• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Ik heb nog zoveel leuke ideetjes, maar ik wil deze username gewoon vasthouden, knuffelen en nooit loslaten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Voor de mensen met gedoe met Popcorntime, Putlocker.is is een hele fijne site die nog nooit problemen heeft gegeven, ik zou het daar eens proberen (;


    Ugh, nu kan ik dus niet in het gezelschap van mijn familie zijn. Godver, ik wil naar beneden, het is hier kou-houd D:

    Zo jammer dat geen van die online sites ondertiteling hebben. Dat is de enige reden dat ik Popcorntime heb. Niemand (vooral Amerikanen) denken aan mensen die niet zo goed kunnen horen of doof zijn, helaas.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 21:23 ]


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    (...)
    doen doen doen doen *O*

    edit shiiit ik heb mijn 6666ste post gemist, maar goed, 6669 is ook wel grappig. :W


    Doen Sophie doen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    . . . En je bent weer terug in je groepje. Ik had het kunnen weten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil het aan iedereen vertellen, maar dit is zo persoonlijk. :') Fuck it, ze zien het wel. Yaaaaaaaaaas.


    Caution first, always.

    Ik ben zo giechelig over deze rol. I luv it.


    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 21:45 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omfg. I'm gonna buy the shirt and wear it all the time.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Caster schreef:
    Ik ben zo giechelig over deze rol. I luv it.

    Ik heb zoveel zin in morguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh


    Ik wil dat het nu donderdag is. NU. NUUUUUUUUH


    Just doing what I can

    Ik wil zo graag met die pil beginnen.


    i put the fun in funeral

    Needles schreef:
    Zo jammer dat geen van die online sites ondertiteling hebben. Dat is de enige reden dat ik Popcorntime heb. Niemand (vooral Amerikanen) denken aan mensen die niet zo goed kunnen horen of doof zijn, helaas.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik begin een steeds grotere hekel aan mezelf te krijgen.


    Your make-up is terrible

    Ik kan niet wachten tot t medicijn is uitgewerkt, eigenlijk. Hopelijk wordt dit de laatste slechte nacht.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •