• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    *1000000 scheldwoorden*


    Caution first, always.

    Ik ken Alwin echt al vier jaar en volgende week meet ik hem pas voor het eerst lols.


    i put the fun in funeral

    I like this.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik droom 's nachts weer veel. Mijn woorden komen terug, inspiratie groeit langzaam aan en ik weet dat hoop bestaat.
    Misschien is de tijd er nog niet, maar deze kan wel komen, dat ik eindelijk weer kan schrijven of dichten zoals ik dat wil.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 10:16 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben toch wel zenuwachtig voor volgende week. Maar toch zo veel zin in.


    Wachten... Ik moet aan mijn PWS maar ik wil met iemand praten meeh. En mijn arm doet pijn. En mijn buik - stomme ongesteldheid. En het is te koud in mijn kamer en ik heb honger. Volgens mij is het de hele wereld tegen Lieke, haat aan alles en iedereen (cat)

    Sprookjeswonderlandtijd. (wbw) wat nou 16 jaar is te oud om daar naartoe te gaan, doei.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eerst was het grappig, maar nu is het enkel irritant.


    kindness is never a burden.

    Krijg je mails vab fb dat bepaalde personen hun status bij hebben gewerkt. Goh ja dat vind ik nou echt zo boeiend dat ik graag wil dat mijn hele inbox er vol mee staat hè. Ik mag geen statuswijziging missen natuurlijk. Stel je voor.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I don't believe a single thing you say.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zometeen al naar het ziekenhuis. Dat gaat sneller dan verwacht. Ergens ga ik dr vanuit dat t niets is. Maar het zit wel in de familie. Ik ben toch wel een beetje bang voor het antwoord. Fingers crossed dat d niks is en dat de dosering gewoon te hoog was.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh mijn god ik ben zo vreemd

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 12:22 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Zou je misschien iets subtieler naar me willen kijken als ik training geef? Mijn zwemmers vallen me er steeds over lastig


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Yesyesyesyes, in januari komt (eindelijk) het derde deel van de Verborgen Universiteit uit!


    Stenenlikker

    Dawnguard schreef:
    Yesyesyesyes, in januari komt (eindelijk) het derde deel van de Verborgen Universiteit uit!


    omg yay


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.