• Met je beste vriend.. Gewoon.. zomaar..
    Ja, doe ik ook altijd.
    Goed idee!


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    We zijn al met zn vieren ><
    Correctie; met zn vijven ><

    maak er maar 6 van.

    Ik vind dat je zoiets pas moet doen als je er egt zeker van bent, anders krijg je er spijt van. En als jullie terug gevoels hebben, hoef je tog niet meteen aan sex te beginnen?! Kijk het gwn eerst rustig over na. Seks moet je bewaren voor iets egt speciaals, dan zul je er nooit spijt van krijgen en hoef je daar ook niet bang voor te zijn. En je zegt zelf dat er iets is wat je tegenhoudt, je bent er dus niet zeker over! niet doen dus!

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)

    Serieuse zaak ?
    Even met je beste vriend seks hebben voor de lol ?
    Da doe je toch niet ! En dat is best wel hoerig en je hebt al een vriendje.

    Dat is helemaal niet hoerig! Volgende week is het weer helemaal in de mode!


    Sing the song of the stars for me.

    Ik vind dat je zoiets pas moet doen als je er egt zeker van bent, anders krijg je er spijt van. En als jullie terug gevoels hebben, hoef je tog niet meteen aan sex te beginnen?! Kijk het gwn eerst rustig over na. Seks moet je bewaren voor iets egt speciaals, dan zul je er nooit spijt van krijgen en hoef je daar ook niet bang voor te zijn. En je zegt zelf dat er iets is wat je tegenhoudt, je bent er dus niet zeker over! niet doen dus!

    xxx B(K)


    dank je voor het advies


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Laten we gewoon allemaal seks hebben?! Dan maken we er een gezellige meeting van:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Tegen. Je verpest je vriendschap, geloof me.


    Life is hard and then we die

    Graag gedaan xD(flower)

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Laten we gewoon allemaal seks hebben?! Dan maken we er een gezellige meeting van:Y)
    JOTTEM!!! :D


    Life is hard and then we die

    (...)JOTTEM!!! :D


    hahaa, jottem,
    best een lollig woord


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Laten we gewoon allemaal seks hebben?! Dan maken we er een gezellige meeting van:Y)

    Oeh, I'm. Maar! Dan wil ik wel Kirsten als seksmaatje! Anders doe ik niet mee ¬¬


    Bored.

    Laten we gewoon allemaal seks hebben?! Dan maken we er een gezellige meeting van:Y)

    morgen, half3 in amsterdam. 8D
    vergeet niet naakt te komen :3

    Laten we gewoon allemaal seks hebben?! Dan maken we er een gezellige meeting van:Y)

    Ja, leuk idee! Maar ik wil alleen maar met een rode dildo seks met je hebben.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Oeh, I'm. Maar! Dan wil ik wel Kirsten als seksmaatje! Anders doe ik niet mee ¬¬
    Maar.. het is toch gewoon een orgie?


    Life is hard and then we die

    nou ike dat niet doen hoor xD maarja mijn beste vriend is homo.. .en nja ik zou het niet met hem doen ... ookal kent hij mij.. en ik hem [/daarmee bedoel ik dat wij bijden weten hoe wij eruit zien] maarja we kennen elkaar al vanaf mijn 3e jaar xD
    maarja xD
    zelf zou ik het niet doen..
    maarja je moet eht zelf weten.. alleen ik zou het niet doen...


    A Noble was Born in Chaos

    (...)
    Ja, leuk idee! Maar ik wil alleen maar met een rode dildo seks met je hebben.
    OOOH!! Kunnen wij eindelijk geestenseks hebben.


    Life is hard and then we die