk om een topic te maken, om er zo achter te komen of er hier Users zijn die toevallig bij elkaar op school zitten, wat natuurlijk een enorme verrassing kan zijn! De wereld is soms kleiner dan je denkt!
    Dus ik stel voor dat iedereen hieronder zijn school (middelbare, voortgezet-onderwijs, universiteit, ect) invult en misschien waar deze school zich bevind, en wie weet meet je straks wel een User in je eigen school ^^

    Mijn school: Het Groenhorst (voortgezet-onderwijs)
    Plaats: Barneveld


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Barneveld is niet zo ver hier vandaan (':
    Ik zit op de Pabo in Utrecht


    It's never gonna happen, Guys.

    Martian schreef:
    (...)

    Ah kleine wereld. Ik heb niet op het JvO gezeten maar woon wel in Amersfoort. (:


    Hey, ik dus ook, haha.

    Vathorst College, Amersfoort. Ik heb wel een keer Lieke 'gemeet' op school :Y) (ik ben haar username vergeten, oeps.)


    wat was dit ookalweer

    Dawnguard schreef:
    Ik weet een Q user die bij mij op school zit, lol.
    Maar ik zit op het JvO in Amersfoort.

    Martian schreef:
    (...)

    Ah kleine wereld. Ik heb niet op het JvO gezeten maar woon wel in Amersfoort. (:

    AmazingDan schreef:
    (...)

    Hey, ik dus ook, haha.

    Vathorst College, Amersfoort. Ik heb wel een keer Lieke 'gemeet' op school :Y) (ik ben haar username vergeten, oeps.)


    Yay voor Amersfoort! Mijn broer zit op het JvO, hahah. Ik zit op het Corderius College.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Homura schreef:
    (...)

    Yay voor Amersfoort! Mijn broer zit op het JvO, hahah. Ik zit op het Corderius College.


    Wat een hoop Amersfoorters, hahaha. (:


    The truth is out there.

    Ik zit in één van de campussen van KU Leuven. En ik God, KU Leuven kan ambetant doen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chavez schreef:
    Ik zit in één van de campussen van KU Leuven. En ik God, KU Leuven kan ambetant doen


    Amai nog niet! ;D Leuk om nog iemand te ontmoeten.


    What would Emma do?

    Gunnulfsen schreef:
    Momenteel nog op een middelbaar in een uithoek (Almelo), maar vanaf volgend schooljaar (hopelijk) de HAN in Nijmegen!


    Daar ga ik hoogstwaarschijnlijk over een jaar naar toe


    "Ignite, my love. Ignite."

    Starlord schreef:
    Universiteit Utrecht, meestal in de binnenstad. Ik zit bijna nooit bij de Uithof.

    ^same, maar ik heb ook nog regelmatig les op de internationale campus, for some reason.
    En ook grappig om zoveel mede-Amersfoorters te zien hier! ^^

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 20:07 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Martian schreef:
    (...)

    Ah kleine wereld. Ik heb niet op het JvO gezeten maar woon wel in Amersfoort. (:

    Er wonen echt heel veel Q'ers in Amersfoort x'D
    Maar ikzelf woon er niet, haha.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 13:37 ]


    Stenenlikker

    Albeda College Slingeplein


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Een Alfa-college, in Groningen (:
    -mocht iemand willen weten welke, pb me dan, ik zet t liever niet op internet-

    Corday schreef:
    Hogeschool Zuyd in Maastricht.


    Oh oh oh, daar zit me broer!:3 en ik woon er niet heel ver vanaf.X')


    You were born original, don't die as a copy.

    Leeuwenborgh VAVO, in Maastricht.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hogeschool Rotterdam, vestiging Academieplein.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ga naar de Hogeschool Utrecht, de Uithof.
    En ik woon in Leusden, wat tegen Amersfoort aanligt :')


    If a writer falls in love with you, you can never die